quote:Op zondag 26 maart 2023 11:26 schreef stropdaz het volgende:
[..]
De geruchten gaan rond dat meerdere kleine forums zich samenpakken tot één groot nieuw forum.
quote:
Zit je mobiel? Dan op die cirkel rechts naast het topic klikken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:12 schreef BettyBoop82 het volgende:
Als ik via mijn AT op een topic klik kom ik bij het begin van dat topic. Klik ik op de naam van forumlid kom ik bij het laatste bericht van dat topic.
Maar kan ik ook bij een door mij laatst gelezen post/pagina komen? Zoals een bladwijzer?
Yes, dat is ‘m! Dank je, dat maakt het weer wat makkelijkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Zit je mobiel? Dan op die cirkel rechts naast het topic klikken.
Dat bericht is nu weg en het topic zit weer op slot toch?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef Donna het volgende:
Nou de bom is weer gebarsten op Viva in het Familievloggers topic.
Als je ingelogd staat, dan is het topic gewoon open en kan je die post van de mod ook zien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:51 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Dat bericht is nu weg en het topic zit weer op slot toch?
Ik begrijp vooral niet waarom, en waarom nu. Ik denk dat het boek er iets mee te maken heeft.
Ik heb geen idee als ik eerlijk ben want ik heb na mijn ban amper nog gereageerd en ook bijna niet meegelezen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:51 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Dat bericht is nu weg en het topic zit weer op slot toch?
Ik begrijp vooral niet waarom, en waarom nu. Ik denk dat het boek er iets mee te maken heeft.
Ik heb met mijn account nog nooit gereageert dus mijn eerste bericht moet dan eerst goed gekeurd worden. Dus dat helpt wel om niet te reageren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:11 schreef Nexpreszo het volgende:
Maar je moet dus een account hebben en inloggen om mee te kunnen lezen daar? Nou dan moet ik daar ook maar mee stoppen. Ga er geen account voor aanmaken, ik kan de neiging te reageren niet onderdrukken.
Het heeft met cookies te maken dat je het nog ziet als zijnde op slot. Cookies verwijderen kan helpen als je mee wilt lezen daar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:11 schreef Nexpreszo het volgende:
Maar je moet dus een account hebben en inloggen om mee te kunnen lezen daar? Nou dan moet ik daar ook maar mee stoppen. Ga er geen account voor aanmaken, ik kan de neiging te reageren niet onderdrukken.
Nou dat dus; je zet je hele hebben en houden op IG. Je schrijft een boek. Je laat je interviewen door elke krant/rubriek etc etc.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik volg die vloggers topic niet. Maar je als vlogger je leven deelt op internet, dan kan je verwachten dat er over je gepraat wordt zowel in positieve als negatieve zin. Daar moet je tegen kunnen.
Ja in SHOquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:29 schreef MommyD het volgende:
Is er hier een familievlogger topic? Kan het helaas niet vinden 🙈
Hehe ja, sorry, schuldig. Ooit wel begonnen met volgen omdat ik ze leuk vond. Inmiddels is het irritainment.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:11 schreef laziness het volgende:
Mwah wordt er wel eens wat positiefs over AM geschreven dan?
Ik zie hier op fok enkel een constante stroom aan commentaar.
Ik snap prima dat ze het zelf uitlokt met alles online gooien maar ik snap vooral niet waarom men zich dagelijks negatief er over moet uitlaten. Stop met volgen maar blijkbaar is irritainment een ding?![]()
Dit ja....quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef Frederique_93 het volgende:
Waarom mag je op Viva nog wel over André Hazes en Monique schrijven maar niet over het gezin van Annemarie? Dit is echt bizar.
Oh ik ben totaal niet geïnteresseerd in familievloggers, maar een dosis irritainment is toch altijd lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:11 schreef laziness het volgende:
Mwah wordt er wel eens wat positiefs over AM geschreven dan?
Ik zie hier op fok enkel een constante stroom aan commentaar.
Ik snap prima dat ze het zelf uitlokt met alles online gooien maar ik snap vooral niet waarom men zich dagelijks negatief er over moet uitlaten. Stop met volgen maar blijkbaar is irritainment een ding?![]()
Die heb ik al jaren niet meer gezien op VF en hier ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:27 schreef Vingerkeautje het volgende:
Ik ben benieuwd of Eleonora hier naartoe is gegaan of ergens anders, want van VF is ze weg toch (mocht haar graag).
Die topics zijn hier ook behoorlijk actief!quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef Brokkel het volgende:
Ik begrijp echt niks van deze beslissing.
Vroegah zat ik altijd op de trashtopics. Trashen mag niet meer op Viva, maar vroeger wel. Echt, dat topic van EHV was heerlijk. Een soort Twitter, maar dan met interactie. Avonden zat ik samen met anderen naar EHV, Help je man is klusser en weet ik wat te kijken. Goede herinneringen aan![]()
Ik denk ook dat er gedreigd is met juridische stappen, anders kan het niet zo zijn dat je spoedoverleg hebt. Er is in de laatste 25 pag echt niks schokkends gebeurd. Echt niet. Spoedoverleg en daarna het verbod om te praten over 1 specifieke instagrammer. Het is allemaal iets te toevallig.
Als de mods dit nou zouden zeggen, dan zou ik het wel begrijpen. Maar ze houden vol dat er geen externe druk is. Dus dit is een moderatie-actie. En zelfs de napraters vinden het niet goed. Nou, dat wil wat zeggen.
Ik ga daar op anoniem. Ik heb nog een Brokkel-account voor mijn banenzwemtopic, maar verder ben ik hier.
Ik kijk zelf geen tv meer, behalve EHV.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Die topics zijn hier ook behoorlijk actief!
Dat kan ik me wel herinneren trashen over Help, mijn man is klusser en America Next Top Model (+ BE/NED variant)quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef Brokkel het volgende:
Vroegah zat ik altijd op de trashtopics. Trashen mag niet meer op Viva, maar vroeger wel. Echt, dat topic van EHV was heerlijk. Een soort Twitter, maar dan met interactie. Avonden zat ik samen met anderen naar EHV, Help je man is klusser en weet ik wat te kijken. Goede herinneringen aan![]()
Ik denk ook dat er gedreigd is met juridische stappen, anders kan het niet zo zijn dat je spoedoverleg hebt. Er is in de laatste 25 pag echt niks schokkends gebeurd. Echt niet. Spoedoverleg en daarna het verbod om te praten over 1 specifieke instagrammer. Het is allemaal iets te toevallig.
Als de mods dit nou zouden zeggen, dan zou ik het wel begrijpen. Maar ze houden vol dat er geen externe druk is. Dus dit is een moderatie-actie. En zelfs de napraters vinden het niet goed. Nou, dat wil wat zeggen.
Ik ga daar op anoniem. Ik heb nog een Brokkel-account voor mijn banenzwemtopic, maar verder ben ik hier.
Dan nog. Wat voor juridische stappen. Programma's op RTL zitten in de avond vol roddels en dan zal er, praten over een huisvrouw uit Den Haag, juridische stappen kunnen worden ondernomen lijkt mij gek. Geen enkele basis.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef Brokkel het volgende:
Wie is die Annemarie dan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef Frederique_93 het volgende:
Waarom mag je op Viva nog wel over André Hazes en Monique schrijven maar niet over het gezin van Annemarie? Dit is echt bizar.
Oh dan heb je aan dat topic genoeg.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:27 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik kijk zelf geen tv meer, behalve EHV.
Annemarie Geerts.quote:
Ik ga uitgebreid onderzoek doen en mijn bevindingen per brief sturen naar @yvonne !quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Annemarie Geerts.
Demammavan op Insta
Afgekort AM.
Als je dit topic vanaf het begin leest dan vind je al wat meer info over hoe de vork in de steel zit.
Of andere belangen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:10 schreef Nexpreszo het volgende:
Als je op een medium als X leest is het allemaal veel schokkender.
Blijkbaar hebben de mods tere zieltjes (of geen ruggengraat?)
Die zijn gedwongen om zo te handeldn, kan niet anders!quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:10 schreef Nexpreszo het volgende:
Als je op een medium als X leest is het allemaal veel schokkender.
Blijkbaar hebben de mods tere zieltjes (of geen ruggengraat?)
Doe dat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga uitgebreid onderzoek doen en mijn bevindingen per brief sturen naar @:yvonne !
Ja kan niet anders. Die mods doen echt vreemd tegenwoordig. Sowieso bij minste geringste een ban.quote:
Met zulke dingen is er altijd op eea manier geld bij betrokken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ja kan niet anders. Die mods doen echt vreemd tegenwoordig. Sowieso bij minste geringste een ban.
Precies dat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:41 schreef Brokkel het volgende:
En echt elke keer als een van die vlogtopics op slot gaat is er onderbezetting.
Nou, trek dan een blik mods open. Ga weer werken met Angels, de juniormods en zet daar een aardige vergoeding tegenover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |