en dan Erik in bed met geluid van Zoe en Babette, maar dat wordt ook uitgezetquote:Op woensdag 8 maart 2023 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zodra bijv. Martin, Janet of Erik gaat slapen gaat die ene stream bij voorbaat meteen maar alvast op het nachtslot
Je kunt beter naar een tekenfilm gaan kijken want dan wordt je ook als een kleuter behandeldquote:Op woensdag 8 maart 2023 00:54 schreef Flow3r het volgende:
Isaac, Mirthe, Wanda, Kenzy Rupie , Imadidin en Jappie waren nog wakker
Hoorde Zoe en babet in de slaapkamer
maar de regie is er klaar mee
Het valt me wel op dat sinds de kas verbouwd is, deze het meest gebruikt wordt als "Nominatie Overleg Hok" waar ze blijkbaar wel luidkeels hun plannen durven rondspuien ipv fluisterend en mompelend in de Loodsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:05 schreef woxxel het volgende:
Ik wou dat ik me had opgegeven .
Wat makkelijk verdiend 900000.
Die gok zou ik ook wel nemen.
Ze hoeven echt niks maar dan ook niks te doen.
Volgens mij is het hele idee veranderd.
Ze hebben toch niet een kas geplaatst voor dit
GM.Rupi doet het leuk als manager naar mijn mening.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:31 schreef cinsan het volgende:
good morning
rupi wakker is in de keuken bezig alles klaarzetten voor ontbijt
Ik zie de bewoners niet echt een hekel hebben aan dat biljartquote:Op woensdag 8 maart 2023 03:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Las ik het nu goed dat Erik en JW weer voor een stemming op rood stonden?
Door hun gezeik kunnen wij nu hele dagen naar dat klotebiljarten kijken.
JW heeft ook zijn drumstel gekregen en zou drumles gaan geven, maar sinds dat biljart er is, heb ik hem er niet meer op gezien.
Ik zou ook gaan biljarten en een fikse scheur in dat laken maken en dan op rood gaan staan dat het niet gemaakt mag worden of een nieuw![]()
heb het ook niet gehoord, mss die voedingssupplementenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan zo
Met dat scheerapparaat
kon er ook weinig van maken iets met splitten dacht ik te horenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan zo
Met dat scheerapparaat
jw wilde per se drumstel hebben , sedert dat biljart er is zie je hem amper nog drummen , daar erger ik me aan en aan jw zelf ook , grote zeiker over van alls en nog watquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie de bewoners niet echt een hekel hebben aan dat biljartZijn de hele dag door wel mensen bezig, of om te spelen of om het te leren. Dus expres een scheur maken in het laken zie ik er niet van komen. En dat wij daarom tegen biljartgezeik aan moeten kijken, zal de bewoners denk ik een rotzorg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |