Ik vind wel dat Zoe meer tv maakt dan vele anderen daar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Gewoon dom gokken dus.....
Verder vindt ze zich goed tv maken (in filmpje met Kim, dat Wanda door Achter binnen gehouden wordt). Een verknipt en naief beeld van de waarheid.
neequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Marciano met dat kleedje![]()
Ik zie iedereen met dat kleedje, zou het weleens gewassen worden?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Oh boy ..
Nieuwe tabaksstelling van Jeffrey, morgen stemmen
Ik begrijp Jeff wel, ik vind goorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Kim zou het gaan wassen
want ze neemt het wel elke keer mee naar bed
en Jeff vindt dat vies
Dan zal de pleuris wel uitbreken daarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:19 schreef cinsan het volgende:
ik wou dat ze gaan tegenstemmen voor die rookwaar
Jeff heeft nog genoeg voor een maand, dan snap ik niet waarom hij nu die stelling al gooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
ice weer smoezen tegen jeff
jeff heeft nog 2 potten
die vanf Rupi en ima zijn op
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef spapaars het volgende:
Als geintje erin gooien voor ¤30 aan condooms voor Wanda
24 uur de tijd om te bepalen of Jeff weer door zijn plaat gaat of juist niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
¤250 voor tabak voor de komende 2 maanden, 24 uur bedenktijd.
Inderdaad, die krijgt nu weer alle shit over hem heenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft nog genoeg voor een maand, dan snap ik niet waarom hij nu die stelling al gooit.
omdat Rupi dat gewoon zegtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft nog genoeg voor een maand, dan snap ik niet waarom hij nu die stelling al gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |