Ze letten zelf niet echt opquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuu eliminatie verwacht ice dan , vandaar al dagen nominatiegelul
Ja, precies. Thuis gelden andere regels dan in een bedrijf en voor hun is dit thuis.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik snap ook die opmerkingen hier over bah vies niet. Op het aanrecht zitten is vies, iets met je handen pakken is vies enz enz. Misschien spiegelen aan eigen hygiene??
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Het droomsap mag niet meer
Kennelijk valt heel Twitter er over
O jammer net niet gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Droomsap mag niet meerquote:
Het is ook belachelijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droomsap mag niet meer
Ze hebben van achter te horen gekregen dat er nogal wat rumoer is over droomsap
( kennelijk valt heel Twitter er over zei Bern)
Zie er welgeteld 13 berichten over op twitter, waarvan 2 over die opmerking van netquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Ik denk dat Twitter een aanname van Bern isquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie er welgeteld 13 berichten over op twitter, waarvan 2 over die opmerking van net
Moet dan welquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Twitter een aanname van Bern is
Op FB zijn er heeeel veel berichten over
Straks allemaal aan de pammetjes op doktersadviesquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
dus nu droomsap inleveren , ocharme jw , esther
Gelukkig is er Twitterquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks allemaal aan de pammetjes op doktersadvies
En dan mogen ze er niet over pratenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks allemaal aan de pammetjes op doktersadvies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |