Niet alleen daarin.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zoals MA zei BB de musical, hij had nog gelijk ook..
overdag daar ook niet..quote:Op maandag 13 maart 2023 23:47 schreef Krambo het volgende:
Aan fantasie geen gebrek op de late avond
Zeker, vond het een grappige en slimme deelnemer, die had wmb samen met Jason de eindstreep mogen halen.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet alleen daarin.
Het wordt steeds duidelijker dat hij het goed zag allemaal en ook de juiste mensen had geëlimineerd.
In zijn confessions zei hij ook nog dat hij goed wist dat Jolien babbelde.
Waar kan ik die zien?quote:Op maandag 13 maart 2023 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet alleen daarin.
Het wordt steeds duidelijker dat hij het goed zag allemaal en ook de juiste mensen had geëlimineerd.
In zijn confessions zei hij ook nog dat hij goed wist dat Jolien babbelde.
whut? wrom in godsnaamquote:Op maandag 13 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
lotje heeft zitten neuzen in de kast van jason.. wrom weet ze niet...
Misschien is er geen PON deze week. Maar in plaats daarvan net zo'n spel/challenge als vandaag waarbij de winnaar iemand mag nomineren.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
lins wil morgen fit zijn voor de PON, daarom nu slapen..
Ja dat lijkt me wel aannemelijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien is er geen PON deze week. Maar in plaats daarvan net zo'n spel/challenge als vandaag waarbij de winnaar iemand mag nomineren.
Ze wilden vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Toch hoop ik voor Bart dat hij de PoN wint.
🤣🤣allebeiquote:Op maandag 13 maart 2023 23:46 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro bel jij of de ghostbusters Of een nuthouse?
Wat een kut mentaliteit hebben die tochquote:Op maandag 13 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
lotje heeft zitten neuzen in de kast van jason.. wrom weet ze niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |