En komen ze nog steeds al junkies de loods uit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan mogen ze er niet over praten
Tis wel een keuze hèquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En komen ze nog steeds al junkies de loods uit.
Als ze er normaal mee om waren gegaan was er volgens mij geen probleem geweest, maar elke dag een eetlepel is onverantwoordelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is er ook genoeg commentaar op
Ze kunnen hier net zo goed meelezen
Ik beweer nergens andersquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een keuze hè
Om het te nemen
Ik denk dat de beelden van een zombie zoe ook niet echt hielpenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze er normaal mee om waren gegaan was er volgens mij geen probleem geweest, maar elke dag een eetlepel is onverantwoordelijk.
Heeft hier al gestaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef 5thencounter het volgende:
Even resumeren..hebben we dat ook weer gehad
Maar wat zijn nu de exacte ingrediënten van Droomsap? Dat hebben we ook even opgezocht.
Zoals hierboven vermeld zitten er 7 kruiden in. Deze werken allemaal rustgevend en zijn door experts samengesteld. Het betreft haver, maretak, meidoorn, hop, paardenkastanje, slaapmutsje en passiflora.
Verder zit er 17% natuurlijke honing in, 3,26mg doxylamine, en ook citroenzuur, plantaardige glycerine, sirupus simplex, tragacanth, vanille, kaliumsorbaat en 3% alcohol.
Wel moet erbij gezegd worden dat je Droomsap beter niet te lang achter elkaar kunt gebruiken. Veel klanten vinden dat teleurstellend, omdat zij juist met dit middel goed kunnen slapen.
Maar als het lichaam went aan de ingrediënten, heeft het naar verwachting uiteindelijk geen effect meer. Daarom is voorzichtigheid geboden bij het gebruik van dit middel.
Melatonine werkt alleen als je lichaam er een tekort aan heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi Febo![]()
Droomsap is ook onzin. Als je zo afhankelijk bent van iets om te slapen of functioneren, moet hje niet meedoen aan een rls.
Maar nu gaan ze allemaal pammetjes krijgen, alsof dat wel goed is
of melatonine..
Dat bedoel ik met verantwoordelijk, hetzelfde met JW en Esther, JW die tijdens de pitch beweerde dat hij eens in de twee weken Droomsap neemt, maar ze lurken het elke dag naar binnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de beelden van een zombie zoe ook niet echt hielpen![]()
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet vandaag even naar achter ?
Of allemaal even een droomsap standjequote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorik denk dan toch aan een eliminatie vandaag
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet vandaag even naar achter ?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of allemaal even een droomsap standje![]()
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorik denk dan toch aan een eliminatie vandaag
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?
Als dat sapje zijn werking verliest na liters opgezopen te hebben, lijkt het me logisch dat Febo het weer terug wil hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of allemaal even een droomsap standje![]()
Om duidelijk te maken dat de Kleiduif en de Postduif verboden terrein zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?
Dat zou ook nog kunnen ja die podcast, anders gaat het wel heel lang duren denk ik voordat de rest het weet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja die podcast, anders gaat het wel heel lang duren denk ik voordat de rest het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |