En niet te vergeten Wanda.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat jij leest, in de COS worden regelmatig meerdere users breed uitgemeten, de ene keer is dat Erik, dan weer Martin en natuurlijk ook Jeff.
Ik zal er voor de volledigheid 'enz.' achter zettenquote:
niet raar, wanneer beweegt dat meisje nou..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:42 schreef Flow3r het volgende:
lijkt wel of Zoë weer dikker wordt
[ afbeelding ]
Haar mond wel veelquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
niet raar, wanneer beweegt dat meisje nou..
Dat snap ik wel met zijn enkel, zo raar is dat niet dat hij niet mee doetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Martin doet weer niet mee, hem is geadviseerd het niet te doen op die krukken?
ik ben het met FF eens, en bedoel je niet bewoners ipv users?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat jij leest, in de COS worden regelmatig meerdere users breed uitgemeten, de ene keer is dat Erik, dan weer Martin en natuurlijk ook Jeff, enz.
Thanks, ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben het met FF eens, en bedoel je niet bewoners ipv users?
Die voet kan hij dus juist omhoog houden. Hij kon ook als een idioot dansen en hakken op het halfjaarsfeest.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik wel met zijn enkel, zo raar is dat niet dat hij niet mee doet
ze moeten toch op 1 been hoppen? ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik wel met zijn enkel, zo raar is dat niet dat hij niet mee doet
En nu tussen de tafels met die hoelahoep, belast hij ook zijn enkelquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die voet kan hij dus juist ophoog houden. Hij kon ook als een idioot dansen en hakken op het halfjaarsfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |