Niks mee te makenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Box 3 heffing is van 1,2% naar 2% gegaan. Very sad.
HRA wordt ooit wel afgeschaft, dat kan de VVD niet tegenhoudenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:35 schreef PotjeSambal het volgende:
Harde cijfers die Klaver oplepelt. Rutte maar janken over de HRA.
Heb je ook geen papadag meer nodig.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Als we de uitkeringen nou wat hoger maken
Of een basisuitkeringquote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Als we de uitkeringen nou wat hoger maken
Vind hem wel sterk en Attje ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Klavertje wordt toch wel weer als een lulletje neergezet
Dan geen toeslagen of andere compensaties erop zetten.quote:
Zo zet hij zichzelf neer.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Klavertje wordt toch wel weer als een lulletje neergezet
Dan leen W14 van Lewis Hamilton tochquote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
De Merc moet naar de garage, moet ik godfried van bouillon op de fiets naar de voedselbank.
Beter was geweest VVD vs BBBquote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo zet hij zichzelf neer.
Verder wel een behoorlijk nep debat. Hoe zo gaat het tussen deze 2 à 3 partijen?
Dan krijg ik last van mijn rug.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan leen W14 van Lewis Hamilton toch
Als die hoog genoeg is heb je die dan niet nodig.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan geen toeslagen of andere compensaties erop zetten.
Lekker bouncen metquote:
Da's hier ook, ik flikker het gewoon in de sloot hierachter, gratis.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
De GL hier heeft hier in de gemeente zo'n regeling ingevoerd dat je nu betaald per kg afval, met zo'n foldertje erbij: "Als u uw bak 7x per jaar bij de weg zet, dan bent u goedkoper uit!"
Lekker in de bak van de buren gooienquote:Op zondag 12 maart 2023 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's hier ook, ik flikker het gewoon in de sloot hierachter, gratis.![]()
![]()
Is bijna overal tegenwoordig. Gemeentes zijn nu zelf verantwoordelijk voor de kosten van afvalverwerking.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
De GL hier heeft hier in de gemeente zo'n regeling ingevoerd dat je nu betaalt per kg afval, met zo'n foldertje erbij: "Als u uw bak 7x per jaar bij de weg zet, dan bent u goedkoper uit!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |