Een gesuggereerde explosie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat nog meer niet klopt is dat ze wisten dat dit koppel een explosie zou opleveren.
Maar alles voor de kijkcijfers en een GRANDE opening, dus volgend seizoen krijgen we wederom een explosief koppel.
Die explosie had ik na 1 minuut op een intake dag ook wel kunnen voorspellenquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat nog meer niet klopt is dat ze wisten dat dit koppel een explosie zou opleveren.
Maar alles voor de kijkcijfers en een GRANDE opening, dus volgend seizoen krijgen we wederom een explosief koppel.
De vraag is of een match niet meer kans van slagen heeft als de afstand kleiner is maar iets anders wat wat verder afwijkt. Afstand lijkt mij ook onderdeel van de match, maar waar ze nu mee komen is absurd. Ik snap dat hetzelfde dorp wat lastiger is, zeker als de groep klein is (bijvoorbeeld bij 2 van hetzelfde geslacht). Maar je kan uit al die aanmeldingen wel een match binnen +/- 100km afstand? Lijkt mij echt geen hele onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg matches om een programma te maken.
Ze hebben waarschijnlijk niet genoeg matches om schier perfecte matches te maken.
En wat betreft het aantal aanmelders: daar moeten alle gekken, bedriegers, foto-ongenieken, verborgen agenda's, labielen en mensen die gewoonweg niet te matchen zijn (onmogelijke eisen, onrealistisch zelfbeeld, moeilijk te matchen fetisjes) nog uit.
Wat je overhoudt is niet genoeg om voor zeven (of hoeveel waren het er) kandidaten, zeven perfecte matches te vinden. Onmogelijk. Zo makkelijk is de liefde niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Minstens 1 koppel nog samenZo cute waren ze weer samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Minstens 1 koppel nog samenOok achterhaald inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik wist het nog niet. Of klopt het ook niet?quote:
Ook uit elkaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Help, ik ben vergeten bij Boulevard te blijven voor de update.
Iemand die nieuws heeft over Stephan en Patricia?
Vanavond in Boulevard waren ze nog samen?quote:
Waar heb je dat vandaan?quote:
Inderdaad. En die vragen van Carlo zijn ook um zu kotzenquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:33 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik vind dat psychologiseer ervoor telkens zo vreselijk. 'Jullie doen het goed, jullie zijn zo'n mooie match' ugh.
Mhaw vind het veels te kort door de bocht om haar een muurbloempje te noemen. Ze kwam gewoon normaal over.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment was al duidelijk dat zij nooit naar Enschede zou gaan en hij niet naar Bambiville. En twee uur rijden is teveel. Daarbij zijn obsessie met een gezin stichten lijkt mij ook beklemmend voor Richelle
Knappe vrouw maar wel een beetje type muurbloempje
Ja maar op forums over tvshows ben je of een muurbloem of een ordinaire aandachtshoer zoals Nicole of een achterbaks loeder zoals Loesquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mhaw vind het veels te kort door de bocht om haar een muurbloempje te noemen. Ze kwam gewoon normaal over.
Nee, gewoon burgerlijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar op forums over tvshows ben je of een muurbloem of een ordinaire aandachtshoer zoals Nicole of een achterbaks loeder zoals Loes
Bron over de laura cathalinenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:18 schreef Injetta het volgende:
Het matches waren dit jaar best geslaagd op die 2 faalkoppels na, maar nu ‘voelden’ de vrouwen het niet en ook bij het homostel.
Als,het te goed matcht qua karakter etc. Gaat het steeds naar vriendschap. Die fysieke aantrekkingskracht is gewoon niet te voorspellen.
Volgens mij is er uit dit jaar geen enkele match geslaagd.
En ja… skip die kwijlbrieven en maak een aflevering na 3 maanden waar ze er op terug kijken en waarin we zien wat daadwerkelijk het resultaat is.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
Wat iedereen al wist in dit topic![]()
https://www.veronicasuper(...)afs-kenden-elkaar-al
Vorig jaar 2: Sonny en Dylan, Rowan en Astleigh.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:06 schreef freaky40 het volgende:
Stephan en Patricia zijn in ieder geval ook uit elkaar, dus enkel het pot stelletje is nog bij elkander voor zolang dat duurt want ook bij hun was de basis nou niet echt geweldig moet ik zeggen.
Al met al dus geen geweldige trackrecord in dit seizoen, eigenlijk net als bij het vorige seizoen ook 1 stel wat bij elkaar is. Weet niet hoe dat in alle buitenlandse edities van MAFS is? Is daar het slagingspercentage ook zo laag per seizoen?
Leuke jongens vond ik dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |