Tokkiequote:Op donderdag 11 januari 2024 07:27 schreef mschol het volgende:
mijn kerstboom staat gewoon lekker nog
Je bent zelf meer een tokkie als je een ander lekker anoniem op een forum 'tokkie' noemt dan als je het boompje nog laat staanquote:
Oké tokkiequote:Op donderdag 11 januari 2024 11:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Je bent zelf meer een tokkie als je een ander lekker anoniem op een forum 'tokkie' noemt dan als je het boompje nog laat staanDus dat spreekwoord van pot en ketel. Als je dat kent tenminste.
Ga je een paastak versieren en/of andere paasversiering neerzetten/ophangen?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar eerst het voorjaar vieren met Pasen
Neequote:Op zondag 4 februari 2024 16:27 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ga je een paastak versieren en/of andere paasversiering neerzetten/ophangen?
Nee, nee..dat klinkt gewoon als te veel dagenquote:
Ik luister al een halve maand kerstmuziekquote:
het is inmiddels al herfstquote:Op donderdag 26 september 2024 07:58 schreef Rozevla het volgende:
Ik kreeg begin deze maand de vraag wat we met kerst gaan doen.
Ik zei al, jou gedenken als jij nog een keer vraagt in de zomer wat wij met kerst gaan doen.
Mongool
Waar? Zag ze hier in de wijk al hangen vandaag (ook ergens in Emmen).quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
In Emmen hangt de feestverlichting alweer boven de weg!!
En vorige week draaiden ze bij het dorp[sfeest in de feesttent Mariah Carey!!![]()
Jeetjequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:56 schreef Molo het volgende:
In Emmen snap ik dat wel. Gaan de suïcidecijfers wellicht wel aanzienlijk van omlaag nu met de vallende blaadjes en de grauwe gebouwen en luchten
In de Hoofdstraat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar? Zag ze hier in de wijk al hangen vandaag (ook ergens in Emmen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |