Dat komt door de positieve FOK! Energiequote:Op woensdag 19 april 2023 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik loop echt heel de dag al met een big smile op mijn gezicht![]()
Over een paar dagen mag hij na 8 weken op de IC te hebben gelegen waarvan 7 weken kritiek naar de longafdeling om aan te sterken en veel te trainen.
Inmiddels wordt hij het wonder van de IC genoemd
Heerlijk! Wat een humor en wat een sterke levenswil heeft hij. Ben héél blij voor je!quote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Verschijnt mijn vader opeens net in de familiegroeps-app:
Hallo, ich bin wieder da🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🦿👨🏼🦽
Hou op hoor![]()
God, wat hou ik van die man![]()
Afgelopen maandag ook, wordt hij vanuit bed in een stoel getakeld met een apparaat. Hij met zijn duimen omhoog: sensatie! sensatie!
Weet hij dat hij trending topic is op Fok! onderhand?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Hou op hoor![]()
Afgelopen maandag ook, wordt hij vanuit bed in een stoel getakeld met een apparaat. Hij met zijn duimen omhoog: sensatie! sensatie!
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:31 schreef Blues het volgende:
Meneer wonderklodder van de IC
Want wonderen bestaan
Geweldigquote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Hou op hoor![]()
Hier wilde ik nog op reageren. Hij lult de oren van je kop af. Hij vloekt en tiert over vanalles en nog wat ookquote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Tegan het volgende:
Wat mooi om te horen. Heb je nu al een beetje met hem kunnen spreken?
OMGquote:Op donderdag 20 april 2023 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij vindt het ook maar debiel dat wij elke dag bij hem waren want: ja ik lag toch te slapen wat maken jullie je druk.
Hij heeft nul komma nul besef.
Naast een wonder van de IC noemen ze hem ook het predniZONNETJE van de IC.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Een (ik denk) kleine update
-knip-
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |