abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 21:05:20 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208270896
Hi Cul(t)

Na dit weekend misschien wel het slechtste stukje vlees van m'n leven op te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat vrijwel alle (betaalbare) slagerijen hier in de regio écht dikke bagger zijn ķf zo'n belachelijke prijs voor het vlees vragen dat ik net zo goed wortels kan gaan nassen.

Toen bedacht ik mij; welke sites zouden ze in CUL gebruiken online vlees te bestellen?

Ik heb zelf ervaring met Aalvink, daar heb ik ~3 keer echt prima vlees vandaan gehad maar na de laatste keer entrecote te krijgen die in lapjes gesneden was dat het meer op vleeswaren leek heb ik besloten daar niet meer te bestellen.

Nu bestel ik al een tijdje bij Beimer Premium. An sich heerlijk vlees, maar helaas hebben ze niet altijd alles op voorraad als ik ga bestellen waardoor ik het vaak de moeite niet waard vind om te bestellen (of ik moet echt gaan mailen/bellen, dan kan er vast wel wat geregeld worden als ik dan gelijk genoeg bestel)

Heeft iemand hier nog andere aanraders voor websites waar je vlees kan bestellen? Het liefst natuurlijk kwalitatief goed vlees en ook nog leuk voor te portemonnee. Hoe lekker ik vlees ook vind ga ik geen 60+ eur voor een kg ribeye oid uitgeven, dat haal ik er gewoon niet uit ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Manager PR/Moderator maandag 6 maart 2023 @ 21:11:10 #2
269689 crew  Viv
pi_208270998
@Evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?

(Het enige nadeel was dat ze om 7:00 uur 's ochtends leveren. :'( )
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 21:14:19 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208271037
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Viv het volgende:
@:evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?

zal per adres ook verschillen :P
heb hier met andere fokkers ook wel eens bij een vleessite besteld. De een had het in de ochtend, ik rond 22.00u pas ;(
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_208271132
Zweden of Nederland?

[ Bericht 89% gewijzigd door eudaemonia op 06-03-2023 21:26:53 ]
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208271200
De Sligro maar die leveren natuurlijk ook niet buiten de Benelux w/
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 22:08:21 #6
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208271710
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef eudaemonia het volgende:
Zweden of Nederland?
Nederland :+
pi_208271754
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je online bestellen als er slagers om de hoek liggen? Zag afgelopen weekend bij het voetbal een reclamebord van palingkopen.nl toen dacht ik nagenoeg hetzelfde, vandaar de vraag.
U MAD?
pi_208271864
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je online bestellen als er slagers om de hoek liggen? Zag afgelopen weekend bij het voetbal een reclamebord van palingkopen.nl toen dacht ik nagenoeg hetzelfde, vandaar de vraag.
Omdat de kwaliteit vaak slecht is. Er bijna geen aanbod van diervriendelijk vlees is.

Ik heb wel eens bij koopeenkoe besteld. Goede kwaliteit vlees diervriendelijk geproduceerd.
Tegenwoordig is dat grutto.com
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_208271945
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:20 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Omdat de kwaliteit vaak slecht is. Er bijna geen aanbod van diervriendelijk vlees is.

Ik heb wel eens bij koopeenkoe besteld. Goede kwaliteit vlees diervriendelijk geproduceerd.
Tegenwoordig is dat grutto.com
Hoe weet je zo zeker dat dat zo diervriendelijk is?

Zeker sites als koopeenkoe draait ook gewoon op de massa, is allang niet meer de boer waar je een goed verzorgde koe vandaan haalt.
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 23:49:58 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208272811
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
zie vrijwel de 1e zin van de OP

Alles hier in de omgeving is kut, of kut en ook nog eens taffusduur :+
pi_208272847
VLEES IS M00RD!!!!!!!!!
Eens kijken
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 maart 2023 @ 00:51:21 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208273088
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Viv het volgende:
@:evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?

butchery.nl

Heb ervaring met hun spareribs (waren echt goed) en worstjes (weet even niet meer welke). Prima kwaliteit vlees. Kwamen bij ons inderdaad om 7 uur bezorgen _O-
pi_208273302
Inamood
Aalvink
Bbquality
Beefensteak
Koopeenkoe
Beefexclusief

Zeg niet dat ze allemaal biologisch verantwoord zijn maar goed genoeg voor mijn bbq wensen.
pi_208273345
https://grutto.com voorheen koopeenkoe…
pi_208273362
Spoelder is wss ook een aanrader. Hadden altijd zeer goed vlees, toen de winkel in Laren (NH) zat.

Zo te zien hebben ze geen fysieke winkel meer, maar versturen ze wel online pakketten.
https://spoelder.nl/
pi_208273488
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 05:32 schreef Emmerdeur het volgende:
https://grutto.com voorheen koopeenkoe…
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208274017
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef PS. het volgende:

[..]

Zeker sites als koopeenkoe draait ook gewoon op de massa, is allang niet meer de boer waar je een goed verzorgde koe vandaan haalt.
Ik sta er niet naast dus dat weet ik niet. Net zoals ik niet weet of de eieren die ik koop echt wel biologisch zijn of dat mijn appel echt niet bespoten is. Maar door het te kopen creeer je wel een markt die de beter kant op gaat.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_208274468
Beimer is toch wel eens negatief in het nieuws gekomen met hun vlees?

Ik gebruik zelf vaak BBQuality. Ruim assortiment en hoe het geleverd wordt ben ik ook zeer te spreken over.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 11:09:46 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208275080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....
Wat gaat er in het gehakt / hamburgers? :P
  dinsdag 7 maart 2023 @ 11:13:36 #20
130803 Gripper
Get a grip
pi_208275137
ik heb de mazzel in landelijk gebied te wonen, met best wat zelfslachtende boeren en boerderijen waar vleespakketten worden verkocht.

Tot die tijd haalde ik mn vlees meestal bij de Hanos, nooit online besteld. Wil het graag kunnen inspecteren bij aankoop :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 7 maart 2023 @ 11:20:36 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208275206
quote:

[..]
Ja en ze verkopen tegenwoordig ook alles los, wat dus met hun hele 'van kop tot staart' principe sowieso al niet overeenkomt.
Tevens was de laatste paar keer het vlees ook echt minder goed, dus wij bestellen daar niet meer.
pi_208275720
quote:

[..]
Je kan ze bellen leggen ze je het haarfijn uit hoor…
pi_208275768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 05:57 schreef Tjoent het volgende:
Spoelder is wss ook een aanrader. Hadden altijd zeer goed vlees, toen de winkel in Laren (NH) zat.

Zo te zien hebben ze geen fysieke winkel meer, maar versturen ze wel online pakketten.
https://spoelder.nl/
Jawel hoor. Ze hebben nog steeds een winkel in Laren en één in Den Dolder. Erg goed vlees.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 14:45:59 #25
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_208277264
https://www.vleesch.nl/ heeft lekker vlees en ook de hamburgers daar vinden wij echt heerlijk.

Volgens hun website:
De boerderij: Wij zijn familie Lammers, een boerenfamilie uit Noord-Brabant. In 1990 is Hans Lammers, samen met zijn vrouw Jacqueline Lammers, op een nieuwe locatie een boerderij begonnen. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een mooie familieboerderij waar de dieren altijd centraal staan. Zo heeft de boerderij aan diverse onderzoeken meegewerkt om het dierwelzijn te kunnen optimaliseren.

Al het vlees dat verkocht wordt in deze webshop, is 100% natuurlijk vlees van de boer. Het vlees is namelijk altijd afkomstig van onze eigen boerderij in Noord-Brabant.

Tijdens het productieproces worden er géén stoffen toegevoegd, zoals conserverings- of bindingsmiddelen.
Daarnaast worden de dieren op diervriendelijke wijze gehouden, dit houdt in dat er géén preventieve antibiotica wordt gebruikt.
Het gehele productieproces van boerderij tot slagerij open & traceerbaar.
pi_208278759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Wat gaat er in het gehakt / hamburgers? :P
Geen lever, hart, tong of varkenspoot in ieder geval.
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 17:41:21 #27
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208279298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 16:59 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Geen lever, hart, tong of varkenspoot in ieder geval.
frikandellen :Y
  dinsdag 7 maart 2023 @ 17:58:31 #28
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208279473
Behoorlijk barbecue gerelateerd, maar:

Meatmonkey.nl
Themeatlovers.nl
pi_208279595
Ik heb laatst bij www.deherkomst.nl varkensvlees besteld, maar die bezorgen alleen in de regio Amsterdam

Bestel ook weleens kip bij https://veldhoevekip.nl/, die bezorgen wel door heel nederland vanaf 100 euro
pi_208285634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ze hebben nog steeds een winkel in Laren en één in Den Dolder. Erg goed vlees.
Oké, dan heb ik met m'n neus zitten kijken. Het was nog vroeg zullen we maar zeggen :P

TS, bij Crisp verkopen ze ook prima vlees. Daar koop ik al een aantal jaren kipfilet, rundergehakt en biefstuk. De kwaliteit is perfect, vooral die van de kipfilet ook.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:33:53 #31
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_208290469
Gruttopuntcom. (Voormalig KoopEenKoe)

quote:
Bestel de stukken biologische kip, rund- en varkensvlees die jij het lekkerst vindt. Van kop tot staart, nu ook botten en orgaanvlees!
Orgaanvlees nooit gekocht maar verder is het kwalitatief erg goed.

En ik vind het concept geweldig ook
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_208291879
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Gruttopuntcom. (Voormalig KoopEenKoe)
[..]
Orgaanvlees nooit gekocht maar verder is het kwalitatief erg goed.

En ik vind het concept geweldig ook
ik heb daar ook een paar keer besteld, het is prima vlees inderdaad, ik vind alleen de porties te klein
en je moet soms een beetje geduld hebben totdat de koe in zijn geheel verkocht is

maar ook een keer hert en wild zwijn daar gekocht
pi_208292608
Waddenslager , houden zelf (buitenlopende biologische) varkens en kippen. Enige varkensvlees dat kan tippen aan mijn eigen.
Ze slachten bij Kroon en snijden zelf uit, in de dorpsslagerij die ze met crowdfund voor/met het dorp gekocht hebben. Alle vleeswaren etc maken ze ook zelf. En het zijn nog aardige lui ook.

Verzenden door heel NL, diepgevroren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 maart 2023 @ 21:45:32 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_208294907
Vanonzeboer.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208779214
Toevallig iemand bekend met deze slagerij uit Hoorn?
Ik lees in de reviews enkele problemen met online bestellingen (maar dat het wel netjes wordt opgelost) en dat over het algemeen de kwaliteit en prijs verhouding goed is.

https://meatformore.nl/
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 15 april 2023 @ 16:01:16 #36
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208781057
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:42 schreef sigme het volgende:
Waddenslager , houden zelf (buitenlopende biologische) varkens en kippen. Enige varkensvlees dat kan tippen aan mijn eigen.
Ze slachten bij Kroon en snijden zelf uit, in de dorpsslagerij die ze met crowdfund voor/met het dorp gekocht hebben. Alle vleeswaren etc maken ze ook zelf. En het zijn nog aardige lui ook.

Verzenden door heel NL, diepgevroren.
Kudos voor de humor "Bofkippakket"
pi_208781708
Mijn slager is sinds 32 minuten met pensioen :'( Dus ik ga ook maar eens de adviezen hier uitproberen. Om te beginnen met de Waddenslager van @Sigme.
pi_208781822
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 17:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Mijn slager is sinds 32 minuten met pensioen :'( Dus ik ga ook maar eens de adviezen hier uitproberen. Om te beginnen met de Waddenslager van @:Sigme.
Dat merk ik zelfs zonder werkende mention wel op :D
Ik denk dat jij niet hier in de buurt zit en het dan dus echt laat opsturen? Dat heb ik dan weer nog nooit gedaan.

Ben heel benieuwd wat je er van vindt!
PS: probeer een pakje gekookte ham van ze erbij te fixen. Lekkerste ham die ik afgelopen 20jaar te pakken heb gekregen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 15 april 2023 @ 19:12:56 #39
459050 SailorP
Oud in een nieuw jasje
pi_208782724
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef PS. het volgende:

[..]

Ik ben daarom over gestapt op vechtdal hooglanders (puntnl)

Mooie smaak, behoorlijke keus in pakketten en los veel te bestellen, ook elk orgaan, vet en botten, mits het niet uitverkocht is.
pi_208783107
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Hi Cul(t)

Na dit weekend misschien wel het slechtste stukje vlees van m'n leven op te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat vrijwel alle (betaalbare) slagerijen hier in de regio écht dikke bagger zijn ķf zo'n belachelijke prijs voor het vlees vragen dat ik net zo goed wortels kan gaan nassen.

Toen bedacht ik mij; welke sites zouden ze in CUL gebruiken online vlees te bestellen?

Ik heb zelf ervaring met Aalvink, daar heb ik ~3 keer echt prima vlees vandaan gehad maar na de laatste keer entrecote te krijgen die in lapjes gesneden was dat het meer op vleeswaren leek heb ik besloten daar niet meer te bestellen.

Nu bestel ik al een tijdje bij Beimer Premium. An sich heerlijk vlees, maar helaas hebben ze niet altijd alles op voorraad als ik ga bestellen waardoor ik het vaak de moeite niet waard vind om te bestellen (of ik moet echt gaan mailen/bellen, dan kan er vast wel wat geregeld worden als ik dan gelijk genoeg bestel)

Heeft iemand hier nog andere aanraders voor websites waar je vlees kan bestellen? Het liefst natuurlijk kwalitatief goed vlees en ook nog leuk voor te portemonnee. Hoe lekker ik vlees ook vind ga ik geen 60+ eur voor een kg ribeye oid uitgeven, dat haal ik er gewoon niet uit ;(
Ik wilde hier komen om Beimer te promoten. Maar daar zit je dus al.

Ik woon er zelf vlakbij, dus ik rij meestal naar de shop en kies daar wat uit.
Soms ook echt belachelijk goeie aanbiedingen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator zaterdag 15 april 2023 @ 19:51:52 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208783161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 19:46 schreef bambino het volgende:

[..]
Ik wilde hier komen om Beimer te promoten. Maar daar zit je dus al.

Ik woon er zelf vlakbij, dus ik rij meestal naar de shop en kies daar wat uit.
Soms ook echt belachelijk goeie aanbiedingen.
Heb gezien/gemerkt dat de prijzen tussen de winkel en online gigantisch verschillen.
Ga binnenkort even naar de winkel daar (flink stuk rijden wel, maar als je genoeg koopt heb je het er zo weer uit. Scheelt soms online wel meer dan 50%).

Ben benieuwd :~
pi_208783186
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 19:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Heb gezien/gemerkt dat de prijzen tussen de winkel en online gigantisch verschillen.
Ga binnenkort even naar de winkel daar (flink stuk rijden wel, maar als je genoeg koopt heb je het er zo weer uit. Scheelt soms online wel meer dan 50%).

Ben benieuwd :~
Ik weet de prijzen in de shop zo niet eigenlijk. Maar het is het inderdaad wel waard.
Heb vorig jaar voor kerst daar flink ingeslagen. Rollades die echt fantastisch lekker zijn, kosten minder dan een simpele rollade bij de jumbo. Volgens mij hadden we 6 of 7 euro betaald voor een rollade van ruim een kilo.

Die kleine rollades van 600-700 gram bij de super komt niet eens in de buurt.

Verder hebben ze in de shop ook vaak tijdelijke aanbiedingen, die zullen in de webshop wel niet zijn (denk ik).
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_208795241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 17:32 schreef stavromulabeta het volgende:
Mijn slager is sinds 32 minuten met pensioen :'( Dus ik ga ook maar eens de adviezen hier uitproberen. Om te beginnen met de Waddenslager van @:Sigme.
Maak je nog wel eens worst?
pi_208795347
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 20:21 schreef Viezig het volgende:

[..]
Maak je nog wel eens worst?
Ja zeker. Vorig weekend zelfs nog. Alleen moet ik nu dus op zoek gaan naar een nieuwe darmenleverancier.
pi_208796995
Ik heb in het verleden regelmatig bij grutto een koe pakket besteld, vind ze alleen sinds de naamsverandering van koopeenkoe naar grutto (volgens mij zijn ze ook overgenomen) vrij prijzig geworden.
pi_208801014
www.butchery.nl
Je kan zelf aangeven als ze in de avond moeten bezorgen.
Goede kwaliteit, ben er erg tevreden over
  vrijdag 28 april 2023 @ 11:15:15 #47
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_208930365
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2023 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toevallig iemand bekend met deze slagerij uit Hoorn?
Ik lees in de reviews enkele problemen met online bestellingen (maar dat het wel netjes wordt opgelost) en dat over het algemeen de kwaliteit en prijs verhouding goed is.

https://meatformore.nl/
Ik haal daar regelmatig wat. Woon er 5 minuutjes met de auto vandaan. Is prima vlees verder hoor :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_208930775
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 20:27 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ja zeker. Vorig weekend zelfs nog. Alleen moet ik nu dus op zoek gaan naar een nieuwe darmenleverancier.
Internet heeft ze volop, maar ik haal ze altijd gewoon bij een slager. Is gelijk een goede slagerstoets ;). Al haal ik bij de slager vrijwel nooit wat anders dan die darm. In de winter een paar rookworsten want die maken ze zelf en ik krijg dat niet voorelkaar.
pi_208942893
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2023 11:15 schreef Papabear het volgende:

[..]
Ik haal daar regelmatig wat. Woon er 5 minuutjes met de auto vandaan. Is prima vlees verder hoor :)
Ah, goed om te horen!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_208942919
https://www.lejean.nl

Vond het vlees daar wel prima :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')