Kunnen haar ouders zich daar vast op voorbereidenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
Je zag gewoon dat Moraima schrok van wat Mirthe allemaal uitkraamde.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie, net als op de dagbesteding
Dat dacht ik dus ook.. maar ook hoe koud ze reageerdequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen haar ouders zich daar vast op voorbereiden
Het zegt vooral wat over de band tussen Mirthe en haar oudersquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
Je zag gewoon dat Moraima schrok van wat Mirthe allemaal uitkraamde.
IK had het nog niet gezienquote:
nee 'verder', dus tot de opdracht klaar is, geen extra gesponsor door de feboquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienen
Stond misschienquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
Staat er een opdracht in de planning vandaag?
Lekker dan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond misschien
Ze ervaren daar wat problemen met de stroom
Bij schipholquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Dus Jeff woont vlakbij Biddinghuizen?
Ik dacht bij Schiphol
Defconquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij schiphol
Hij heeft het over een ander festival toch
10 minuten rijden naar Schiphol zei hij netquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Dus Jeff woont vlakbij Biddinghuizen?
Ik dacht bij Schiphol
Dat heeft er niets mee te maken, dan heb je altijd nog reservestroom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |