Ze zitten weer ‘met zn allen’ in een spoedoverleg, poeh poeh dat zal moeilijk plannen zijn voor de twee mods 😝 ben benieuwd wat ze ingefluisterd krijgen om als antwoord te gevenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:39 schreef Brokkel het volgende:
Maar mij op anoniem zetten is een te grote opgave.
Haha serieus alweer? Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zitten weer ‘met zn allen’ in een spoedoverleg, poeh poeh dat zal moeilijk plannen zijn voor de twee mods 😝 ben benieuwd wat ze ingefluisterd krijgen om als antwoord te geven
Dit:quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha serieus alweer? Waarvoor dan?
Dat denk ik ook Brokkel, de napraters verwoorden het ook goed. Vooral die klapstoel scoort punten wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:04 schreef Brokkel het volgende:
Spoedoverleg om de hele entertainmentpijler + napraattopic op te doeken.
Spoedoverleg om te kijken of het topic onder bepaalde voorwaarden toch weer te openen. En dat is te danken aan de ophef die de napraters er over maken.
Beschouw het als compliment! De napraters wordt eerst tien keer gevraagd of ze het zeker weten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:39 schreef Brokkel het volgende:
Maar mij op anoniem zetten is een te grote opgave.
Zou het?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:04 schreef Brokkel het volgende:
Spoedoverleg om de hele entertainmentpijler + napraattopic op te doeken.
Spoedoverleg om te kijken of het topic onder bepaalde voorwaarden toch weer te openen. En dat is te danken aan de ophef die de napraters er over maken.
Wtfquote:
ok dan.quote:Beste forummer,
Een permaban is inderdaad echt voor het leven. We geven een permaban niet zomaar, dan heb je de huisregels echt zwaar overtreden.
Ben je zó stout te geweest?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een email gestuurd naar de moderators of een permban echt levenslang is, omdat het forum toch wel leuk vond en of ik nog een kans mocht krijgen om mijn forumleven te verbeteren. Geen sprake van!
[..]
ok dan.
Wegens herhaaldelijk provocerenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben je zó stout te geweest?
Hier op FOK! is de langste ban één jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een email gestuurd naar de moderators of een permban echt levenslang is, omdat het forum toch wel leuk vond en of ik nog een kans mocht krijgen om mijn forumleven te verbeteren. Geen sprake van!
[..]
ok dan.
Oh, in dat geval...quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier op FOK! is de langste ban één jaar.Iedereen krijgt een tweede/derde/etc kans, hoe bont je het ook gemaakt hebt. Sommigen worden later zelfs moderator of forum admin.
Ik dacht dat ik na drie jaar wel weer eens mee mocht doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier op FOK! is de langste ban één jaar.Iedereen krijgt een tweede/derde/etc kans, hoe bont je het ook gemaakt hebt. Sommigen worden later zelfs moderator of forum admin.
Omdat ik helemaal reageerde op brokkel met een hele coole reactie.quote:
Maar daar heeft Brokkel het ook helemaal niet over. Ze heeft het over de mods op Viva die haar negeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal reageerde op brokkel met een hele coole reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |