quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Klinkt wel erg ABN dezequote:
Heb je de hele outfit gezien?quote:
al sinds 1987 onderdeel van Amsterdam zuid-oostquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Zuidoost geen Amsterdam
Wat een droeftoeter
Ik noteer hetquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
al sinds 1987 onderdeel van Amsterdam zuid-oost
Ik kan veel hebben maar dit gaat mij echt een brug te ver.quote:
Te leuk voor hemquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Leuke dame dit. Zit ze met die halfdode huisjesmelker
Kraaloogjesquote:
Bitchen over je vorige datequote:
Erg typisch weer jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Volksmeisje zoekt jongen uit iets hogere klasse.
Ik vind haar niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked schuift naar voren op de stoel
Beetje koken beetje tafel dekken
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hardop gelachen toen ze zei "ik fitness best wel veel".
Houd verder wel van chubby dus dit is geen body shaming.
Ik hoop eerder dat die attitude nog gaat liggenquote:
'geklopte' mannenpap bedoel je.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
Hij krijg andere koeienmelk op zijn gezicht.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
Hij krijg andere koeienmelk op zijn gezicht.
Deze pijpt zo wel even op het toiletquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
Chubby fitness girl glijdt van haar stoel door Bartje.
Jaquote:
Zou je niet zeggenquote:
Zo danquote:
Ik betwijfel hetquote:
Rene LeBlancquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Verf dat haar zwart en je hebt Wim van Hanegem.
Beetje temperament kan ik wel gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Portugees temperament
Duh dat je Nederlands kiest
Om nog even geprikt te worden met de lans?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
Ze zoekt ook Daniël de ridder
Oh ik bedank daar hartelijk voor.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje temperament kan ik wel gebruiken hoor.
Op,een ouwe fiets moet je t lerenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Die grijze is nog best wel lekker eigenlijk.
Sodeju er zijn dames bijquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
"zo ga ik ook je kut eten vanavond"
SORRY SORRY
Hou op met me. Gelukkig kom ik nooit op feestjes waar ego meisjes met zwart haar lopen. Vreselijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij mannen is dat ook minder aantrekkelijk dan bij vrouwen.
Als ze blond zijn is het minder erg?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou op met me. Gelukkig kom ik nooit op feestjes waar ego meisjes met zwart haar lopen. Vreselijk.
Lijflied van dit topique.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
🎼Ja mensen doe gewoon, we doen al gek genoeg, vooral als het om liefde gaat.🎶
Nederlandse vrouwen doen het niet en zijn geen heethoofd.quote:
Nou, ik heb een ex..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen doen het niet en zijn geen heethoofd.
Scouting met de boisquote:
Voor het geval als back-up voor laterquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gewoon een nee, mannen durven niet nee te zeggen ofzo
Zou ze meelezen?quote:
Aha dat wordt bedoeld met andere setting, nu snap ik het!quote:
Nee, kent ze je username?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is niet uit te sluiten. Ze houdt wel van dit soort programma's.
Eigenlijk is het ook het leukste als het lukt bij de ouderenquote:
Ik zie sowieso liever dates vanaf 30 jaar, daaronder kun je toch gewoon je dates via Tinder of uitgaan opscharrelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook het leukste als het lukt bij de ouderen
na je dertigste ben je toch te oud voor tinder. Heb zelden nog matchesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever dates vanaf 30 jaar, daaronder kun je toch gewoon je dates via Tinder of uitgaan opscharrelen.
Ik begin er niet eens aan. Zo'n gedoe om dan online te zitten chatten, datum af te spreken en dan pas een eerste indruk kunnen krijgen. Zie liever iemand direct in het echt en maak dan een afspraak.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na je dertigste ben je toch te oud voor tinder. Heb zelden nog matches
Afspreken zonder eerst te videobellen? Moet je ook niet doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik begin er niet eens aan. Zo'n gedoe om dan online te zitten chatten, datum af te spreken en dan pas een eerste indruk kunnen krijgen. Zie liever iemand direct in het echt en maak dan een afspraak.
Ja dat bedoel ik ook, na je dertigste heb je first dates nodig om nog eens een date te krijgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na je dertigste ben je toch te oud voor tinder. Heb zelden nog matches
Opzich goed idee, maar videobellen voelt altijd zo ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afspreken zonder eerst te videobellen? Moet je ook niet doen.
Ik weet wel een tv programma waar je dan aan mee kan doen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan. Zo'n gedoe om dan online te zitten chatten, datum af te spreken en dan pas een eerste indruk kunnen krijgen. Zie liever iemand direct in het echt en maak dan een afspraak.
Als je moeite met (video)bellen hebt, dan is het idd niet fijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich goed idee, maar videobellen voelt altijd zo ongemakkelijk.
Laatst iemand tegengekomen toen ik met de hond liep. En zij met die van haar. Dat vind ik altijd makkelijker. Dus misschien binnenkort wel een date.
Inb4 "het contact verwaterde"
Alsof je een middeltje tegen roos zoekt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet wel een tv programma waar je dan aan mee kan doen!
En breeze, dat schijnt ook wel goed te werken.
Ja het voelt altijd zo onnatuurlijk voor mij. Maar misschien is dat mijn semi autisme.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je moeite met (video)bellen hebt, dan is het idd niet fijn.
Kom je haar nog tegen?
Wist je dat roos vaak geen roos is maar gewoon huidschilfers zijn door een droge hoofdhuid. Antiroosshampoo werkt dan juist averechtsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je een middeltje tegen roos zoekt.
Je bent, denk ik, een beller en makkelijke prater, of je bent het niet. Kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als je het lastig vindt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het voelt altijd zo onnatuurlijk voor mij. Maar misschien is dat mijn semi autisme.
Ik praat heel makkelijk, telefoon ook. Maar bij videogesprekken heb ik altijd het gevoel dat mensen de hele tijd naar me zitten te staren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent, denk ik, een beller en makkelijke prater, of je bent het niet. Kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als je het lastig vindt.
Hou ons op de hoogte met de rondjes.
Als ik ooit een tand moet laten trekken zou ik misschien een gouden tand nemen. Ben geen Antilliaan.quote:
Hypotheekverstrekker, corporate advocatuur, zakenbanken etc.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Welke baan anders dan tattoo artist kun je hebben als je er zo uitziet?
"hoi ik ben rouwbegeleider"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |