abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208373297
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat helpt niet, want zodra elders iets over bnw wordt gezegd wordt daar hier schande over uitgesproken.
Dat is een aanname, het geen dat ik voorstel is nog geen poging tot gedaan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208373323
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je bent een beetje sneu bezig en iets aan het zoeken om te azijnpissen, ten tijden van Trump is de man voor vanalles uitgemaakt, ik kan me de benaming orange man nog goed herinneren. Wat betreft inhoud, deze madam is griezelig bezig, haar voorkomen werkt daarbij niet in haar voordeel. Ze kan ook zo op de bezemsteel.
Kan je nou niet een keertje die persoonlijke aanvallen achterwege laten!?

Orange man bad is voornamelijk gebruikt door zijn voorstanders. Daarnaast is het geen argument dat 'anderen' het ook hebben gedaan.

De user had op zijn minst ook wat inhoudelijks kunnen toevoegen.
pi_208373485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je bent een beetje sneu bezig en iets aan het zoeken om te azijnpissen, ten tijden van Trump is de man voor vanalles uitgemaakt, ik kan me de benaming orange man nog goed herinneren. Wat betreft inhoud, deze madam is griezelig bezig, haar voorkomen werkt daarbij niet in haar voordeel. Ze kan ook zo op de bezemsteel.
Welke Fokker is ten tijde van Trump voor vanalles uitgemaakt?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208373504
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Draagt dit nog iets bij aan de discussie
Of is het trollen om te trollen
Je heb t gelijk, niet echt nee. Echter vraag ik me toch sterk af of zeiken over iemand's uiterlijk dat wel is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 16:49:42 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_208373508
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welke Fokker is ten tijde van Trump voor vanalles uitgemaakt?
Iedereen die iets positiefs over Trump te zeggen had.
pi_208373536
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je heb t gelijk, niet echt nee. Echter vraag ik me toch sterk af of zeiken over iemand's uiterlijk dat wel is.
Je doet nu of hij de enige is die dat doet, beetje jammer.

Aangezien in al die jaren dat ik hier lees het ik het van beide kanten heb zien gebeuren .

Iemand post een link, video of wat dan ook en de aasgieren springen er meteen boven op om het op allerlei manier belachelijk te maken.

Kom op zeg, als dit werkelijk de strohalm is die je gebruikt.

Genoeg gelezen de afgelopen jaren en zien gebeuren hier, dat dit echt niet alleen van hem afkomt.

Tuurlijk is het nu niet tactisch, maar hij is niet de eerste en enige.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208374029
Gaat het Covid topic nog open, of is dat gewoon klaar of zo?
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 17:29:24 #108
5428 crew  miss_sly
pi_208374059
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Iedereen die iets positiefs over Trump te zeggen had.
Nou ja, er wordt van beide kanten van alles richting de andere kant geroepen. Respectvol een andere mening accepteren is er niet meer bij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 17:33:35 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_208374102
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nou ja, er wordt van beide kanten van alles richting de andere kant geroepen. Respectvol een andere mening accepteren is er niet meer bij.
Erg jammer is het.
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 17:34:11 #110
5428 crew  miss_sly
pi_208374105
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Erg jammer is het.
Eens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208374295
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik krijg kippenvel als ik zielloze types als Kuipers hoor praten :)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 maart 2023 @ 18:10:36 #112
485843 crew  Jippie
pi_208374576
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:27 schreef _I het volgende:
Gaat het Covid topic nog open, of is dat gewoon klaar of zo?
Dat is nog in overleg
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:18:53 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208374688
En als ie dicht blijft kan men daar mooi weer een topic over openen dat het een complot is *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 maart 2023 @ 18:46:21 #114
485843 crew  Jippie
pi_208375013
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
En als ie dicht blijft kan men daar mooi weer een topic over openen dat het een complot is *O*
En wat draagt deze opmerking bij aan de discussie hier?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 maart 2023 @ 18:48:51 #115
485843 crew  Jippie
pi_208375031
Heb een aantal topics die in mijn ogen geen BNW-onderwerpen zijn verplaatst. Een groot deel is naar VER verplaatst. Er gaan nog een aantal topics verplaatst worden.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:50:50 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208375057
Ik begrijp niet wat er zo aanstootgevend is dat ik dat mens een griezel noemde. Dit is voornamelijk gebaseerd op waar ze mee bezig is, dat zij er dan nog zo apart uit ziet stimuleert alleen maar mijn beleving dat we met een griezel te maken hebben. Kleinzielig gedoe, stomme akkefietjes om iemand maar ergens op te kunnen aanpakken :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:09:07 #117
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208375293
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
En wat draagt deze opmerking bij aan de discussie hier?
Geen ene fokking moer, net zoals een hoop andere reacties hier ^p^ :6

Maar is het weer samenvoegen met TRU geen optie?

BNW is destijds afgesplitst van TRU, maar nu heb je 2 halfdode subfora.
Als je die weer samenvoegt is er iig wat meer toeloop en activiteit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 maart 2023 @ 19:27:27 #118
485843 crew  Jippie
pi_208375575
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Geen ene fokking moer, net zoals een hoop andere reacties hier ^p^ :6

Maar is het weer samenvoegen met TRU geen optie?

BNW is destijds afgesplitst van TRU, maar nu heb je 2 halfdode subfora.
Als je die weer samenvoegt is er iig wat meer toeloop en activiteit.
Vooralsnog houden we gewoon beide forums in stand. Beide forums lopen goed, maar in BNW is de grens verlegd van discussiëren naar bekvechten. Dat moet veranderen.
pi_208375746
Ik denk dat je als FOK!-admins/mods/users eerst eens aan moet geven wat je nou precies wil met BNW. Alleen dan kun je bespreken hoe je dat vervolgens wil bereiken met z’n allen.

Ik denk dat @SnertMetChoco dat een tijdje geleden goed beschreef:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe dan ook, ik vraag me vooral wat Fok nou wil met BNW. Zoals ik me herinner van lang lang geleden was het ooit bedoeld om samenzweringen te bespreken, maar het lijkt in de loop der tijd een soort van verhuld NWS2/POL2 te zijn geworden, maar dan met minder strikte discussieregels ... wat hem met name erin lijkt te zitten dat bronnen met slechte journalistieke reputatie doorgaans wat minder gewaardeerd worden in NWS/POL en hier wel. Daarnaast lijkt er wat ressentiment te zijn dat gebruikers hier zich vaak niet serieus genomen voelen daar (hier in BNW ook, maar minder), wat er vast toe leidt dat mensen zich verzamelen waar ze zich meer welkom voelen.

Daarbij heb je een groep mensen die zich opwerpen als "de" BNW'ers, met "BNW" meningen. Kennelijk zijn dat dan mensen die zich zien als vrijdenker, hoewel ze tegelijk vaak wel ongeveer in dezelfde hoek denken. Als er zoiets is als een bnw-mening, wat zijn die en is het dan bv. wel bedoeld om samenzweringen te bespreken die ik zelf dan mainstream vind (hoewel ik niet per se weet wanneer dat dan zo is), zoals bv. het twijfel zaaien over (de gevolgen van) klimaatverandering door de fossiele industrie, bouwfraude, de couppoging van Trump of moeten die gewoon in NWS/POL of wat denkt Fok! daar over?

Waar je denk ik voor moet waken is dat je geen echokamer wil creëren, want dat leidt tot groupthink en mogelijk radicalisatie, en dat je bij uitstek politieke discussie dus juist met elkaar wil hebben in plaats van gescheiden ruimtes zonder dat je daarop inboet qua redelijke discussieregels (wat in feite ook gewoon omgangsregels zijn voor wat serieuzere discussies imho - en dan doel ik niet alleen op redelijke bronnen (whatever dat zijn), maar ook eerder ingrijpen bij elkaar uitmaken voor wappie of msm-schaap, gezuig met "D666" en "Drumpf" aanpakken, etc).
Maar goed, wat dit onderwerp betreft leken Danny en Yvonne destijds ietwat te duiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Raw85 op 14-03-2023 19:41:34 ]
pi_208376284
Als je het over de duivel hebt..brrr

twitter

Post covid is natuurlijk gewoon vaccinatieschade, het vaccine is het virus.
Plaats dit hier aangezien het corona topic is gesloten.
pi_208376431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:56 schreef PSVCL het volgende:
Als je het over de duivel hebt..brrr

[ twitter ]

Post covid is natuurlijk gewoon vaccinatieschade, het vaccine is het virus.
Plaats dit hier aangezien het corona topic is gesloten.
Dat wilde je dus even kwijt...
pi_208376547
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef Raw85 het volgende:
Ik denk dat je als FOK!-admins/mods/users eerst eens aan moet geven wat je nou precies wil met BNW. Alleen dan kun je bespreken hoe je dat vervolgens wil bereiken met z’n allen.

Ik denk dat @:SnertmetChoco dat een tijdje geleden goed beschreef:
[..]
.
Dat stamt uit de tijd dat ik hier niet postte...
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 20:11:19 #123
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208376609
Ik heb me ook niet altijd even correct gedragen, toch heb ik altijd m'n nek uit gestoken voor BNW omdat ik vind en hoop dat het een plekje moet hebben op het forum.

Daar moet wel wat voor veranderen, maar ik weet niet of dat überhaupt kan. Waar ik bnw vroeger vooral vond opereren in grijs gebied (haarp, maanlanding, etc is ook hier de boel zo gepolariseerd dat her zwart of wit is. Dat komt enerzijds door users die hier alleen maar komen etteren maar aan de andere kant ook omdat bepaalde bnwers (net als de tegenpartij overigens) helemaal niet van plan zijn andere inzichten op te doen.

En waar de schoen wringt is dat veel dingen die ik lees echt gewoon niet waar zijn. Je kunt dan wel jezelf een bnw rol aanmeten en tegen de meute ingaan om.. Nou ja, maar dwars te zijn omdat je voor jezelf besloten hebt dat je de tegenpartij bent. Dit speelt heel erg in het oorlogstopic en covid topic, de rest vind ik meevallen en best okee lopen. Dit vergoeilijkt de reacties die ik soms lees echter niet.

Je zult je dus ook moeten beseffen dat, als je al kiest om tegen de stroming in te gaan, je weerstand gaat aantreffen.

Aan de andere kant zijn er ook wel zaken geweest die toch anders in elkaar bleken te steken dan "ons" verteld is. Maar ook hier was het grijs, en niet zwart of wit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208376612
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat wilde je dus even kwijt...
Ja, maar dan in het coronatopic.
pi_208376661
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vooralsnog houden we gewoon beide forums in stand. Beide forums lopen goed, maar in BNW is de grens verlegd van discussiëren naar bekvechten. Dat moet veranderen.
Valt best mee. Blijkbaar willen jullie daar een probleem van maken zodat je kan ingrijpen..
En wat bekvechten hoort er gewoon bij. In het VBL topic is het ook vaak bekvechten/banter tussen supporters onderling. Zo ook in NWS tussen links/rechts etc etc
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 20:16:13 #126
pi_208376710
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Valt best mee. Blijkbaar willen jullie daar een probleem van maken zodat je kan ingrijpen..
En wat bekvechten hoort er gewoon bij. In het VBL topic is het ook vaak bekvechten/banter tussen supporters onderling. Zo ook in NWS tussen links/rechts etc etc
Waarom die sneer erbij..

Je bevestigd zo toch alleen het punt dat sommige hier maken? En we modereren op links rechts gejankzak en dit is geen banter meer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 20:18:24 #127
pi_208376770
Overigens mod ik echt - altijd - als ik geklaag over bnw buiten bnw zie.

En zie dit ajb niet als victim blamen of de schuld verschuiven maar ik zie er nooit tr's over.
pi_208376838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waarom die sneer erbij..

Je bevestigd zo toch alleen het punt dat sommige hier maken? En we modereren op links rechts gejankzak en dit is geen banter meer.
Is geen sneer, maar een vermoeden :)
Ik zie namelijk nergens dat gebekvecht, iig niet zo extreem dat er moet worden ingegrepen.
BNW onderwerpen liggen nu eenmaal gevoelig, moet je een beetje op inspelen als mod.
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 20:23:02 #129
pi_208376853
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Is geen sneer, maar een vermoeden :)
Ik zie namelijk nergens dat gebekvecht, iig niet zo extreem dat er moet worden ingegrepen.
BNW onderwerpen liggen nu eenmaal gevoelig, moet je een beetje op inspelen als mod.
Het is de toon die de muziek maakt.. Dat speelt hier zeker mee.
pi_208377436
Heeft iemand hier al Trump op de schuld gegeven van dit allen?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_208377456
De omslag is gekomen toen bepaalde onderwerpen als "gevaarlijke misinformatie" werden gezien en overal actief verwijderd en geweerd werden. Dat heb ik al eerder gezegd, er is een verschil tussen de andere onderwerpen en diegene die aan deze verkettering onderworpen zijn.

Het heeft niet zo zeer met het forum of de mensen te maken, maar met de manier waarop de informatie door de maatschappij werd behandeld. Dit was de enige plek waar je sommige dingen kon zeggen, omdat je geen bronnen had om gesprekken mee te voeren op andere plekken. We hadden alleen vage bronnen die volledig tegen de stroom ingingen, want de nuance ontbrak.

Aangaande covid, veel mensen die met spanning naar de vaccinaties hebben gekeken, onzeker waren, denken dat ze zichzelf, of misschien anderen wel in gevaar hebben gebracht door hun onzekerheid te delen. En dan komen er nu druppelsgewijs zaken uit die toch wel degelijk aangeven dat er zaken gespeeld hebben, en nog steeds krijgen we de zwarte piet toegespeeld omdat we in een groep zitten met een dansleraar, reptielaanhangers en weet ik veel wie er nog meer onder de wappies geschaard worden.

Denk dat deze onderwerpen pas weer onbeladen worden, als alles achter de rug zou zijn. En voor vele van ons hoort covid bij de bankencrisis, energiecrisis, asielcrisis, great reset, 4e industriële revolutie... Moeilijk, moeilijk.
pi_208377516
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt dan wel jezelf een bnw rol aanmeten en tegen de meute ingaan om.. Nou ja, maar dwars te zijn omdat je voor jezelf besloten hebt dat je de tegenpartij bent.
Bah wat een lelijke uitspraak :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208377538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wel een eerlijke.
pi_208377585
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:58 schreef _I het volgende:
De omslag is gekomen toen bepaalde onderwerpen als "gevaarlijke misinformatie" werden gezien en overal actief verwijderd en geweerd werden. Dat heb ik al eerder gezegd, er is een verschil tussen de andere onderwerpen en diegene die aan deze verkettering onderworpen zijn.

Het heeft niet zo zeer met het forum of de mensen te maken, maar met de manier waarop de informatie door de maatschappij werd behandeld. Dit was de enige plek waar je sommige dingen kon zeggen, omdat je geen bronnen had om gesprekken mee te voeren op andere plekken. We hadden alleen vage bronnen die volledig tegen de stroom ingingen, want de nuance ontbrak.

Aangaande covid, veel mensen die met spanning naar de vaccinaties hebben gekeken, onzeker waren, denken dat ze zichzelf, of misschien anderen wel in gevaar hebben gebracht door hun onzekerheid te delen. En dan komen er nu druppelsgewijs zaken uit die toch wel degelijk aangeven dat er zaken gespeeld hebben, en nog steeds krijgen we de zwarte piet toegespeeld omdat we in een groep zitten met een dansleraar, reptielaanhangers en weet ik veel wie er nog meer onder de wappies geschaard worden.

Denk dat deze onderwerpen pas weer onbeladen worden, als alles achter de rug zou zijn. En voor vele van ons hoort covid bij de bankencrisis, energiecrisis, asielcrisis, great reset, 4e industriële revolutie... Moeilijk, moeilijk.
In deze thread is net een bericht gepost over covid schade, waarbij de poster dat omdraait naar vaccinatieschade.
Het zijn niet alleen dansleraren etc die de toon gezet hebben in die discussie, maar ook forumleden.
pi_208377631
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:56 schreef epicbeardman het volgende:
Heeft iemand hier al Trump op de schuld gegeven van dit allen?
Dat is zo 2021, tegenwoordig is het Zelensky.
pi_208377675
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
In deze thread is net een bericht gepost over covid schade, waarbij de poster dat omdraait naar vaccinatieschade.

Het is vaccinatieschade. Kuipers draait het om.
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 21:11:19 #137
pi_208377710
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sorry Uncle, ik wil eerlijk zijn naar jou en de rest. Dan ga ik niet verbloemen wat ik denk.

Als er iemand is die weet dat ik bnw wel een warm hart toedraag ben jij dat. Wanneer ik kan besteed ik er aandacht aan. Om de doodeenvoudige reden dat ik vind dat bnw en dus bnwers een plekje moeten kunnen hebben om te discussiëren
pi_208377770
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het is vaccinatieschade. Kuipers draait het om.
Waarvan akte
pi_208377798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens mod ik echt - altijd - als ik geklaag over bnw buiten bnw zie.
Ik heb al 3x aan wantie gevraagd waarom hij elders bnw belachelijk maakt en dan hier topics komt verzieken.
Maar dat is de enige op 1000 bnw posts waar hij niet op antwoordt. :')

quote:
maar ik zie er nooit tr's over.
Euh … :X
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 21:18:08 #140
pi_208377832
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik heb al 3x aan wantie gevraagd waarom hij elders bnw belachelijk maakt en dan hier topics komt verzieken.
[..]
Naja, mijn argument dat ik ze niet zie is bij nader inzien niet zo'n hele sterke. Al ben ik veel in nws te vinden.

En de vraag die je stelt is wellicht terecht maar je weet zelf ook dat je van users die zo loodrecht tegenover je staat je waarschijnlijk geen voldoening gevend antwoord krijgt. Overigens is het negeren een goede optie, iets wat je prima lijkt te doen.

Ik begrijp echt wel dat het geduld van iemand op raakt als er telkens zo'n gevecht ontstaat.
  Forum Admin dinsdag 14 maart 2023 @ 21:19:12 #141
pi_208377850
En laten we dat vaccinatieonderwerp horen waar het hoort, in het topic. Ook al is dat nu tijdelijk dicht ;)
pi_208378073
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Naja, mijn argument dat ik ze niet zie is bij nader inzien niet zo'n hele sterke. Al ben ik veel in nws te vinden.
Het was geen verwijt naar een mod die onmogelijk elke post live kan volgen.
Het was een duidelijke verwijzing naar het hier constant aangehaalde probleem van externe users die hier bewust komen om de boel te verzieken.
Het is letterlijk bewijs maar volgens jippie komen ze hier netjes voor de discussie zolang ze niemand persoonlijk aanvallen … nee :(

quote:
Ik begrijp echt wel dat het geduld van iemand op raakt als er telkens zo'n gevecht ontstaat.
Ja maar dat is dan persoonlijk voor mij … geen probleem, kan ik aan.
Maar het wordt nu bittere ernst nu blijkt dat hun gedrag mee bijdraagt aan de huidige negatieve sfeer in bnw waardoor er blijkbaar drastische maatregelen op spel staan, waarbij uiteindelijk wij bnw’ers weer gestraft worden. Wat eigenlijk het beoogde doel was, maar dat is weer ander issue
pi_208378249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Ten eerste is dat jouw mening, ten tweede vind ik dat dat onder het betreffende forum onderdeel hoort, en ik begrijp van Straatcommando dat daar op wordt gemodereerd.
pi_208378374
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het was geen verwijt naar een mod die onmogelijk elke post live kan volgen.
Het was een duidelijke verwijzing naar het hier constant aangehaalde probleem van externe users die hier bewust komen om de boel te verzieken.
Het is letterlijk bewijs maar volgens jippie komen ze hier netjes voor de discussie zolang ze niemand persoonlijk aanvallen … nee :(
[..]
Ja maar dat is dan persoonlijk voor mij … geen probleem, kan ik aan.
Maar het wordt nu bittere ernst nu blijkt dat hun gedrag mee bijdraagt aan de huidige negatieve sfeer in bnw waardoor er blijkbaar drastische maatregelen op spel staan, waarbij uiteindelijk wij bnw’ers weer gestraft worden. Wat eigenlijk het beoogde doel was, maar dat is weer ander issue
Ik denk dat het al mis gaat bij het begrip 'externe users'.

Volgens mij mag toch iedere fokker overal op dit forum posten en meedoen aan discussies.
Met uitzondering van het keldertje wellicht, maar daar kom je ook niet zomaar in.

Zelf ben ik in het begin uitsluitend actief geweest op BNW, pas later bij uitzondering ook op andere fora.
pi_208378640
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ten eerste is dat jouw mening, ten tweede vind ik dat dat onder het betreffende forum onderdeel hoort, en ik begrijp van Straatcommando dat daar op wordt gemodereerd.
Iedereen zou hier zn eigen postgedrag onder de loep moeten nemen om een betere sfeer te creëeren, maar Wantie kiest evoor om laf in een hoekje te kruipen
:N
pi_208378775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Iedereen zou hier zn eigen postgedrag onder de loep moeten nemen om een betere sfeer te creëeren, maar Wantie kiest evoor om laf in een hoekje te kruipen
Tja, je zoekt ruzie, en daar ga ik niet in mee.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 14 maart 2023 @ 22:17:05 #147
485843 crew  Jippie
pi_208378785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom nou weer deze laatste opmerking?
pi_208378813
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom nou weer deze laatste opmerking?
Is gewoon ruzie zoeken.
Ik ga er verder niet meer op in.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:22:31 #149
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208378865
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:34 schreef Raw85 het volgende:

Ik denk dat @:SnertmetChoco dat een tijdje geleden goed beschreef:
[..]
Maar goed, wat dit onderwerp betreft leken Danny en Yvonne destijds ietwat te duiken.
LOl...ok
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:24:30 #150
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208378890
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb me ook niet altijd even correct gedragen, toch heb ik altijd m'n nek uit gestoken voor BNW omdat ik vind en hoop dat het een plekje moet hebben op het forum.

Daar moet wel wat voor veranderen, maar ik weet niet of dat überhaupt kan. Waar ik bnw vroeger vooral vond opereren in grijs gebied (haarp, maanlanding, etc is ook hier de boel zo gepolariseerd dat her zwart of wit is. Dat komt enerzijds door users die hier alleen maar komen etteren maar aan de andere kant ook omdat bepaalde bnwers (net als de tegenpartij overigens) helemaal niet van plan zijn andere inzichten op te doen.

En waar de schoen wringt is dat veel dingen die ik lees echt gewoon niet waar zijn. Je kunt dan wel jezelf een bnw rol aanmeten en tegen de meute ingaan om.. Nou ja, maar dwars te zijn omdat je voor jezelf besloten hebt dat je de tegenpartij bent. Dit speelt heel erg in het oorlogstopic en covid topic, de rest vind ik meevallen en best okee lopen. Dit vergoeilijkt de reacties die ik soms lees echter niet.

Je zult je dus ook moeten beseffen dat, als je al kiest om tegen de stroming in te gaan, je weerstand gaat aantreffen.

Aan de andere kant zijn er ook wel zaken geweest die toch anders in elkaar bleken te steken dan "ons" verteld is. Maar ook hier was het grijs, en niet zwart of wit.
Maar je vond altijd dat je als "straatcomando" het bij het rechte eind had ...hoe is deze spiegel onstaan dan?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')