t ging me om t fronsen.. ze heeft moeite om haar te verstaan, denk ikquote:Op maandag 13 maart 2023 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb wel een eigen mening
je kan nog altijd naar s1 overschakelenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is super vermoeiend. Kan er oprecht niet meer naar luisteren
Ik zet haar ook net uit. Maar op de andere stream Wordt niet veel gezegdquote:Op maandag 13 maart 2023 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette is super vermoeiend. Kan er oprecht niet meer naar luisteren
kaartennnnnn en slapennnnnnquote:Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
je kan nog altijd naar s1 overschakelen
dit valt in de categorie 'wat kijk je boos' terwijl je gewoon aan het concentreren bentquote:Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t ging me om t fronsen.. ze heeft moeite om haar te verstaan, denk ik
dus dat, supershine door het meest spraakmakende koppel everquote:
is dit al eens een keer voorgelegd bij Babette, dat men weet van die opname?quote:Op maandag 13 maart 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Ja maar moeten we dan niet zeggen 'we ruimen eerst die bejaardensoos op' en dan gaan we daarna kijken wie er over is om ..."
Woorden van soortgelijke strekking stonden ook op die opname die JW gehoord heeft, van Erik
Nope.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
is dit al eens een keer voorgelegd bij Babette, dat men weet van die opname?
understatement!quote:
Zo dom is ze nou ook weer nietquote:Op maandag 13 maart 2023 18:03 schreef Charmian het volgende:
heeft zoe al laten vallen dat ze jeff er uit wil nu kim er bij zit?
nog een heksquote:Op maandag 13 maart 2023 18:03 schreef Charmian het volgende:
heeft zoe al laten vallen dat ze jeff er uit wil nu kim er bij zit?
Oh dat is leuker. Mora in de keuken. ik wissel snel naar de keukenquote:Op maandag 13 maart 2023 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
moira gooit ondertussen spaghetti of bami tegen de muur. Als t blijft plakken is het klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |