Ik ben blij voor jequote:Op zondag 16 april 2023 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben zo blij, na 7 weken hebben we mijn vader weer horen praten
Daar ga je dan....de ene week ben je met de uitvaart bezig en de andere week is heel de wereld omgedraaid.
De verhoogde dosis prednison slaat aan.
Eerste dagen van deze week kon hij niet een paar minuten zonder beademing. Daarna 20 minuten, dag erna 25 minuten, toen 45 minuten en vandaag toen ik er was al 4 uur
Mijn vader is een superheld
(Dit even in het heel kort, ik kan nieteens alles vertellen want het is echt te veel, maar hebben jullie vragen, stel ze gerust. Ik beantwoord ze altijd(
Je pa op de ic en mijn vader ziek en daarna ook ff dingetjes zeggen dat je vervolgens blij bent dat die de dag later zelf belt.quote:Op zondag 16 april 2023 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn held![]()
Maar even serieus het kan ook gewoon weer mis gaan. Iets wat we niet willen maar wel realiteit is.
Wat een goed nieuwsquote:Op woensdag 19 april 2023 10:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Moet niet gekker worden.
Straks wordt de tracheaostoma verwijderd![]()
Hij is niet meer aan de beademing geweest vannacht, alleen zuurstof uit de muur. Dus zal hij zo'n neusbrilletje krijgen.![]()
![]()
Ik zat hier te lachen en te janken tegelijk van blijdschap/geluk bij het horen van dit nieuws net![]()
Wat een fijn nieuws.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Moet niet gekker worden.
Straks wordt de tracheaostoma verwijderd![]()
Hij is niet meer aan de beademing geweest vannacht, alleen zuurstof uit de muur. Dus zal hij zo'n neusbrilletje krijgen.![]()
![]()
Ik zat hier te lachen en te janken tegelijk van blijdschap/geluk bij het horen van dit nieuws net![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik loop echt heel de dag al met een big smile op mijn gezicht![]()
Over een paar dagen mag hij na 8 weken op de IC te hebben gelegen waarvan 7 weken kritiek naar de longafdeling om aan te sterken en veel te trainen.
Inmiddels wordt hij het wonder van de IC genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |