Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% heteroquote:
heerlijk. dat past prima in haar hoofdquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% hetero
Dat is ook raarquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% hetero
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
In de kas is ook raar
Hele vreemde vibe
klopt, hij heeft nog shag maar 'moet' de stelling doen want het was zijn stellingquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannen
Er staat al een kacheltjequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Niet om aan te gluren die beslagen ramen.
Echt weer van ie klagende streamersquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droomsap mag niet meer
Ze hebben van achter te horen gekregen dat er nogal wat rumoer is over droomsap
( kennelijk valt heel Twitter er over zei Bern)
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven gevenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
Nou kom maar door met een opdracht
liefst van een week
liefst dat ze verder geen geld krijgen
liefst dat ze de pot moeten aanspreken
Bezigheidstherapie, net als op de dagbestedingquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |