Waarom zou je spijt hebben van je vaccinatie?quote:
Onbekend met de term prikspijt?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom zou je spijt hebben van je vaccinatie?
Dat is toch van ongevaccineerden die op de IC liggen en om een vaccinatie smeken?quote:
OMG, ben je niet bekend met de gi-gan-ti-sche vaccinatieschade ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Hallojo het volgende:
Was het in België verplicht dan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:52 schreef einzeinz het volgende:
2x gevaccineerd en spijt!
Ik heb collega's die werkelijk al 7 spuiten hebben laten zetten en hopen dat er dit jaar nog één komt. Lekker proefpersoon zijn voor een nieuw medicijn die in enkele maanden tijd ontwikkeld werd. We zullen ooit wel te horen krijgen wat voor schade het aanbrengt in ons lijf. Ben benieuwd of je dan een schadevergoeding kunt eisen, aangezien het verplicht was!
Stelletje droeftoeters zijn het.
Niet met zoveel woorden maar eigenlijk was het wel voor 98% verplicht anders kwam je nergens meer in.quote:
LOL wat een land, benieuwd wat @Viesdik hier van vindt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden maar eigenlijk was het wel voor 98% verplicht anders kwam je nergens meer in.
Biertje drinken in de kroeg, etentje in een brasserie/restaurant, even de grens over, werkgever die druk legt, ... Als je niet gevaccinneerd bent kon je het wel schudden!
Bij ons kreeg je zelfs een dag betaald vrijaf om je te laten vaccineren gedurende X-aantal maanden. Heb dat altijd geweigerd tot ik heel even de grens over moest. Dan kon ik niet anders dan me te laten vaccineren.
Vind het wel praktisch die 5G-chip nu in mijn arm, altijd goed bereikquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
OMG, ben je niet bekend met de gi-gan-ti-sche vaccinatieschade ?
Open je ogen !
Als ik de bestekla opentrek vliegen de vorken me om de oren...quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
en terecht domme kutquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:54 schreef Selenophilia het volgende:
Wappie aftrek topic op mensen die prikspijt hebben.
Weet je @Centenbakquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
LOL wat een land, benieuwd wat @:viesdik hier van vindt.
Ik heb wel vaak zo'n stok in mijn neus gehad anders mocht ik nergens naar binnen want levensgevaarlijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:33 schreef Nober het volgende:
0 vaccinaties, 0 tests. Ik ben inmiddels overleden. Hahaha.
Wie heeft je wijsgemaakt dat het levensgevaarlijk was?quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak zo'n stok in mijn neus gehad anders mocht ik nergens naar binnen want levensgevaarlijk
Hahahahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:33 schreef Nober het volgende:
0 vaccinaties, 0 tests. Ik ben inmiddels overleden. Hahaha.
H&M Core Team. Hugo & Mark. 2 handen. 1 buik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie heeft je wijsgemaakt dat het levensgevaarlijk was?
Ah, dat is wel vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de bestekla opentrek vliegen de vorken me om de oren...
Zou jij ook eens moeten proberen. Je eigen geluk dwing je af.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:52 schreef RM-rf het volgende:
Je zal je nu nog steeds hier dagelijks druk over maken..
Wat een heerlijk zorgeloos leven heb je dan, dat je nog zozeer in die goeie ouwe tijd bent blijven hangen.
Waarom moet ik dat?quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:20 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten proberen. Je eigen geluk dwing je af.
je leest dingen die er helemaal niet zijn...quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Omdat je zit te geilen op mensen die wel een zorgeloos leven leiden.
Jij lijkt me nou typisch zo’n figuur die heel stoer doet op een forum maar thuis alleen op de bank zit te huilen dat de hele wereld tegen hem is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Omdat je zit te geilen op mensen die wel een zorgeloos leven leiden.
Bijzonder dat je dat zo hebt ervaren, want dat hebben ze echt nooit gezegd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:18 schreef Centenbak het volgende:
[..]
H&M Core Team. Hugo & Mark. 2 handen. 1 buik.
Zelfde hier, maar is ook niet heel verwonderlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:35 schreef Hyaenidae het volgende:
0x spuitje, 0x corona, gewoon gezonde fitte boii, corona krijgt geen vat op mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |