Ik heb het over de situatie met Mexx en Marciano destijds . Totaal andere situatiequote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mja,.. ik vind het allemaal dubieus
Schreeuwlelijk verdient het om dood te worden gezwegen, maar als je vriendin roept dat iemand een randdebiel en mongool is die dood geschoten moet worden dan hou je je stil en wil je het later lijmen met kusjes en knuffels
Vind ik een beetje van dezelfde orde als vallen over Jeff's taalgebruik maar geen oog hebben voor het gezuig van Martin
het is allemaal fout
Die is behoorlijk para iddquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je vooral tegen KimD zeggen ja want die ziet gelijk overal spoken
Ik zie (en voel) heel veel verschil:quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mja,.. ik vind het allemaal dubieus
Schreeuwlelijk verdient het om dood te worden gezwegen, maar als je vriendin roept dat iemand een randdebiel en mongool is die dood geschoten moet worden dan hou je je stil en wil je het later lijmen met kusjes en knuffels
Vind ik een beetje van dezelfde orde als vallen over Jeff's taalgebruik maar geen oog hebben voor het gezuig van Martin
het is allemaal fout
Martin irriteert mij meer dan 10 Jeff's en Mirthe's bij elkaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zie (en voel) heel veel verschil:
- Jeffrey: aanvallend, en intimiderend, agressief. Op de persoon (kan Gele Kaart waardig worden).
- Mirthe: passief en naief agressief. Niet op de persoon (geen enkel risico).
Koppel dat aan vriendje Jeff en je hebt zo een burgeroorlog te pakkenquote:
Ik snap ook niet waarom ze allemaal zo moeilijk doen , zelf stoken ze al maanden over iedereen , ze doen net zo hard mee , maar nu ineens zijn over de zeik. Daarnaast vond ik dat hele gesprekje wel meevallenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Erik bij Babs nu...ze moest eens weten wat hij weet...
Ja!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Koppel dat aan vriendje Jeff en je hebt zo een burgeroorlog te pakken
Ik heb niet zo'n probleem met hemquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin irriteert mij meer dan 10 Jeff's en Mirthe's bij elkaar
en het is toch net zo goed om te draaien ? Dan zeg je dat het een poging was om een fake verhaal de wereld in te helpen voor het spelquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze allemaal zo moeilijk doen , zelf stoken ze al maanden over iedereen , ze doen net zo hard mee , maar nu ineens zijn over de zeik. Daarnaast vond ik dat hele gesprekje wel meevallen
Erik die het over ethiek heeft is geen haar beter
Echt welquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die kunnen mekaar helemaal ophitsen
Doe ff normaal zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Koppel dat aan vriendje Jeff en je hebt zo een burgeroorlog te pakken
Neem vooral alles te letterlijk jaquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg.
Analyseer dan eens een burgeroorlog.
Het moet niet gekker worden.
En niets terug zeggen....quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Zo Babet zei; Wendy gaat bij Jasper in bed en ik ga in haar bed. En Wanda stond erbij en keek ernaar.
Ik heb ook geen probleem met hem Is wel een drukke man (kan hij waarschijnlijk ook niets aan doen)maar ik erger me meer aan mensen die daar niets doen en doen ze wat dan is het alleen maar roddelen, en kwaad spreken. Er zitten daar alleen maar mensen met een probleem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met hem
Maar waarom zouden ze? Het was nou niet alsof ze iets heb ben gedaan wat zo vreselijk erg is. Het was iets tussen een paar mensen en het hele verhaal is zo opgeklopt en opgestookt . Ze zitten in een spel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en het is toch net zo goed om te draaien ? Dan zeg je dat het een poging was om een fake verhaal de wereld in te helpen voor het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |