Rupert brengt me aan het lachen met zijn directe antwoorden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Rupert? Kenzy wil granola"
Rupert: "Ja, dan moet ze even wachten tot ik klaar ben met de afwas. Ze kon net de hele tijd beneden komen en eten kunnen pakken dus ze gaat even moeten wachten"
Mirthe: "Weet je van wie deze is?"
Rupert: "Sasha heeft iets gemaakt voor Kenzy moet je even aan haar vragen, die granola kom zo dan.
Mirthe: "Dan kan ik deze...."
Rupert: "Is nu geen prioriteit voor mij, she's gonna have to wait. We zaten net allemaal beneden, had ze net zo goed naar beneden kunnen komen en haar eten kunnen pakken, ze is niet ziek ofzo, maar gewoon moe en lui, ze wacht maar."
Mirthe: "Ja ze is een beetje moe, ze kon niet slapen"
Rupert: "Ja ze heeft altijd wel wat, klagen, slapen.. of eten, she's just fine.."
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert: "Ja, dan moet ze even wachten tot ik klaar ben met de afwas. Ze kon net de hele tijd beneden komen en eten kunnen pakken dus ze gaat even moeten wachten"
Rupert: "Sasha heeft iets gemaakt voor Kenzy moet je even aan haar vragen, die granola kom zo dan.
Rupert: "Is nu geen prioriteit voor mij, she's gonna have to wait. We zaten net allemaal beneden, had ze net zo goed naar beneden kunnen komen en haar eten kunnen pakken, ze is niet ziek ofzo, maar gewoon moe en lui, ze wacht maar."
Rupert: "Ja ze heeft altijd wel wat, klagen, slapen.. of eten, she's just fine.."
Kenzi is een lui mormelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:16 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer aan het klagen want Kenzi is zo zielig
Komt nog van haar baan als manager?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi is een lui mormel
23? En hele dagen moe
Blijft een erg rare vergelijking maar goedquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, als je een bepaald land smerig vindt dan lijkt het mij dat je zélf erg schoon bent.
Omdat het zo'n zuiger is en te graag bij the hood wil horenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Tiano wordt hem een beetje beu lijkt wel
Dat denk ik nou juist bij Jappie te zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Even een serieus vraagje. Heeft Jeff een kunstgebit? Ziet er zo uit tenminste.
Mooi ditquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |