SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste speler van de bank heeft ook zijn achillespees afgescheurd .quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:08 schreef Hathor het volgende:
Daar heb je het al, het krijgt allemaal iets teveel media aandacht, out indefinitely nu.
https://www.dailymail.co.(...)imetable-return.html
We hebben net 9x op rij van GSW verlorenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thunder doen het steeds goed tegen de Warriors of niet, bepaalde mismatch die ze uitbuiten of gewoon off-day van een aantal toevallig?
Zie dat ze bij TNT de show gister uitgebreid begonnen met een Morant zaak bespreking. Zelfs tot aan aandacht voor wetten over wel of niet (openlijk) pistool mogen dragen in de verschillende staten. Verder de nodige 'misstep of a youngster', geen 'older brother' type in het team dat even zegt jongen doe nou niet (Jamal) en 'dont do stupid things risking them to take money from us' (Shaq). Dat laatste kwam een beetje apart over, zo van geef de rijke tata's geen reden om de smak (sponsor)geld van je weg te nemen.
Ha ja dit seizoen meer bedoelde ik. Als je ver terug kijkt zijn de teams natuurlijk nogal anders van samenstelling en vorm.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We hebben net 9x op rij van GSW verlorenDenk dat de laatste win in het jaar met Westbrook, George en Melo ofzo was
Mooi voer voor het publiek van tegenstanders in de playoffs, als hij er dan weer bij is. Ik zie de 'mannetje in publiek versus Grizz speler' woordenwisseling en/of bordjes al voor me.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:08 schreef Hathor het volgende:
Daar heb je het al, het krijgt allemaal iets teveel media aandacht, out indefinitely nu.
https://www.dailymail.co.(...)imetable-return.html
Maar blijft vooralsnog wel nog zeker 4 wedstrijden aan de kant lees ik net.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:08 schreef Salina het volgende:
Shawn Kemp God.
Ja Morant ondertussen alweer vrijgesproken voor het gun-incident in Colorado.
https://theathletic.com/4(...)o-police-no-charges/
Dan zal de NBA hem wel een straf geven gelijk aan het aantal wedstrijden dat hij nu zelf al wegblijftquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar blijft vooralsnog wel nog zeker 4 wedstrijden aan de kant lees ik net.
Jeetje heeft die zo'n pens tegenwoordig? Van Barkley zag je dat nog wel aankomen maar Shawn..quote:Op donderdag 9 maart 2023 05:35 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.totalprosport(...)J6tBD7_E4KByM8eo5hEM
Zal wel een stressvreter zijn, kan me er wel iets bij voorstellen als je 7 kinderen hebt bij 6 verschillende vrouwen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje heeft die zo'n pens tegenwoordig? Van Barkley zag je dat nog wel aankomen maar Shawn..
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zal wel een stressvreter zijn, kan me er wel iets bij voorstellen als je 7 kinderen hebt bij 6 verschillende vrouwen.
Moest dacht ik voor de meeste ook alimentatie betalen, dan vraag ik me af hoeveel geld hij nog over heeft van wat hij al die jaren verdiend heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Oh ja nu je het zegt herinner ik me zoiets, die heeft goede spreiding van de genen gerealiseerd.
Ja geen idee, er zijn er wel meer die hun fortuin er doorheen jagen. Aan kinderen kwijt zijn is dan nog mooier dan triest met een gokverslaving. Barkley is er nog redelijk vanaf gekomen en bij TNT mogen zitten hielp ook schade te repareren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moest dacht ik voor de meeste ook alimentatie betalen, dan vraag ik me af hoeveel geld hij nog over heeft van wat hij al die jaren verdiend heeft.
48 punten tegenkrijgen in het 1ste kwart is inderdaad ridicuul. Vwb turnovers verbaast het me steeds meer wat voor acties zelfs NBA spelers kunnen maken de laatste tijd. Zag het ook bij Miami, dat je denkt HOE DAN. Niet onder druk van goede verdediging maar gewoon de bal stom weggeven. Alsof ze onder mega spanning staan en brainfreezes krijgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:18 schreef Hathor het volgende:
Wat is Golden State vreselijk slecht on the road zeg, op deze manier hoef je niet eens aan de playoffs te denken. Geen defense, de ene na de andere turnover, simpele layups niet kunnen maken...het is helemaal niks meer. En een beetje openheid over de situatie van Wiggins lijkt me ook wel op zijn plaats, al drie weken afwezig vanwege prive familie omstandigheden....wat zijn die omstandigheden dan? Niemand die het weet, en diegenen die het wel weten zwijgen erover. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, in geen enkele sport.
Hij heeft zijn vrouw en kind omgelegd . Hebben stille vriendelijk lijkende Canadezen wel vaker last van .quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:18 schreef Hathor het volgende:
Wat is Golden State vreselijk slecht on the road zeg, op deze manier hoef je niet eens aan de playoffs te denken. Geen defense, de ene na de andere turnover, simpele layups niet kunnen maken...het is helemaal niks meer. En een beetje openheid over de situatie van Wiggins lijkt me ook wel op zijn plaats, al drie weken afwezig vanwege prive familie omstandigheden....wat zijn die omstandigheden dan? Niemand die het weet, en diegenen die het wel weten zwijgen erover. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, in geen enkele sport.
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vrouw en kind omgelegd . Hebben stille vriendelijk lijkende Canadezen wel vaker last van .
Nee dit meen ik niet . Maar in alle serieusheid , daar is iets rampzaligs gebeurd (voor hem dan ) Vriendin heeft naar het schijnt ook al hun foto's weggehaald op Instagram en Wiggins zelf was daarvoor eerlijk gezegd ook niet bezig aan een geweldig seizoen op het verdedigende vlak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |