quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
Confused.quote:
Chin chinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Voetballers
Oesters nog nooit gedaan
Ander blablabla
Nu of nooit
Zerviehzjuh
Ruim begrip? Legpuzzel? Opdrachten?quote:
Vind het allebei nerdgedragquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ruim begrip? Legpuzzel? Opdrachten?
Ah oké.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:49 schreef Drass het volgende:
[..]
Als je bowlen, minigolf en lasergamen hebt gehad.. ga je voor de escaperoom.
Welke categorie is bowlen lasergamen minigolf? Voor jouquote:
CONTABAI SWAAAquote:
Dat zijn van die uitjes die je plant als je eigenlijk niks kan verzinnenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke categorie is bowlen lasergamen minigolf? Voor jou
ALLES ABOOM?quote:
Normaal gesproken verzin je eerst een naam voordat het geboren wordtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Baby lag in de wieg...ohhh wat lief...nou we zijn eruit hoe hij gaat heten
Karaoke?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zijn van die uitjes die je plant als je eigenlijk niks kan verzinnen
Misschien was hij te vroeg?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Normaal gesproken verzin je eerst een naam voordat het geboren wordt
Niet iedereenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Normaal gesproken verzin je eerst een naam voordat het geboren wordt
Steun ons via petjeafquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef Drass het volgende:
Echt de grappen in dit topic zijn echt 45minuten om te genieten, iedere dag weer.
Mag ik tussen jou en @Caland zingen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kan ik in een dronken bui dan wel weer mee lachen.
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik tussen jou en @:Caland zingen?
Deze vrouwquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:53 schreef RipCity het volgende:
Hij hangt 'm zo in die oorring van haar.
Dat gaat niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:53 schreef RipCity het volgende:
Hij hangt 'm zo in die oorring van haar.
Jeetje. Verder nog meer mis dan?quote:
Neuhquote:
Sorry. Vertel me meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meh ik geef commentaar om er nog een beetje iets van te maken…..
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:56 schreef Drass het volgende:
Waarschijnlijk in een escaperoom cel gevonden in Athene.
quote:
Is wel fijn ja. Anders weinig praatstofquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Is dat belangrijk voor jullie zelfde interesses?
Of juist veel praatstof?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is wel fijn ja. Anders weinig praatstof
2000%quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Haar omhoog helpt niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
Ward heeft een uitzonderlijk hoog hoofd
Een drankje dat ik kenquote:
Altijd fijn zijn oortjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
Victor kreeg wat Spaanse woordjes via z’n oortje door gefluisterd.
Ze schuiven onder dat haar campers.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
Ward heeft een uitzonderlijk hoog hoofd
Hangt van de interesses af, hoeft niet allemaal hetzelfde, je hoeft toch niet alles samen te doen. Maar beetje overeenkomst kan wel handig zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
En dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Drink een fles daarvan leeg alsof het Optimel is
Lekker laxerendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeg dan iets schuinsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
Victor kreeg wat Spaanse woordjes via z’n oortje door gefluisterd.
Had net een feestje gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Deze manier van kade walk vind ik echt heel erg slecht.
@Coco geeft je op afstand een welgemeende likequote:
Dat vierkantje met een foto erin als je een reactie leest. Ik heb een negatief gezichtjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat, ik snap geen reet van deze post sorry
Ik associeer het altijd met middelbare scholieren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook in het echt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat vierkantje met een foto erin als je een reactie leest. Ik heb een negatief gezichtje
Extra zuinig?quote:
Is dat pf? Ik noem het UI. Waar staat pf dan voor?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat vierkantje met een foto erin als je een reactie leest. Ik heb een negatief gezichtje
Jongens hé.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat pf? Ik noem het UI. Waar staat pf dan voor?
En wat is een wieglief?
Ik schakel net in, heb die niet gezienquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jongens hé.
Die zwarte man in First Dates uit Suriname
Dezequote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik schakel net in, heb die niet gezien
quote:
Oh ja, maar alle negers lijken op elkander. Maar ik heb leuke kroeshaartjes en deze is kaalquote:
Tentententoonstelling?quote:
Valt wel mee tochquote:
Ja zou het ook niet bestellen in een restaurant. Nog nooit op een 'kaart' zien staan ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:04 schreef Hankster het volgende:
Vraag.
Ik ben vast een ouwe lul, maar al die jonge pikkies vinden het zo normaal om shotjes te doen voordat je gaat eten.
In mijn tijd deed je shotjes tijdens het stappen om echt over het randje te gaan.
Generatie ding?
Lijpequote:
Kwetsendquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Een persoonlijke trainer in voetbal, terwijl hij er zelf geen reet van kan?
Sterker nog, tegen de tijd dat je afgestudeerd bent, is het waarschijnlijk te laat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
dierenarts willen worden omdat je kat doodgereden word
Toetertje gerooktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man heeft ogen alsof het hooikoortsseizoen heftig bezig is
Erger nog als ze 'Jaaa kaolo kapot man' zeggenquote:
Bong shishaquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man heeft ogen alsof het hooikoortsseizoen heftig bezig is
Animatie die ik leuk vindquote:
Of 'ik ga lekker op'.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Erger nog als ze 'Jaaa kaolo kapot man' zeggen
Dat zeg ik ook wel eensquote:
Niet meer,quote:
Standaard reactie ALTIJD: jaaa maar echt verschrikkelijke mensen. Zoooooo'n vleeskeuring.quote:
Huilie gedoequote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Standaard reactie ALTIJD: jaaa maar echt verschrikkelijke mensen. Zoooooo'n vleeskeuring.
Een gewoon gesprekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |