Dat is ook wel weer zo. Ik heb alleen het idee dat hier veel meer van te maken valt en vind het zonde dat het zo onnodig slordig is. Drie keer een goede pass en alles ligt open zie jequote:Op donderdag 9 maart 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je geeft niks weg.
Redelijk lekker in een Europese uitpot
Vooruit. Er staan 9 man in de eigen zestien.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is echt geen muur. Eerder een losliggend stapeltje stenen
Ik heb toch al meerdere keren heel veel ruimte gezien waar vervolgens heel slordig mee om wordt gegaanquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooruit. Er staan 9 man in de eigen zestien.
Wieffer is mijn favoriete speler van Feyenoordquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Wieffer is echt koning professionele overtredingen
Bij mij veroorzaakt Pedersen eerder een galbult op mijn netvliesquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu Dilrosun weg is verschuift al m'n frustratie weer automatisch naar Idrissi.
tja als hij de overtreding niet maakt, heb je een counter tegen... dus ik vind het eigenlijk niet zo heel gek.quote:
Er ligt nu wel meer ruimte dan afgelopen zaterdag. Maar het is te vaak zo slordig. Vandaag gewoon al een keer of vier dat de laatste pass compleet naar niemand wordt gespeeld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooruit. Er staan 9 man in de eigen zestien.
Het zijn ook van die onnodig niet-strakke huppeltrutballetjesquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:43 schreef Divje het volgende:
Godskolere elke keer die halfbakken passes over 5 meter die verkeerd gaan, dom balverlies lijden onnodoge overtredinkjes. Ga gewoon normaal voetballen dan win je hier redelijk makkelijk.
Precies! Omg wat irritantquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zijn ook van die onnodig niet-strakke huppeltrutballetjes
Idd, nichterig.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zijn ook van die onnodig niet-strakke huppeltrutballetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |