zal per adres ook verschillenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Viv het volgende:
@:evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?
(Het enige nadeel was dat ze om 7:00 uur 's ochtends leveren.)
Nederlandquote:
Omdat de kwaliteit vaak slecht is. Er bijna geen aanbod van diervriendelijk vlees is.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je online bestellen als er slagers om de hoek liggen? Zag afgelopen weekend bij het voetbal een reclamebord van palingkopen.nl toen dacht ik nagenoeg hetzelfde, vandaar de vraag.
Hoe weet je zo zeker dat dat zo diervriendelijk is?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:20 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit vaak slecht is. Er bijna geen aanbod van diervriendelijk vlees is.
Ik heb wel eens bij koopeenkoe besteld. Goede kwaliteit vlees diervriendelijk geproduceerd.
Tegenwoordig is dat grutto.com
zie vrijwel de 1e zin van de OPquote:Op maandag 6 maart 2023 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom zou je online bestellen als er slagers om de hoek liggen? Zag afgelopen weekend bij het voetbal een reclamebord van palingkopen.nl toen dacht ik nagenoeg hetzelfde, vandaar de vraag.
butchery.nlquote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Viv het volgende:
@:evenstar welke website gebruikte jij ook alweer?
(Het enige nadeel was dat ze om 7:00 uur 's ochtends leveren.)
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 05:32 schreef Emmerdeur het volgende:
https://grutto.com voorheen koopeenkoe…
Ik sta er niet naast dus dat weet ik niet. Net zoals ik niet weet of de eieren die ik koop echt wel biologisch zijn of dat mijn appel echt niet bespoten is. Maar door het te kopen creeer je wel een markt die de beter kant op gaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat zo diervriendelijk is?
Zeker sites als koopeenkoe draait ook gewoon op de massa, is allang niet meer de boer waar je een goed verzorgde koe vandaan haalt.
Wat gaat er in het gehakt / hamburgers?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....
Ja en ze verkopen tegenwoordig ook alles los, wat dus met hun hele 'van kop tot staart' principe sowieso al niet overeenkomt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat mij aan grutto stoort, is dat ze een grote mond hebben over het van kop tot staart verwerken van beesten en als je dan kijkt naar wat er in de pakketten zit....
Je kan ze bellen leggen ze je het haarfijn uit hoor…quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben nog steeds een winkel in Laren en één in Den Dolder. Erg goed vlees.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 05:57 schreef Tjoent het volgende:
Spoelder is wss ook een aanrader. Hadden altijd zeer goed vlees, toen de winkel in Laren (NH) zat.
Zo te zien hebben ze geen fysieke winkel meer, maar versturen ze wel online pakketten.
https://spoelder.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |