Volgens mij niet. Zag dat ze weer een ban hadden ivm negatief schrijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:46 schreef Nexpreszo het volgende:
Schrijven Tita, Doorenvogel ea hier ook al mee?
Ben wel benieuwd 😁
Tita refereerde er ook naar in het vraag topic. Je durft niks meer te zeggen. Die student stelt best ok vragen dacht ik, en wordt volledig afgebrand. Straks is er nog 1 topic overeind en dat noemen ze dan het forum. Succes ermee denk ik dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zag dat ze weer een ban hadden ivm negatief schrijven
Het is gewoon echt niet leuk meer daar
Ik zat al te denken, waar ik dat neer kon zetten dat Tita het zinkende schip verlaatquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:17 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zie dat Tita op anoniem is gegaan. Hoop dat ze hier opduikt.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:45 schreef Roselyn het volgende:
Tot DPG Media de stekker eruit trekt... Want dat zie ik nog wel gebeuren als er echt steeds minder activiteit is.
Wat is loepen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:19 schreef Brokkel het volgende:
Vraag je aan de ervaren FOK!'ers: kan ik mezelf loepen?
Dank voor het meedenken! De lijst had ik gevonden. Is er ook een overzicht waarin mijn eigen postings onder elkaar staan?quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
Je hebt de "mijn actieve topics", waarin je alle topics terug kan vinden waar je gepost hebt of die je volgt. Ik denk dat dat het meest in de buurt komt.
@:Brokkel
Als je op je eigen naam drukt (zeg maar in de post van je hierboven) kom je in je postgeschiedenis terecht.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:39 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken! De lijst had ik gevonden. Is er ook een overzicht waarin mijn eigen postings onder elkaar staan?
Ik denk dat Brokkel dit in de zoekfunctie moet zoeken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je op je eigen naam drukt (zeg maar in de post van je hierboven) kom je in je postgeschiedenis terecht.
Ah ja, dat kan inderdaad hier: https://mycroft.fok.nl/quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat Brokkel dit in de zoekfunctie moet zoeken.
Tenminste. Ik denk dat ze een opmaak bedoelt waarin je 1 of 2 zinnen van je reacties ziet.
Volgens mij kan dat in de zoekfunctie. Iets met alles van user ofzo?
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:39 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken! De lijst had ik gevonden. Is er ook een overzicht waarin mijn eigen postings onder elkaar staan?
DIt is inderdaad wat ik bedoel!quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ja 100%. Verwacht niet dat het forum er in 2024 nog is eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:45 schreef Roselyn het volgende:
Tot DPG Media de stekker eruit trekt... Want dat zie ik nog wel gebeuren als er echt steeds minder activiteit is.
De geruchten gaan rond dat meerdere kleine forums zich samenpakken tot één groot nieuw forum.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:05 schreef Donna het volgende:
Ja 100%. Verwacht niet dat het forum er in 2024 nog is eigenlijk.
Waar gaan die geruchten?quote:Op zondag 26 maart 2023 11:26 schreef stropdaz het volgende:
[..]
De geruchten gaan rond dat meerdere kleine forums zich samenpakken tot één groot nieuw forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |