abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 8 april 2023 @ 15:42:50 #276
364681 over_hedge
pi_208703901
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Daar is helemaal niks mis mee

Teckels :r
Oh vind teckels best leuk.

Maar nogmaals die hond hoort daar niet te lopen. En als je hond niet kan luisteren moet je hem niet loslaten. Maar zeggen dat je niet gaat stoppen is wel een beetje apart
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208725335
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Daar is helemaal niks mis mee

Teckels :r
Say what?!! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2023 13:21:28 ]
  maandag 10 april 2023 @ 14:58:18 #278
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208726153
@ikmoetdrieten

Heb jij nog een bezwaar/brief geschreven? En indien negatieve respons gemeente, bevalt de muilkorf een beetje?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208756005
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 09:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Maar nu even wat anders , als mijn dochter mijn hamer mee neemt en ze slaat daar iemand anders mee dan ben ik toch niet verantwoordelijk? Ze is volwassen .
Nu neemt mijn dochter mijn hond mee ,en laat de hond los , waarom zou ik daar verantwoordelijk voor zijn ?
Geef haar ern boete , en zeg dat ze de hond niet meer mag uitlaten ,
Maar nu krijg ik een muilkorfverplichting
Volgens mij krijgt de hond een muilkorfplicht.

De hond mag gewoon niet bijten, ongeacht wie hem uitlaat, of hij los loopt, ontsnapt is of whatever.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208766104
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:37 schreef SwJ het volgende:
Al die muilkorfschreeuwers hier. :N

Niemand hier, behalve ts, kent de hond in kwestie, is op de hoogte van de aanleiding van het incident en heeft zicht op de ernst van de verwondingen (als je ze al zo kunt noemen).

Ondertussen heeft ts nog steeds geen antwoord op de vraag in de op.
Gelukkig dat niemand op de belachelijk vraag van TS ingaat. Ze heeft een oncontroleerbaar en/of gevaarlijke hond en wil hulp hoe ze haar verantwoordelijkheid kan ontlopen zodat het risico significant is dag die hond opnieuw in de fout gaat. Die muilkorf moet klaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Moederenkind op 14-04-2023 00:25:32 ]
  Moderator vrijdag 14 april 2023 @ 06:44:27 #281
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208766670
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:10 schreef Moederenkind het volgende:

[..]
Gelukkig dat niemand op de belachelijk vraag van TS ingaat. Ze heeft een oncontroleerbaar en/of gevaarlijke hond en wil hulp hoe ze haar verantwoordelijkheid kan ontlopen zodat het risico significant is dag die hond opnieuw in de fout gaat. Die muilkorf moet klaar
Je hebt de hond nog nooit gezien of ervaren, er een topic over gelezen op FOK! en je weet meteen hoe deze hond in elkaar steekt.

Knap.

Wellicht dat een juridische carrière iets voor je is. Jouw gave kan miljoenen euro's aan langslepende rechtzaken besparen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_208766885
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 april 2023 06:44 schreef SwJ het volgende:

[..]
Je hebt de hond nog nooit gezien of ervaren, er een topic over gelezen op FOK! en je weet meteen hoe deze hond in elkaar steekt.

Knap.

Wellicht dat een juridische carrière iets voor je is. Jouw gave kan miljoenen euro's aan langslepende rechtzaken besparen.
De hond van TS heeft een andere hond gewond. Hij heeft doorgebeten en dat is heel erg voor de andere hond maar daar hoor je TS niet over alleen dat het wel mee valt. Het was zo er dat de eigenaar van de andere hond melding heeft gedaan bij de politie.
De partijen die daarover gaan hebben onderzoek gedaan en zijn tot de conclusie gekomen dat de veiligste optie een muilkorf is. Wij hebben de hond van TS niet gezien maar bovenstaande zijn de feiten.
Daarnaast reageren mensen verontwaardigd omdat TS het hele gebeuren bagataliseert. Ze gebruikt termen als “gaatjes” en geeft anderen de schuld van wat haar hond gedaan heeft. Reageerds zijn terecht verontwaard en wijzen haar terecht. Ze is niet geschikt als hond eigenaar van dit soort honden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Moederenkind op 14-04-2023 08:13:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')