quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Gezellig.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, daarom ben ik er morgenavond gewoon weer.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op maandag 13 maart 2023 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Zo is het leven van een field manager, dat weten we allemaal natuurlijk.
Oké, nu is de avond echt verloren.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Houden zo denk ik
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Houden zo denk ik
Een fieldmanager is een soort aliexpress verkoper volgens google.quote:Als fieldmanager signaleer je potentiële opdrachten in de markt, vertaal je vragen van opdrachtgevers naar concrete opdrachten en begeleid je onze professionals bij de uitvoering van hun projecten en ontwikkeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan haast niet, slechter dan gisteren. Zelfs ik wilde weglopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Als het trouwens weer zo ruk wordt als gisteren ben ik in n0-time weer vertrokken
Meen je ?! Dat zegt wel wat inderdaad over het shit het geweest moet zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, slechter dan gisteren. Zelfs ik wilde weglopen.
Haai haaiquote:
Alleen maar saaie mensen en enorme proleten. Het was niet best.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Meen je ?! Dat zegt wel wat inderdaad over het shit het geweest moet zijn.
Ben gisteren rond de klok van 20:00 er uit gestapt, iets later, vond het kapot saai.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:27 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Alleen maar saaie mensen en enorme proleten. Het was niet best.
Haai haaiquote:
Ik keek ‘m wel uit, maar of dat wijs was iddquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ben gisteren rond de klok van 20:00 er uit gestapt, iets later, vond het kapot saai.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een leuk filmpje van Amsterdam was dat!
En toen kwam Berry binnen...
Ik gelukkig ook. Zou dit bad niet willen missen.quote:
Blijft stiekem toch best leukquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook. Zou dit bad niet willen missen.
“Hij heeft z’n haar gekamt, het zou m’n type kunnen zijn!”quote:
Ok, ik geef toe, Berry maakt nog best een positieve indruk. Ik denk dat het een vriendelijke man isquote:
Sexloze start, jammer.quote:
En:quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Hij heeft z’n haar gekamt, het zou m’n type kunnen zijn!”
Ik heb een collega bij mij op kantoor, een verdieping onder mij, met exact zo'n stem.quote:
Frau ook?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb een collega bij mij op kantoor, een verdieping onder mij, met exact zo'n stem.
Ik zie geen vingersquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef RipCity het volgende:
Deze meid douched ook voor de Gym niet hoor.
Niet etiketquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef RipCity het volgende:
Haai haaiquote:
Gelukkig nog geen geur tv dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ik dit wel begrijp. Zeelandquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaah, ze wil naar Brabant!
Wat ik eigenlijk niet echt begrijp als je in Middelburg woont.
quote:
quote:Big Beautiful Woman" is een eufemisme voor een vrouw met overgewicht. De termen "Big Beautiful Women" en "BBW" werden bedacht door Carole Shaw in 1979, toen ze BBW Magazine lanceerde, een mode- en lifestyle-magazine voor "plus-size" vrouwen.
Ja, moet er voor doorgaan.Grijs met stekeltjes maar een rokershoofd, met zware shag in haar tasje. Oh ja zo ruikt ze ook.quote:
Deze heeft nog nooit een gym gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef RipCity het volgende:
Waar winkel jij graag?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Na zo'n opmerking zal het wel bij de H&M vandaan komen
Doe maar iets boven die twee provincies.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel begrijp. Zeeland![]()
Wat jij @:dkup
Nee je moet kiezenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doe maar iets boven die twee provincies.
Dan maar Brabant in Den Bosch. Voor de rest laat maar.quote:
Ik blijf in Breda. Veilig op de rand. Zo in Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan maar Brabant in Den Bosch. Voor de rest laat maar.
Nog steeds liever iets boven die twee provincies.
Paraguay'se vrouw van lichte zedenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is die rechter? Vraagt een vriend die naast me zit en geen fok account heeft.
@Lenny_leonard wil hier iets over zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
In dit programma het gegeil op Disney en de Efteling
Jij las het woord Rotterdam en plots kwam je langs.quote:
Lekker wokequote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Super tof met die gasten, lekker hedendaags verwoord.
GothamChessquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:41 schreef RedFever007 het volgende:
Is dit de broer van GothamChess?
Mooie oorbel
Die lopen normaal hand in hand.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Mogen homo's elkaar wel alleen een hand geven?
Gewoon vol de vuist erinquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
In de tweede wereldoorlog nadat Rotterdam plat was gebombardeerd en Nederland al gecapituleerd was wouden de Franse zeeland niet opgeven, de stad werd zwaar gebombardeerd door de duitsers en de Franse begonnen terug te trekken, tijdens de terugtrekking naar Vlissingen werd de stad zwaar beschoten door Franse artillerie de stad was onherkenbaar geworden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaah, ze wil naar Brabant!
Wat ik eigenlijk niet echt begrijp als je in Middelburg woont.
We halen een expert erbij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Drop je rugzak en stap in bad.quote:
Onze Max?quote:
Knuffelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Blouse jongen is wel leuk
Maar gaf zeker geen drie kussen dus gepasseerd station
Okay TIm Knol-fan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Blouse jongen is wel leuk
Maar gaf zeker geen drie kussen dus gepasseerd station
Ik heb al een broer, bedanktquote:
Zegt me niks. Is beter ook denk ik.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Is beter ook denk ik.
Er zit nog ergens een wortel 🤫quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas die wortel
Ik zeg er niks over
Alsof er een engeltje over je tong pist.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Een engeltje over je tong? Verstond ik dit goed?
Maar Middelburg heeft nog best veel historische panden, ziet er niet zo plat gebombardeerd uit als bv Rotterdam en Eindhoven. Of Vlissingen, dat vind ik ook wat minder, alhoewel, toen ik daar nog in het ziekenhuis werkte, was het wel leuk om erna nog even naar het strand te kunnen wandelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Nadat Rotterdam plat was gebombardeerd en Nederland al gecapituleerd was wouden de Franse zeeland niet opgeven, de stad werd zwaar gebombardeerd door de duitsers en de Franse begonnen terug te trekken, tijdens de terugtrekking naar Vlissingen werd de stad zwaar beschoten door Franse artillerie de stad was onherkenbaar geworden.
Mooie stad met veel historie was ook belangrijke centrum voor de protestanten in de 16'de eeuw.
Het meeste is na de tweede wereldoorlog weer wederopgebouwd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Middelburg heeft nog best veel historische panden, ziet er niet zo plat gebombardeerd uit als bv Rotterdam en Eindhoven. Of Vlissingen, dat vind ik ook wat minder, alhoewel, toen ik daar nog in het ziekenhuis werkte, was het wel leuk om erna nog even naar het strand te kunnen wandelen.
Ik geloof serieus niet dat je Den Bosch kent, misschien een keer op tienertour geweest of zoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan maar Brabant in Den Bosch. Voor de rest laat maar.
Nog steeds liever iets boven die twee provincies.
Ook te ver weg?quote:
Ik kom daar best vaakquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat je Den Bosch kent, misschien een keer op tienertour geweest of zo
Bij mij hoef je niet twijfelen of ik stiekem doodstil op een date benquote:
@de_boswachterquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
Type boswachter
Hahahahahahahaha
Bushcrafter in 3….2…..1…..
@de_boswachter grijp je kans!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
Type boswachter
Hahahahahahahaha
Bushcrafter in 3….2…..1…..
Kan Den Bosch ook wel hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat je Den Bosch kent, misschien een keer op tienertour geweest of zo
Als ik een lawaaipapegaai op een terras op date zie, zal ik eraan denken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij hoef je niet twijfelen of ik stiekem doodstil op een date ben
Zie je? Prima te doen vandaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Als het trouwens weer zo ruk wordt als gisteren ben ik in n0-time weer vertrokken
Misschien word hij wel helemaal wild in bed.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Nee dit is niks, zij wil iemand die haar keihard kan neuken en dat doet Dirk niet.
Nee dat zie je aan de motoriek en uitstraling en fysiek.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Misschien word hij wel helemaal wild in bed.
Dat ben ik zeker niet, Joop.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ik een lawaaipapegaai op een terras op date zie, zal ik eraan denken.
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een blind date gehad?
Ja gaat op zich wel, alleen blinde mappie en bleke Bep waren dramatischquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef RipCity het volgende:
Oh die gaat voor Nicky Verstappen type's
Nou nou nouquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij is voetbaltrainer, oftewel hij is pedo
Alarmquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef Hyaenidae het volgende:
@onlogischquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Huiskatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Wat is jullie spirit animal?
Wat is jullie favoriete dier?
En hont?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Wat is jullie spirit animal?
Wat is jullie favoriete dier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |