No shit sherlock. Vertel het aan Martin.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die scheids geen antwoord teruggeeft dan weet je dus dat ie het niet mag zeggen omdat je de kern raakt
400 volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2023 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wat was de extra prijs als ze het antwoord goed hadden gehad?
Als ik met een megafoon bij die loods sta dan roep ik liever iets andersquote:Op maandag 13 maart 2023 17:23 schreef HopScotch het volgende:
[..]
No shit sherlock. Vertel het aan Martin.
Ja maar ze hebben 2x een letter gekocht a 20¤quote:Op maandag 13 maart 2023 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
400 bij de 400 die ze hadden met de letters?
Martin natuurlijk, die met zn grote muil weer aandachtig stond te schreeuwen ...quote:Op maandag 13 maart 2023 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Die hele verwarring wordt door die conjo veroorzaakt, aldus Jeff
Weet ff niet over wie dat gaat.
Gaat over het nomineren, dat nu ineens weer Erik wordt genoemd.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Martin natuurlijk, die met zn grote muil weer aandachtig stond te schreeuwen ...
Alsof we dat inmiddels nog niet doorhaddenquote:Op maandag 13 maart 2023 17:25 schreef Ebinas het volgende:
t is mooi geweest zegt Jeff, ze zit er elke dag 3 uur.
(Dat is een understatement Jeff, zeg ik )
Achter moeten ze het ook weten, begint Kim.
Soundlock
320 voor de letters (16 gevangen).quote:Op maandag 13 maart 2023 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
400 bij de 400 die ze hadden met de letters?
Ah top nog duidelijkerquote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alsof we dat inmiddels nog niet doorhadden
Filmpje: https://streamable.com/ayj658
Oh nee geen idee, al dat gebabbel over nomineren komt me mn neus uitquote:Op maandag 13 maart 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat over het nomineren, dat nu ineens weer Erik wordt genoemd.
Komt dat ook van Martin?
Er is nog 1 naam niet genoemd, dat's vreemd.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee geen idee, al dat gebabbel over nomineren komt me mn neus uit
denk dat het over haar vader gaat , eerder op de dag was ze daar ook al over bezigquote:Op maandag 13 maart 2023 17:37 schreef schizolientje het volgende:
Sasha en Bern net even in beeld en gesprekje, ik kon t niet echt volgen maar t ging over achter en dat ze later weten wat zij dan gaat doen . Ze wilde een plekje zoeken waar geen mensen zijn en toen stelde Bern voor dat ze op bed gaat liggen en hij dan bij haar komt zitten omdat hij wat moet lezen. Ze liepen langs een paar mensen en daar werd geen woord mee gewisseld
Zet dat "iemand naar keuze" maar uit je hoofd, dat laten ze echt niet door een inwoner beslissen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Dat je iemand naar keuze weg moet sturen nadat je een eliminatieproef wint heeft FEBO zelf bedacht en dat zullen in principe altijd sterke spelers zijn die tot de toplaag behoren. Vraag me soms weleens af of het programma zich daar niet in vergist heeft. Maar dat heb ik eigenlijk met het hele format en spelboek. Je had met clausules kunnen werken met 'vrijstellingen' doordat je genoeg centen hebben binnengehaald tijdens verdienopdrachten ed. Je bent een spelshow. Zoveel opties mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |