ja, mee eens, maar geroddel achter je rug hoor je niet en voel je niet, nu is dit opgenomen en komt het wel binnen. Het mooiste zou zijn als de andere partij nu óok een opname kan maken van geroddel, maar volgens mij weten Babet en Kim niet eens dat er opnamen zijn >quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze? Het was nou niet alsof ze iets heb ben gedaan wat zo vreselijk erg is. Het was iets tussen een paar mensen en het hele verhaal is zo opgeklopt en opgestookt . Ze zitten in een spel.
Daarnaast heb ik Wanda veel ergere dingen horen roepen over bepaalde mensen.
Wat ze allemaal wel niet heeft gezegd over Wendy , bijvoorbeeld dat ze riep dat ze het liefste al haar tanden uit haar bek wilde slaan , en dat is maar 'één klein' voorbeeldje van het taalgebruik /gedrag van Wanda
Haar woede ,maar ook die van Kim W was zo erg , en het interesseerde ze niets , want ze waanden zich veilig in hun kamer met hun groepje. Daarnaast hebben ze ook net als alle anderen slecht over bepaalde mensen gesproken , en dat was meestal behoorlijk persoonlijk.
Toen was er nog geen podcast.
Nu is er per ongeluk iets opgenomen over het spel en nu zijn ze allemaal gekwetst?
En het feit dat Erik handelt zoals hij handelt en nu stiekem alles aan het ene groepje laat luisteren , en ergens ook hoopt dat hij mensen aan zijn kant wil krijgen maakt hem geen haar beter
Dat zijn stappentellers en tevens horloges, dacht dat Isaac die voor iedereen besteld had, geen idee waaromquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:09 schreef Giggio het volgende:
Vraagje: net de tv uitzending van vandaag bekeken en ik zie (bijna) alle deelnemers met een geel soort horloge rondlopen.
Iemand enig idee waar dit voor is of waarom?
thnxquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zijn stappentellers en tevens horloges, dacht dat Isaac die voor iedereen besteld had, geen idee waarom
voor sporten waarschijnlijk
Geen idee, cam weer gericht op Martin.quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
waar moet Jappie nou slapen ?
[ afbeelding ]
Ja want ik las net toch dat Jap weer bij Wendy zou slapen, reden ???? echt?????quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
waar moet Jappie nou slapen ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel Erik natuurlijk. Of slapende martinquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:21 schreef Tascha071 het volgende:
Stream 2 weer plots in een gesprek op slaap stand. Maakt t kijken echt niet leuk. Moet ik weer naar Martin en JW luisteren. Op de achtergrond hoor je de leuke gesprekken. Dit gebeurt mij de laatste tijd te vaak.
Was eerder vanavond al gepostquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: https://www.shownieuws.nl(...)lf8-gaat-van-de-buis Vanaf 10 april langere uitzendingen EJVJL.
Toen Kim W tijdens haar laatste feest Wendy helemaal verrot schold, tegen anderen zat te dreigen dat ze haar helemaal kapot ging maken en een hoer noemde greep groepje Wanda ook niet in , sterker nog : ze gingen er allemaal helemaal in mee ,quote:Op donderdag 9 maart 2023 23:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, mee eens, maar geroddel achter je rug hoor je niet en voel je niet, nu is dit opgenomen en komt het wel binnen. Het mooiste zou zijn als de andere partij nu óok een opname kan maken van geroddel, maar volgens mij weten Babet en Kim niet eens dat er opnamen zijn >
Klopt, het zal wel met een sisser aflopen denk ik , eerst nog effe uitmelkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen Kim W tijdens haar laatste feest Wendy helemaal verrot schold, tegen anderen zat te dreigen dat ze haar helemaal kapot ging maken en een hoer noemde greep groepje Wanda ook niet in , sterker : ze gingen er allemaal helemaal in mee , Net als Kenzi ,Jappie en Mirthe.
Allemaal achter de rug van Wendy en enkel op dat moment gedeeld met die paar mensen die er niets tegen deden.
Echt ik snap hun probleem niet
Ja fakking irritantquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, het zal wel met een sisser aflopen denk ik , eerst nog effe uitmelken![]()
Ik ook niet, iets anders dan jalousie kan ik niet bedenken. Ze zorgt. ze knipt, ze kookt ....dat dusquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen Kim W tijdens haar laatste feest Wendy helemaal verrot schold, tegen anderen zat te dreigen dat ze haar helemaal kapot ging maken en een hoer noemde greep groepje Wanda ook niet in , sterker nog : ze gingen er allemaal helemaal in mee ,
Net als Kenzi ,Jappie en Mirthe.
Allemaal achter de rug van Wendy en enkel op dat moment gedeeld met die paar mensen die er niets tegen deden.
Echt ik snap hun probleem niet
Misschien is dat juist de redenquote:Op donderdag 9 maart 2023 23:45 schreef woxxel het volgende:
Nah. Horen we jeff normaal praten, mag dat ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |