In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?
kleiduif...?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat de Kleiduif en de Postduif verboden terrein zijn
ohh serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Hmm apartquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Bern tegen Kenzi:
al achter geweest?
Kenzi knikt
Bern:weten we iig dat jij dat niet gaat krijgen
ik weet ook niet wat hij precies bedoelde.. daarna ging het over hoe ze had geslapen..quote:
Anders zouden de smaakmakers (lees de grote monden) als eerste genomineerd zijn, en dat willen ze voorkomen.quote:
ik vind daar wat vanquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Anders zouden de smaakmakers (lees de grote monden) als eerste genomineerd zijn, en dat willen ze voorkomen.
Ik geloof wel dat de FEBO dergelijke informatie gebruikt jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?
Dat denk ik ook , en dit duurt nu al bijna een weekquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de FEBO dergelijke informatie gebruikt ja
sneeuw?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef espri het volgende:
Ik zag vanmorgen Mirthe ook heel enthousiast doen toen ze naar buiten keek, echt van hey wat is dat? riep ze. Iets aan het opbouwen ofzo?
lag wat sneeuw buiten mss daaroverquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef espri het volgende:
Ik zag vanmorgen Mirthe ook heel enthousiast doen toen ze naar buiten keek, echt van hey wat is dat? riep ze. Iets aan het opbouwen ofzo?
Ja zou kunnen maar al die oproepen van zendercheck geeft mij wel het gevoel dat er iets staat te gebeuren.quote:
dat is vaak ook wel zoquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar al die oproepen van zendercheck geeft mij wel het gevoel dat er iets staat te gebeuren.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzy heeft heel lang bij de appie gewerkt, daar vonden ze dat een te grote mond had
toen is ze naar de overkant gelopen en gezegd dat ze teamleider bij de Vomar wilde worden
maar ze had geen grote mond, ze wist dingen gewoon beter dan haar toenmalige manager
wat uiteraard kan, dat je goede ideeën hebt of dingen beter weet maar hoe oud is Kenzi nu, 24?quote:
Dit is niet waar!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |