goed opgezet en afgemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Martin weer in kamer 2 : het is dom dat ie zo reageert man
Nee vieze slang, Jeffrey scheldt en dat ziet iedereen en dus valt iedereen over hem, maar jouw geprik gaat er altijd aan vooraf
Dat is vaak het beste om te doen, maar die zuiger wil dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
Mensen mogen niet weglopen uit een gesprek
omdat sommige mensen dat om een reden doen
Ja om die KLATS te voorkomenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
Mensen mogen niet weglopen uit een gesprek
ik snap dat niet
Matin
omdat sommige mensen dat om een reden doen
Babs is het er helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is vaak het beste om te doen, maar die zuiger wil dat niet natuurlijk
Hij kijkt er wel in, maar ziet alleen die paar haartjes die in zijn ogen verkeerd zittenquote:
Jeff kun je vrij makkelijk op de kast krijgen alleen niemand durft het omdat ze dan stront aan de knikker hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat die mensen dat niet doorhebben
ook niet dat Jeff zich hiervoor laat gebruiken
met zulke mensen
beat them at their own game
tis gewoon dom van Jeffquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff kun je vrij makkelijk op de kast krijgen alleen niemand durft het omdat ze dan stront aan de knikker hebben
Maar na een half jaar met Martin in een kleine ruimte, zou je geestelijke hulp nodig hebben, die man maakt iedereen gek, zodat ze uit hun plaat gaan en geel pakken. Ook een manier om tegenspelers weg te werkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon dom van Jeff
dat hij zich met een psychologisch spelletje keihard laat naaien
Als mij er een tegen is gevallen dan is zij het welquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vandaag wel weer meerdere keren gebleken. met Zoe over Kim, met Kim over Zoe, altijd met iedereen over Martin, net weer met Martin over Jeff enzovoorts..
Maar als Jeff zegt dat Ima stil is en zich niet laat zien vindt Babs dat niet kunnen (zei ze gisteren in de kas met oa. Martin dus). Dahaag Babs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |