Was vrij duidelijk tochquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:19 schreef Cirilico het volgende:
Oh had gemist dat ze die verbeterd had.
Als Joy Division als 8e of 9e had gezeten had ze het niet gehaald.quote:
Ik was heel even afgeleid.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vrij duidelijk tochJakhals zei het nog
Lachwekkend dat ze die zomaar achteraf in mocht vullen met 'die vraag over jazz moet Miles Davis zijn' of iets in die trant. Zo kan ik het ook.quote:
Ja, we krijgen nog één vraag hierna.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jakhals hielp zowaar totaal niet.
Ik vond dat wel duidelijk hoor. Je kunt moeilijk de exacte omschrijving onthouden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 00:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat ze die zomaar achteraf in mocht vullen met 'die vraag over jazz moet Miles Davis zijn' of iets in die trant. Zo kan ik het ook.
Dit was toch wel duidelijk hier? Er was maar een vraag over een jazz muzikant.quote:Op donderdag 23 maart 2023 00:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat ze die zomaar achteraf in mocht vullen met 'die vraag over jazz moet Miles Davis zijn' of iets in die trant. Zo kan ik het ook.
In elk geval een stuk concreter dan "die nog open staat moet zus en zo zijn". Vroeger werden dergelijke verbeteringen niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat wel duidelijk hoor. Je kunt moeilijk de exacte omschrijving onthouden.
Zelfs de vrouw had 9/9 en die heeft een hekel aan sport.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:35 schreef Remco het volgende:
Leuke kunst en cultuur kandidate. Sport sloeg weer helemaal nergens op die eerste vraag is altijd een vraag over de bekendste sporters ooit met foto's die kunnen ze net zo goed overslaan.
Grappigquote:Op donderdag 23 maart 2023 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs de vrouw had 9/9 en die heeft een hekel aan sport.
(Ze twijfelde over Woods)
Inderdaad. In de tijd van Kees niet nee.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:33 schreef thabit het volgende:
[..]
In elk geval een stuk concreter dan "die nog open staat moet zus en zo zijn". Vroeger werden dergelijke verbeteringen niet geaccepteerd.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:35 schreef Remco het volgende:
Leuke kunst en cultuur kandidate. Sport sloeg weer helemaal nergens op die eerste vraag is altijd een vraag over de bekendste sporters ooit met foto's die kunnen ze net zo goed overslaan.
Zelfde voor mij. Ik kijk zo goed als nul komma nul sport (meestal let ik ook niet op of spoel ik door bij deze categorie). Maar ik had er heel veel goed.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs de vrouw had 9/9 en die heeft een hekel aan sport.
(Ze twijfelde over Woods)
Het kwam een beetje over alsof ze maar gewoon riep dat 'de vraag over muziek, de jazzmuzikant' Miles Davis moest zijn, alsof ze dat riep omdat ze wist dat het een jazzmuzikant is. Maar goed, ik vind de manier waarop verbeteringen gedaan worden sowieso vaker discutabel zoals hierboven ook iemand.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat wel duidelijk hoor. Je kunt moeilijk de exacte omschrijving onthouden.
Amplitude niet kennen is wel matig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |