zal per adres ook verschillenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Viv het volgende:
@:evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?
(Het enige nadeel was dat ze om 7:00 uur 's ochtends leveren.)
Nederlandquote:
Omdat de kwaliteit vaak slecht is. Er bijna geen aanbod van diervriendelijk vlees is.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je online bestellen als er slagers om de hoek liggen? Zag afgelopen weekend bij het voetbal een reclamebord van palingkopen.nl toen dacht ik nagenoeg hetzelfde, vandaar de vraag.
Hoe weet je zo zeker dat dat zo diervriendelijk is?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:20 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit vaak slecht is. Er bijna geen aanbod van diervriendelijk vlees is.
Ik heb wel eens bij koopeenkoe besteld. Goede kwaliteit vlees diervriendelijk geproduceerd.
Tegenwoordig is dat grutto.com
zie vrijwel de 1e zin van de OPquote:Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je online bestellen als er slagers om de hoek liggen? Zag afgelopen weekend bij het voetbal een reclamebord van palingkopen.nl toen dacht ik nagenoeg hetzelfde, vandaar de vraag.
butchery.nlquote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Viv het volgende:
@:evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?
(Het enige nadeel was dat ze om 7:00 uur 's ochtends leveren.)
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 05:32 schreef Emmerdeur het volgende:
https://grutto.com voorheen koopeenkoe…
Ik sta er niet naast dus dat weet ik niet. Net zoals ik niet weet of de eieren die ik koop echt wel biologisch zijn of dat mijn appel echt niet bespoten is. Maar door het te kopen creeer je wel een markt die de beter kant op gaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat zo diervriendelijk is?
Zeker sites als koopeenkoe draait ook gewoon op de massa, is allang niet meer de boer waar je een goed verzorgde koe vandaan haalt.
Wat gaat er in het gehakt / hamburgers?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....
Ja en ze verkopen tegenwoordig ook alles los, wat dus met hun hele 'van kop tot staart' principe sowieso al niet overeenkomt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....
Je kan ze bellen leggen ze je het haarfijn uit hoor…quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben nog steeds een winkel in Laren en één in Den Dolder. Erg goed vlees.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 05:57 schreef Tjoent het volgende:
Spoelder is wss ook een aanrader. Hadden altijd zeer goed vlees, toen de winkel in Laren (NH) zat.
Zo te zien hebben ze geen fysieke winkel meer, maar versturen ze wel online pakketten.
https://spoelder.nl/
Geen lever, hart, tong of varkenspoot in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat gaat er in het gehakt / hamburgers?
frikandellenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:59 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Geen lever, hart, tong of varkenspoot in ieder geval.
Oké, dan heb ik met m'n neus zitten kijken. Het was nog vroeg zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben nog steeds een winkel in Laren en één in Den Dolder. Erg goed vlees.
Orgaanvlees nooit gekocht maar verder is het kwalitatief erg goed.quote:Bestel de stukken biologische kip, rund- en varkensvlees die jij het lekkerst vindt. Van kop tot staart, nu ook botten en orgaanvlees!
ik heb daar ook een paar keer besteld, het is prima vlees inderdaad, ik vind alleen de porties te kleinquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Gruttopuntcom. (Voormalig KoopEenKoe)
[..]
Orgaanvlees nooit gekocht maar verder is het kwalitatief erg goed.
En ik vind het concept geweldig ook
Kudos voor de humor "Bofkippakket"quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:42 schreef sigme het volgende:
Waddenslager , houden zelf (buitenlopende biologische) varkens en kippen. Enige varkensvlees dat kan tippen aan mijn eigen.
Ze slachten bij Kroon en snijden zelf uit, in de dorpsslagerij die ze met crowdfund voor/met het dorp gekocht hebben. Alle vleeswaren etc maken ze ook zelf. En het zijn nog aardige lui ook.
Verzenden door heel NL, diepgevroren.
Dat merk ik zelfs zonder werkende mention wel opquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Mijn slager is sinds 32 minuten met pensioenDus ik ga ook maar eens de adviezen hier uitproberen. Om te beginnen met de Waddenslager van @:Sigme.
Ik ben daarom over gestapt op vechtdal hooglanders (puntnl)quote:Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat zo diervriendelijk is?
Zeker sites als koopeenkoe draait ook gewoon op de massa, is allang niet meer de boer waar je een goed verzorgde koe vandaan haalt.
Ik wilde hier komen om Beimer te promoten. Maar daar zit je dus al.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Hi Cul(t)
Na dit weekend misschien wel het slechtste stukje vlees van m'n leven op te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat vrijwel alle (betaalbare) slagerijen hier in de regio écht dikke bagger zijn ķf zo'n belachelijke prijs voor het vlees vragen dat ik net zo goed wortels kan gaan nassen.
Toen bedacht ik mij; welke sites zouden ze in CUL gebruiken online vlees te bestellen?
Ik heb zelf ervaring met Aalvink, daar heb ik ~3 keer echt prima vlees vandaan gehad maar na de laatste keer entrecote te krijgen die in lapjes gesneden was dat het meer op vleeswaren leek heb ik besloten daar niet meer te bestellen.
Nu bestel ik al een tijdje bij Beimer Premium. An sich heerlijk vlees, maar helaas hebben ze niet altijd alles op voorraad als ik ga bestellen waardoor ik het vaak de moeite niet waard vind om te bestellen (of ik moet echt gaan mailen/bellen, dan kan er vast wel wat geregeld worden als ik dan gelijk genoeg bestel)
Heeft iemand hier nog andere aanraders voor websites waar je vlees kan bestellen? Het liefst natuurlijk kwalitatief goed vlees en ook nog leuk voor te portemonnee. Hoe lekker ik vlees ook vind ga ik geen 60+ eur voor een kg ribeye oid uitgeven, dat haal ik er gewoon niet uit
Heb gezien/gemerkt dat de prijzen tussen de winkel en online gigantisch verschillen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wilde hier komen om Beimer te promoten. Maar daar zit je dus al.
Ik woon er zelf vlakbij, dus ik rij meestal naar de shop en kies daar wat uit.
Soms ook echt belachelijk goeie aanbiedingen.
Ik weet de prijzen in de shop zo niet eigenlijk. Maar het is het inderdaad wel waard.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb gezien/gemerkt dat de prijzen tussen de winkel en online gigantisch verschillen.
Ga binnenkort even naar de winkel daar (flink stuk rijden wel, maar als je genoeg koopt heb je het er zo weer uit. Scheelt soms online wel meer dan 50%).
Ben benieuwd
Maak je nog wel eens worst?quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Mijn slager is sinds 32 minuten met pensioenDus ik ga ook maar eens de adviezen hier uitproberen. Om te beginnen met de Waddenslager van @:Sigme.
Ja zeker. Vorig weekend zelfs nog. Alleen moet ik nu dus op zoek gaan naar een nieuwe darmenleverancier.quote:
Ik haal daar regelmatig wat. Woon er 5 minuutjes met de auto vandaan. Is prima vlees verder hoorquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toevallig iemand bekend met deze slagerij uit Hoorn?
Ik lees in de reviews enkele problemen met online bestellingen (maar dat het wel netjes wordt opgelost) en dat over het algemeen de kwaliteit en prijs verhouding goed is.
https://meatformore.nl/
Internet heeft ze volop, maar ik haal ze altijd gewoon bij een slager. Is gelijk een goede slagerstoetsquote:Op zondag 16 april 2023 20:27 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ja zeker. Vorig weekend zelfs nog. Alleen moet ik nu dus op zoek gaan naar een nieuwe darmenleverancier.
Ah, goed om te horen!quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik haal daar regelmatig wat. Woon er 5 minuutjes met de auto vandaan. Is prima vlees verder hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |