Ze zitten weer ‘met zn allen’ in een spoedoverleg, poeh poeh dat zal moeilijk plannen zijn voor de twee mods 😝 ben benieuwd wat ze ingefluisterd krijgen om als antwoord te gevenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:39 schreef Brokkel het volgende:
Maar mij op anoniem zetten is een te grote opgave.
Haha serieus alweer? Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zitten weer ‘met zn allen’ in een spoedoverleg, poeh poeh dat zal moeilijk plannen zijn voor de twee mods 😝 ben benieuwd wat ze ingefluisterd krijgen om als antwoord te geven
Dit:quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha serieus alweer? Waarvoor dan?
Dat denk ik ook Brokkel, de napraters verwoorden het ook goed. Vooral die klapstoel scoort punten wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:04 schreef Brokkel het volgende:
Spoedoverleg om de hele entertainmentpijler + napraattopic op te doeken.
Spoedoverleg om te kijken of het topic onder bepaalde voorwaarden toch weer te openen. En dat is te danken aan de ophef die de napraters er over maken.
Beschouw het als compliment! De napraters wordt eerst tien keer gevraagd of ze het zeker weten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:39 schreef Brokkel het volgende:
Maar mij op anoniem zetten is een te grote opgave.
Zou het?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:04 schreef Brokkel het volgende:
Spoedoverleg om de hele entertainmentpijler + napraattopic op te doeken.
Spoedoverleg om te kijken of het topic onder bepaalde voorwaarden toch weer te openen. En dat is te danken aan de ophef die de napraters er over maken.
Wtfquote:
ok dan.quote:Beste forummer,
Een permaban is inderdaad echt voor het leven. We geven een permaban niet zomaar, dan heb je de huisregels echt zwaar overtreden.
Ben je zó stout te geweest?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een email gestuurd naar de moderators of een permban echt levenslang is, omdat het forum toch wel leuk vond en of ik nog een kans mocht krijgen om mijn forumleven te verbeteren. Geen sprake van!
[..]
ok dan.
Wegens herhaaldelijk provocerenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben je zó stout te geweest?
Hier op FOK! is de langste ban één jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een email gestuurd naar de moderators of een permban echt levenslang is, omdat het forum toch wel leuk vond en of ik nog een kans mocht krijgen om mijn forumleven te verbeteren. Geen sprake van!
[..]
ok dan.
Oh, in dat geval...quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier op FOK! is de langste ban één jaar.Iedereen krijgt een tweede/derde/etc kans, hoe bont je het ook gemaakt hebt. Sommigen worden later zelfs moderator of forum admin.
Ik dacht dat ik na drie jaar wel weer eens mee mocht doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier op FOK! is de langste ban één jaar.Iedereen krijgt een tweede/derde/etc kans, hoe bont je het ook gemaakt hebt. Sommigen worden later zelfs moderator of forum admin.
Omdat ik helemaal reageerde op brokkel met een hele coole reactie.quote:
Maar daar heeft Brokkel het ook helemaal niet over. Ze heeft het over de mods op Viva die haar negeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal reageerde op brokkel met een hele coole reactie.
Oh gelukkig. Ik dacht al dat mijn post niet gezien was of zo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar daar heeft Brokkel het ook helemaal niet over. Ze heeft het over de mods op Viva die haar negeren.
Grappig, ik las het (wtf-reactie) dan weer anders, meer als reactie, wat belachelijk daar dat je genegeerd wordt. Tja, het blijven letters.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik dacht al dat mijn post niet gezien was of zo.
Daarom vroeg ik het maar evenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Grappig, ik las het (wtf-reactie) dan weer anders, meer als reactie, wat belachelijk daar dat je genegeerd wordt. Tja, het blijven letters.
De lol om te forummen onder een VPN of zoiets heeft mij altijd tegen gestaan. Forum onder een nickname, maar wel met eigen IP en email-adres, altijd te achterhalen. Het enige waarbij ik daar gebruik van maakte is om artikelen uit de NRC te lezen, maar dat werkt ook niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:00 schreef Nexpreszo het volgende:
Sommige mensen krijgen zelfs een perma omdat ze verward worden met iemand anders.
Dat vieren wij hierquote:
Ik als: Sneeuwvlokje.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Grappig, ik las het (wtf-reactie) dan weer anders, meer als reactie, wat belachelijk daar dat je genegeerd wordt. Tja, het blijven letters.
Wtfquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:18 schreef Brokkel het volgende:
Oh, miscommunicatie zie ik.
Ik hou niet van bier en niet van bitterballen.
Thee en taart?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:18 schreef Brokkel het volgende:
Oh, miscommunicatie zie ik.
Ik hou niet van bier en niet van bitterballen.
Na mijn opmerking over drank/borstvoeding kreeg ik een afkoelban en daarna heb ik een tijdje soortgelijke reacties gerapporteerd. Lekker flauw.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:34 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even serieus, ik was echt ontdaan door die in mijn ogen onterechte permban (ja, wie niet, hahaha). Moest wel enige zelfreflectie aan te pas komen om in te zien het waarom dan. Begreep het wel uiteindelijk en trok het boetekleed aan, maar dat was niet genoeg. Vooral toen ik bleef meelezen en dacht; " Huh, ik een permban en waarom die niet?" Tja, willekeur of zoiets.
Een Huis Vol.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:49 schreef Kanaroe het volgende:
Sorrie, ik val even binnen met een prangende vraag; wat betekent EHV?
Ah, dankje! Ik moest idd aan de stad denkenquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:51 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Een Huis Vol.
In allerlei andere contexten Eindhoven.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:51 schreef Brokkel het volgende:
Voor de mensen die wat beter de weg op Fok vinden: Is er ook een 'Waar doen ze het van'topic?
Bedankt, zie ik nu pasquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:59 schreef Firuze60 het volgende:
Kan er niks aan doen, maar ik vind de optie hier (thumpsup) bij een post wel erg leuk. Soms heb je geen tijd om te reageren en je bent het er wel mee eens. Toen ik meelas op dat Viva-forum had ik vaak de neiging om dat icoontje (wat daar niet bestaat) te mogen gebruiken itt een stafje om iemand als een nsb-er aan te geven.
Geen idee, maar Fok heeft een fantastische zoekfunctie die vrijwel niemand schijnt te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:51 schreef Brokkel het volgende:
Voor de mensen die wat beter de weg op Fok vinden: Is er ook een 'Waar doen ze het van'topic?
Bovenaan in de blauw balk. Zoeken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen idee, maar Fok heeft een fantastische zoekfunctie die vrijwel niemand schijnt te kunnen vinden.
Op mobiel linksboven onder forum-zoeken.
Geen idee waar op de normale layout.
Sorry hoor, maar dat is toch veel leuker dan staffen? Toen ik als groentje op het Viva-forum zat kreeg ik via DM een opmerking, maar je kunt ook staffen, HUH. En diegene vond dat ik een post moest gaan staffen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:16 schreef Earring het volgende:
[..]
Bedankt, zie ik nu pas
Een soort ‘vind ik leuk’ dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |