Die Charlotte moet 'n keer 'n klap met 'n eiken balk tegen haar achterhoofd, wie weetquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef Kayro het volgende:
Charlotte:
Dilemma.. dilemma... wat past er bij blauw?
Oranje of rose klemmetjes?
ROSE... maar is wel een beetje kinderlijk hè🤣🤣🤣
Omg.. mijn koffie
Al vanaf ze daar in kwam is ze uren aan het truttenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
Neeee Lolien gaat Nu nog een keer haar haren fohnen....die is tegenwoordig erger dan lotje met haar uiterlijk bezig..
Hij is zo lekker gek aan het doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
serieus....
is dat voor zijn tieneridooltjes of zo![]()
[ afbeelding ]
😮💨quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:57 schreef Monique___ het volgende:
lotje: ze hebben gewacht tot IK klaar was............
Ze zullen hun handen vol hebben met het sturen van de pon game.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:44 schreef happyme28 het volgende:
Waarom niet gewoon een stream op Jason? Die doet toch niet mee?
Idd... jj zegt 't😁quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:44 schreef happyme28 het volgende:
Waarom niet gewoon een stream op Jason? Die doet toch niet mee?
Oh, misschien hebben ze dat wel gedaan en mogen wij het niet zienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Idd... jj zegt 't😁
Nog liever zet een voetbalwedstrijd voor die jongen aan daar😉
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
Watch Charlotte; Lindsey of Danny de PON hebben in 3 2 1. Twee febo-lievelingen die absoluut in de finale moeten staan + Lindsey
Is dit al bekend of een verzinselquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
Watch Charlotte; Lindsey of Danny de PON hebben in 3 2 1. Twee febo-lievelingen die absoluut in de finale moeten staan + Lindsey
Komt door al die kleuters en peuters in de rest van de groep. Is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Hij gaf zélf al aan dat hij zich daar vreselijk aan ergert en ik begrijp hem.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
de vrolijkheid in huis hangt weer op de bank![]()
[ afbeelding ]
Hier ook niet tenzij je van herhalingen houdt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan geen streams kijken zit even op kantoor. Hoop dat ik het hier lees wie de pon heeft
Lotje had er 11 goed. Jolien heeft niet gewonnen. Danny, klaagde dat hij het slechter had kunnen onthouden omdat hij er niet bij is geweest.quote:
Ali of Charlottequote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:24 schreef TheLuckyman het volgende:
Danny en Jolien hebben al gezegd niet gewonnen te hebben, wie oh wie?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:25 schreef Hoylei het volgende:
Charlotte dan waarschijnlijk...
Wordt een bank met Ali, Bart en Jason dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |