En komen ze nog steeds al junkies de loods uit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan mogen ze er niet over praten
Tis wel een keuze hèquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En komen ze nog steeds al junkies de loods uit.
Als ze er normaal mee om waren gegaan was er volgens mij geen probleem geweest, maar elke dag een eetlepel is onverantwoordelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is er ook genoeg commentaar op
Ze kunnen hier net zo goed meelezen
Ik beweer nergens andersquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een keuze hè
Om het te nemen
Ik denk dat de beelden van een zombie zoe ook niet echt hielpenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze er normaal mee om waren gegaan was er volgens mij geen probleem geweest, maar elke dag een eetlepel is onverantwoordelijk.
Heeft hier al gestaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef 5thencounter het volgende:
Even resumeren..hebben we dat ook weer gehad
Maar wat zijn nu de exacte ingrediënten van Droomsap? Dat hebben we ook even opgezocht.
Zoals hierboven vermeld zitten er 7 kruiden in. Deze werken allemaal rustgevend en zijn door experts samengesteld. Het betreft haver, maretak, meidoorn, hop, paardenkastanje, slaapmutsje en passiflora.
Verder zit er 17% natuurlijke honing in, 3,26mg doxylamine, en ook citroenzuur, plantaardige glycerine, sirupus simplex, tragacanth, vanille, kaliumsorbaat en 3% alcohol.
Wel moet erbij gezegd worden dat je Droomsap beter niet te lang achter elkaar kunt gebruiken. Veel klanten vinden dat teleurstellend, omdat zij juist met dit middel goed kunnen slapen.
Maar als het lichaam went aan de ingrediënten, heeft het naar verwachting uiteindelijk geen effect meer. Daarom is voorzichtigheid geboden bij het gebruik van dit middel.
Melatonine werkt alleen als je lichaam er een tekort aan heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi Febo![]()
Droomsap is ook onzin. Als je zo afhankelijk bent van iets om te slapen of functioneren, moet hje niet meedoen aan een rls.
Maar nu gaan ze allemaal pammetjes krijgen, alsof dat wel goed is
of melatonine..
Dat bedoel ik met verantwoordelijk, hetzelfde met JW en Esther, JW die tijdens de pitch beweerde dat hij eens in de twee weken Droomsap neemt, maar ze lurken het elke dag naar binnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de beelden van een zombie zoe ook niet echt hielpen![]()
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet vandaag even naar achter ?
Of allemaal even een droomsap standjequote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorik denk dan toch aan een eliminatie vandaag
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet vandaag even naar achter ?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of allemaal even een droomsap standje![]()
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorik denk dan toch aan een eliminatie vandaag
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?
Als dat sapje zijn werking verliest na liters opgezopen te hebben, lijkt het me logisch dat Febo het weer terug wil hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of allemaal even een droomsap standje![]()
Om duidelijk te maken dat de Kleiduif en de Postduif verboden terrein zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja die podcast, anders gaat het wel heel lang duren denk ik voordat de rest het weet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja die podcast, anders gaat het wel heel lang duren denk ik voordat de rest het weet.
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kleiduif...?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat de Kleiduif en de Postduif verboden terrein zijn
ohh serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Hmm apartquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Bern tegen Kenzi:
al achter geweest?
Kenzi knikt
Bern:weten we iig dat jij dat niet gaat krijgen
Anders zouden de smaakmakers (lees de grote monden) als eerste genomineerd zijn, en dat willen ze voorkomen.quote:
ik vind daar wat vanquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Anders zouden de smaakmakers (lees de grote monden) als eerste genomineerd zijn, en dat willen ze voorkomen.
Ik geloof wel dat de FEBO dergelijke informatie gebruikt jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?
Dat denk ik ook , en dit duurt nu al bijna een weekquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de FEBO dergelijke informatie gebruikt ja
sneeuw?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef espri het volgende:
Ik zag vanmorgen Mirthe ook heel enthousiast doen toen ze naar buiten keek, echt van hey wat is dat? riep ze. Iets aan het opbouwen ofzo?
lag wat sneeuw buiten mss daaroverquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef espri het volgende:
Ik zag vanmorgen Mirthe ook heel enthousiast doen toen ze naar buiten keek, echt van hey wat is dat? riep ze. Iets aan het opbouwen ofzo?
Ja zou kunnen maar al die oproepen van zendercheck geeft mij wel het gevoel dat er iets staat te gebeuren.quote:
dat is vaak ook wel zoquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar al die oproepen van zendercheck geeft mij wel het gevoel dat er iets staat te gebeuren.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzy heeft heel lang bij de appie gewerkt, daar vonden ze dat een te grote mond had
toen is ze naar de overkant gelopen en gezegd dat ze teamleider bij de Vomar wilde worden
maar ze had geen grote mond, ze wist dingen gewoon beter dan haar toenmalige manager
wat uiteraard kan, dat je goede ideeën hebt of dingen beter weet maar hoe oud is Kenzi nu, 24?quote:
Dit is niet waar!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Babs stond er al opquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:04 schreef Setje72 het volgende:
Staat Babette nou ook echt op de nominatie lijst? (Met Wanda)
Alle warmte door de schoorsteenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef espri het volgende:
Haard aansteken met laatste stukjes hout maar ook constant de deur ver open laten...
Kloptquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over een haspelquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:13 schreef espri het volgende:
Isaac en Rupert, niet te volgen wat ze nu zeggen..
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik ook verstond ja
Gaat iets gebeuren, en misschien iets wat langer duurt dan normaal, dus batterijen moeten in orde zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat vandaag met die microfoons? Ze blijven het omroepen.. Erik valt het ook al op.
Goedemorgen
ze worden naar achteren geroepenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat vandaag met die microfoons? Ze blijven het omroepen.. Erik valt het ook al op.
Goedemorgen
Laten we het hopen want het is weer erg saai.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat iets gebeuren, en misschien iets wat langer duurt dan normaal, dus batterijen moeten in orde zijn.
Vond dit wel interessant daaroverquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef schizolientje het volgende:
het gaat om deze stof, 3,26mg doxylaminedie mag niet in Nederland. Het gaat nergens over hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
Ik vind haar wel grappig gek zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% heteroquote:
heerlijk. dat past prima in haar hoofdquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% hetero
Dat is ook raarquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% hetero
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
In de kas is ook raar
Hele vreemde vibe
klopt, hij heeft nog shag maar 'moet' de stelling doen want het was zijn stellingquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannen
Er staat al een kacheltjequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Niet om aan te gluren die beslagen ramen.
Echt weer van ie klagende streamersquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droomsap mag niet meer
Ze hebben van achter te horen gekregen dat er nogal wat rumoer is over droomsap
( kennelijk valt heel Twitter er over zei Bern)
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven gevenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
Nou kom maar door met een opdracht
liefst van een week
liefst dat ze verder geen geld krijgen
liefst dat ze de pot moeten aanspreken
Bezigheidstherapie, net als op de dagbestedingquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |