Occam's razor ... ja....quote:Op maandag 13 maart 2023 16:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo? omdat jij het gesprek niet kan volgen wordt het direct bewust van de streams gehouden?
Omdat ze het nergens anders meer over heeft.quote:
Niets mis met jou TTquote:Op maandag 13 maart 2023 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Omdat ze het nergens anders meer over heeft.
Is ook zeker niet een beste tt
Voel me altijd een soort van overvallen.
Maar wil ook weer niet iedereen lang laten wachten.
Een opgever is het niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:40 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil als ze buiten is ook gaan drummen.....
Esther weet er alles vanquote:Op maandag 13 maart 2023 16:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een opgever is het niet.
Alles wat ze oppakt en leuk genoeg vindt houdt ze vol.
Postduif dat is toch Wanda?quote:Op maandag 13 maart 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij zegt Ice het nu ook.
Fucking postduif dat is wat er gaat gebeuren.
of hoorde ik het niet goed?
Li0nHeart in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op maandag 13 maart 2023 16:48 schreef Judiwi het volgende:
Helemaal gemist. Wat was de vraag? En was het antwoord goed?. En wat hebben ze gewonnen?
Ik denk dat Isaac niet vergeten is dat de vorige keer die hele groep hem er uit wilde hebben.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:51 schreef HopScotch het volgende:
Toch Wanda terwijl Babette&Co en Marciano/Martin dat niet willen. Handig, dan stemmen ze niet hetzelfde en wordt het één van die groep. Babette dus waarschijnlijk zoals het nu ligt.
Hij is het bij het ene deel van 'zijn' groep eens met Erik en bij het andere deel met Wanda. Zeg 't maar.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac niet vergeten is dat de vorige keer die hele groep hem er uit wilde hebben.
Het is allemaal niet meer te volgen. En als het dan zover is dan is het weer iemand anders.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij is het bij het ene deel van 'zijn' groep eens met Erik en bij het andere deel met Wanda. Zeg 't maar.
Je hebt natuurlijk ook nog te maken met het feit dat je weggestuurd kan wordenquote:Op maandag 13 maart 2023 16:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij is het bij het ene deel van 'zijn' groep eens met Erik en bij het andere deel met Wanda. Zeg 't maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |