Denk het wel want ik heb 'm gekocht bij de expositie in 2021. De allerlaatste dag, ik heb Adriaan uitgezwaaid.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook pas iets van de allerlaatste jaren. Ik geloof rond 2018-2019?
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het valt me nu in de OP op dat de '35 jaar op tv'-online documentairereeks offline is gehaaldHeel raar, jammer ook. Zat goed in elkaar.
Die documentaire was juist het kijken wel waard.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het valt me nu in de OP op dat de '35 jaar op tv'-online documentairereeks offline is gehaaldHeel raar, jammer ook. Zat goed in elkaar.
Gaat niet gebeuren. Gewoon niet. Wil je de oude muziek, maak je handen vuil en speel een videoband af (zoek maar op wat dat is).quote:Op zondag 12 maart 2023 23:34 schreef WouterBoeve het volgende:
Ik kijk sinds kort weer eens alle series terug op YouTube, vind het alleen jammer dat ze het muziek hebben veranderd, ik hoop dat ze ooit de orginele versies, op YouTube zetten, vooral van het geheim van de sleutel ben ik benieuwd naar de orginele afleveringen, en de verwijderde scènes
Last thing I heard had het gezin van Bas bonje met Aad, omdat Aad en Ina gevaccineerd zijn, en dat dus schadelijk voor niet-gevaccineerden is (ofzo, zoiets schreef de roddelpers in ieder geval eerder). Geen idee hoe dat nu zit en of dat opgelost is.quote:Op maandag 13 maart 2023 04:54 schreef Bananenbennie het volgende:
Klopt het dat Bassie en Adriaan momenteel weer ruzie hebben?
Ohja dat was het. Waarschijnlijk is Bassie een trouwe Jensen kijker en Aad niet. Dan krijg je dat soort conflicten binnen families. Hopelijk hebben ze het weer bijgelegd ja, ik kan er niks over vinden.quote:Op maandag 13 maart 2023 04:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Last thing I heard had het gezin van Bas bonje met Aad, omdat Aad en Ina gevaccineerd zijn, en dat dus schadelijk voor niet-gevaccineerden is (ofzo, zoiets schreef de roddelpers in ieder geval eerder). Geen idee hoe dat nu zit en of dat opgelost is.
Zo wat is die Bassie afgetakeld joh, wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 04:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
EDIT: Dat schijnt te zijn bijgelegd.
Videobanden heb ik wel gelukkig, volgens mij zijn series zoals de sleutel en diamant helaas nooit in orginele vorm uitgebrachtquote:Op maandag 13 maart 2023 04:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gewoon niet. Wil je de oude muziek, maak je handen vuil en speel een videoband af (zoek maar op wat dat is).
Jup, makers moeten ook gewoon steeds afleveringen van een halfuurtje vullen die weer een eigen spanningsboog moeten hebben. Daarin gebeuren natuurlijk veel dingen die voor het grote verhaal niet van belang zijn. De Schatkaart is er het mooiste voorbeeld van, voordat ze daar goed en wel die schatkaart hebben en dat een beetje op de rol is, heb je de halve serie al gezien.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Writersright het volgende:
Klopt. Vanuit een montage aspect is het wel interessant hoeveel je uit zo'n serie kan knippen zonder dat het onlogisch wordt
Na de huilende professor is er nog maar één droom geweest, in Griekenland. Bassie en de gouden Adriaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:55 schreef Writersright het volgende:
Helemaal gelijk in. Ik vind het gebeuren met de B en A boys best gezellig maar in het grote geheel is het opvulling.
Vreemd genoeg zitten er in de schatkaart geen dromen, waar ze normaal de boel mee vullen.
Sterker nog, volgens mij is er in de Sleutel of Diamant een aflevering waarin 2 dromen zitten en er eigenlijk geen progressie in het verhaal zit. (Valt minder op wanneer je op DVD kijkt)
Haha ja. Die heeft gekookt voor b2 en Japie wanneer ze net uit de bak zijn. En blijkbaar kon hij dat nog goed ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zegt me zo niks meer. Is dit de baron gespeeld door Adriaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |