Hoe fucking naïefquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb geen pedo's als vrienden, daarvoor heb ik teveel zelfkennis.
Ik pik die kapotte mensen er zo tussenuit. Dankjewel Chris Hansen!
Alsof zelfkennis je ervoor behoedt vrienden te worden met wie dan ookquote:
Dat maar hij bedoelde wss "mensenkennis"quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsof zelfkennis je ervoor behoedt vrienden te worden met wie dan ook
Is met de meeste zedendelinquenten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat maar hij bedoelde wss "mensenkennis"
Maar uit eigen ervaring, pedo's zijn verdomd goed om hun geaardheid verborgen te houden en weten ook dondersgoed wanneer ze kunnen toe slaan zonder dat de omgeving ook maar iets door heeft.. sterker nog.. het slachtoffer heeft het vaak pas na jaren door..
Hier moet ik gereageerd hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iedereen bedankt voor het reageren in dit topic.
Jullie hebben me overgehaald om niet meer op fok te reageren.
Verliezen in emoties...quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Iedereen die ik kut vind pedo noemen![]()
Ik heb Buttigieg beschuldigd van het niet hebben van de juiste mensenkennis. Ik heb niemand anders hier pedo genoemd.
Je slaat weer eens door als gewoonlijk Etto. Het is heel duidelijk dat jij eens goed naar binnen moet kijken. Misschien dat je dan wat zelfkennis en daarmee zelfcontrole kunt opdoen. Jij bent 1 van de users die zich zo snel laat verleiden om zich te verliezen in zijn emoties.
Ben jij de baas in je leven, of zijn jouw emoties de baas in jouw leven?
Jij bent helemaal niet kritisch. Je bent een volgzame wappie-zetbaas op dit forum.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het wegzetten van kritische mensen als wappie getuigt van een gebrek aan argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |