quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Niets mis meequote:Op maandag 6 maart 2023 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Echt 0 twijfel dat oppervlakkige Valentijn en Donna gaan neuken.
Hans zal nooit iemand toelaten.quote:
Dat is de reden?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Vrees dat de stewardess te vaak van huis is en het zootje gewoon weer doodbloedt.
Hahaha denken dat dit iets serieus wordt.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Vrees dat de stewardess te vaak van huis is en het zootje gewoon weer doodbloedt.
Nou nou nouquote:Op maandag 6 maart 2023 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Zeg gewoon dat zijn kop je niet aan stond
Gewoon fuckbuddiesquote:Op maandag 6 maart 2023 20:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hahaha denken dat dit iets serieus wordt.Beiden hook up types.
Ik denk dat dit correct is.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze nooit wat aan haar haar en wenkbrauwen doet
Tweakers forumquote:Op maandag 6 maart 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar is ze te slim voor, wel onsympathiek genoeg.
Hij is te lief voor haarquote:Op maandag 6 maart 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Vera is wel heel erg van. Wat jij doet, doet zij ook maar dan beter natuurlijk.
Wowquote:Op maandag 6 maart 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar is ze te slim voor, wel onsympathiek genoeg.
Hij is te lief voor bijna elke vrouw denk ik.quote:
Misschien wel net een berichtje via de socials (quote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonde dat hij nooit een vrouw krijgt die hij verdient
Wie weet zegt ze jaquote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vaak zo met dit soort gasten.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Camera draait. Zal vast wel iets losser zijn op een gewone dag.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij is te lief voor bijna elke vrouw denk ik.
Ja die bedoelde ik ook. Vind ik dat een raar meisjequote:Op maandag 6 maart 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dacht even aan de nerddate, deze date wordt het niet
quote:Op maandag 6 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zie je die camera nauwelijks
Jij loopt er al ripped bij?quote:
Vreselijk mensquote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Ze wijst hem nog eens af nadat hij haar afwees.
Ja, je vraagt je af.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Ze wijst hem nog eens af nadat hij haar afwees.
Zo zei ik het nietquote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens @:3rr0r zijn er geen raakvlakken en hobbies nodig
Weet ik.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
Oprechte kerel die Wouter. Zo'n gozer gun je de wereld, ik hoop dat zijn app explodeert.
Alsof zij leuk isquote:
@DKUp heeft al een dibsquote:
Tot morgenquote:
Dat is ook volledig in scène gezet. Minachting van de kijkerquote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heb ook wel een crush op haar. En op Famke Louise. Hunted boeit me alleen weinig.
Ja het is allemaal ook enorm onrealistisch. Alsof de politie alle telefoons van vrienden en familie kan tappen of direct weet waar je geld hebt gepind of welke camera je langs bent gereden.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is ook volledig in scène gezet. Minachting van de kijker
Ze poetst de hele dagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Natas ziet eruit of ze een zwaar leven heeft
Dat is toch onmogelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Je jas ophangen zonder ook maar één sec in de spiegel te kijken
Nuchtere hollanderquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Je jas ophangen zonder ook maar één sec in de spiegel te kijken
LELYSTAD, Amy, LELYSTADquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Natas ziet eruit of ze een zwaar leven heeft
Hey halloquote:
Ik heb de verwarming op standje zomer. GENOT.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het sneeuwt hier...
Rijke tataquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming op standje zomer. GENOT.
Je kunt hier alles zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Een man met een schoudertas
Ik hou me in vanavond
Dankje Sanderquote:
Pretgezicht, kuiltjes, positief. Ik kan hier wel een avondje mee aan de bar.quote:
Arme Natasquote:
Allergisch voor smaakversterkers meidquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme Natas
Last van de kaken
Vol in de detail
Nog niemand uit t zuidenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Er is al vier minuten niemand uit Breda geweest, wat zou er aan de hand zijn.
Ik zie het nuquote:
No excusesquote:
Is wel lullig, heb je een tia. Word je thuisgebracht door de ambulance ipv het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Zijn adres staat in zijn nek voor de hulpverleners.
Bedankt Googlequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Ceviche is vis gegaard in sap van citrusvruchten. Het gerecht komt uit Peru en Ecuador.
Kan @Sked confirmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Ceviche is vis gegaard in sap van citrusvruchten. Het gerecht komt uit Peru en Ecuador.
Zoek jij alleen binnen het Haagse?quote:
In Peru heb ik dit zeer veel gegetenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Zouden we allemaal doenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zo'n type die de mensen 1300 euries per maand laat betalen voor een studio
Ik doe het voor de bingoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeeuuurlijk, lekkere bolle jan sfeeertje
Bad is fijn vandaagquote:
Beetje vader dochterquote:
@Poefbank is weggelopen vanavondquote:
Ik zeg altijd dat kleding niet boeit dus gelukkig bevestigt hij ditquote:
Leuke man met baard maar die bloemen…quote:
Jij zou echt met hem graag een drankje doen héquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat kleding niet boeit dus gelukkig bevestigt hij dit
Daar heet je ook Rachel voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:47 schreef Hankster het volgende:
Die wenkbrauwen van Rachel. Ik kan er niet aan wennen.
Eyecandy en positief, zie ik niet zo vaak.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij zou echt met hem graag een drankje doen hé
Dan moet je het eigenlijk ook wel als Rasjel uitspreken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heet je ook Rachel voor
Verder discrimineren we niet
Oeh, misschien doet hij wel een oproepje!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eyecandy en positief, zie ik niet zo vaak.
Oh, het viel me niet zo op.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke man met baard maar die bloemen…
Oh als hij echt een glazen oog heeft verwacht ik nog een goed verhaal van hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:49 schreef RamboDirk het volgende:
Sindsdien kijkt hij met dat ene oog continu om zich heen.
HopkinsGodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |