Het bestaan van het WEF is nooit een "conspiracy" geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat het WEF een 'conspiracytheory' werd genoemd. Inmiddels geaccepteerd.
Ik mis George Soros wel een beetje de laatste jaren. In samenzweringsland lijkt iedereen hem vergeten tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het bestaan van het WEF heeft nooit iemand ontkent, dat een invloedrijke lobby is...
Wel is het zo dat enerzijs complotheoretici er een verhaal omheen gebreid hebben dat zelf al veel ouder is en al jarenlang besproken is in eerst TRU en later BNW..
Dat er een groep 'geheime' machthebbers zouden zijn die de Toekomst 'voruitplannen' waarbij alles wat gebeurd dan door hen 'gepland' zou zijn.
Vroeger noemde men dat Bilderbergers, Illuminatie, NWO...
Nu is plots WEF als naampje populair daarvoor, maar het is dezelfde oude theorie.
Wél zie je ook steeds sterker dat een politiek-ideologische groep dit soort theorieën toe-eigent...
En veel discussie in BNW lijkt sterk een zeer extremistische politiek-ideologische discussie te zijn geworden...
De oude 'Illuminatie/Bilderberger' discussie tot een politieke strijd tussen 'links' en 'rechts'
Dat bepaalde topics gesloten zijn, snap ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De reeks over Covid-19, die in BNW inmiddels al jaren loopt, was hier begonnen omdat bepaalde meningen en visies met betrekking tot bijvoorbeeld het virus, het beleid en vaccinaties niet welkom waren in andere subfora. Die werden afgedaan als 'complottheorieën' en 'misinformatie' waarbij door velen naar werd BNW verwezen.
En precies hetzelfde geldt voor onderwerpen zoals de oorlog in Oekraïne of bepaalde aangelegenheden die betrekking hebben op de Amerikaanse politiek. En deze topics doen het ook uitstekend in BNW. Het is dan ook bijzonder te noemen dat deze nu ineens worden gesloten. Het Amerikaanse topic is nu gelukkig weer open, maar was recent ook al tijdelijk gesloten.
Dus in plaats van te vragen waarom deze topics hier zouden horen zou ik eerder de vraag willen stellen wat er precies mis mee zou zijn? Dat is voor mij in elk geval onduidelijk.
Deze clip van 5 min legt het allemaal uitquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik er nog geen antwoord op gekregen, dus het antwoorden lijkt al een probleem te zijn.
Ik zie BNW niet als een 'anti-alles' forum, er kunnen gewoon BNW topics geopend worden. De COVID-19 topics die hier nog staan, behelsen ook echt de BNW gedachte.
Hey my man!quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat bepaalde topics gesloten zijn, snap ik niet.
En dus nog een goede reden om hier niet te gaan posten.
Wat een bende hier zeg.
Die BNW corona topic ook een bron van info/meningen/referentie punten enz. en ook interessant te lezen hoe die hele corona shitshow heeft (van een BNW perspectief dan) ontwikkeld.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Er zal best nog wat info komen, het komt nu over nadat is besloten dat de coronacrisis officieel voorbij is je het er ook niet meer over mag hebben.
Minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers (D66) gelooft dat er een cultuuromslag gemaakt is: ,,Je gaat niet proestend en rillend van de koorts naar je werk.”
Net alsof men voor corona dit wel massaal deed
Omdat er zeker nog meer info over de hele covid shitshow naar boven komt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom volgens jou COVID-19 in BNW thuishoort?
Is goed Ali, kan je zo in lifestyle gaan posten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:59 schreef Ali_boo het volgende:
@:Jippie nog een clip uit 2009 maar dan van David Icke
[ twitter ]
En dan nog een van iemand anders ergens in 2020 toen de coronacrisis pas begon
[ twitter ]
You tooquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey my man!
Thx for the good times and keep it sane
Nee, ik zeg alleen dat 'standaard corona onderwerpen' naar LIF zijn verplaatst, jullie kunnen daar ook posten en mee discussieren. Echte BNW COVID-19 onderwerpen kunnen gewoon gepost worden zoals er nu nog een aantal hier in BNW staan. Standaard COVID zaken in LIF, BNW COVID-19 onderwerpen en BNW WEF onderwerpen kunnen in BNW in diverse topics.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die BNW corona topic ook een bron van info/meningen/referentie punten enz. en ook interessant te lezen hoe die hele corona shitshow heeft (van een BNW perspectief dan) ontwikkeld.
En nu willen ze het verstoppen in 'lifestyle' ?
FFS.....dit forum gaat dood helaas.
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:07 schreef Questular het volgende:
Ik snap het verplaatsen van COR niet echt. Je weet dat BNW COR nergens anders op FOK thuis hoort aangezien COR en BNW COR te ver uit elkaar staat. Laat dat gewoon hier staan....
Bedankt Ali, ik zal ze beide later vandaag op mijn gemak bekijken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:59 schreef Ali_boo het volgende:
@:Jippie nog een clip uit 2009 maar dan van David Icke
[ twitter ]
En dan nog een van iemand anders ergens in 2020 toen de coronacrisis pas begon
[ twitter ]
Zie mijn reactie in #191quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat er zeker nog meer info over de hele covid shitshow naar boven komt.
Ga je oorspronkelijk BNW COVID1984 topic openen of niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat 'standaard corona onderwerpen' naar LIF zijn verplaatst, jullie kunnen daar ook posten en mee discussieren. Echte BNW COVID-19 onderwerpen kunnen gewoon gepost worden zoals er nu nog een aantal hier in BNW staan. Standaard COVID zaken in LIF, BNW COVID-19 onderwerpen en BNW WEF onderwerpen kunnen in BNW in diverse topics.
Een discussie kan beter en zuiverder gevoerd worden als elk onderwerp een eigen topic heeft, dan dat er allerlei onderwerpen in één verzameltopc staan.
Ik ga het niet weggooien, maar het blijft voorlopig op slot en benaderbaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ga je oorspronkelijk BNW COVID1984 topic openen of niet?
Wat leuk dat je er nog bentquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:49 schreef UncleScorp het volgende:
BNW dat ten onder gaat aan dictatuur en censuur...
Subliem gewoon.
Zelfs Rutte had het over de WEF als een leuke conspiracy om op een zondagmiddag over te lezen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het bestaan van het WEF is nooit een "conspiracy" geweest.
Grappig, want het een sluit het ander niet uit. De club is echt, zwaar overdreven invloed en de verhalen er omheen zijn conspiracy.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:18 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelfs Rutte had het over de WEF als een leuke conspiracy om op een zondagmiddag over te lezen.
In het begin waren er mensen die al conspiracy riepen als ze WEF of Claus Schwab hoorden en er verder niets over wilden horen. Nu is het een onschuldig praatclubje geworden.
Alle 3 *quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bedankt Ali, ik zal ze beide later vandaag op mijn gemak bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |