Babs stond er al opquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:04 schreef Setje72 het volgende:
Staat Babette nou ook echt op de nominatie lijst? (Met Wanda)
Alle warmte door de schoorsteenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef espri het volgende:
Haard aansteken met laatste stukjes hout maar ook constant de deur ver open laten...
Kloptquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Ze hebben het nu over een haspelquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:13 schreef espri het volgende:
Isaac en Rupert, niet te volgen wat ze nu zeggen..
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik ook verstond ja
Gaat iets gebeuren, en misschien iets wat langer duurt dan normaal, dus batterijen moeten in orde zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat vandaag met die microfoons? Ze blijven het omroepen.. Erik valt het ook al op.
Goedemorgen
ze worden naar achteren geroepenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat vandaag met die microfoons? Ze blijven het omroepen.. Erik valt het ook al op.
Goedemorgen
Laten we het hopen want het is weer erg saai.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat iets gebeuren, en misschien iets wat langer duurt dan normaal, dus batterijen moeten in orde zijn.
Vond dit wel interessant daaroverquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef schizolientje het volgende:
het gaat om deze stof, 3,26mg doxylaminedie mag niet in Nederland. Het gaat nergens over hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
Ik vind haar wel grappig gek zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |