Dan krijg je (lees: FEBO) weer dezelfde situatie als met GJ want ook zij zal bij winst Isaac of Jeff wegsturenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Ice wil op de postduif
dus charlie en chaplin moeten mee
(tiano en Matin)
quote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Ice wil op de postduif
dus charlie en chaplin moeten mee
(tiano en Matin)
Ik denk eerder dat ze nu Babette zal wegsturen. Het kan natuurlijk dat dat over een week of 2-3 weer anders is.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan krijg je (lees: FEBO) weer dezelfde situatie als met GJ want ook zij zal bij winst Isaac of Jeff wegsturen
Wat waren ze aan het doen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
het knutselen met Rupi is ook afgerond
nu twijfel ik of charlie en chaplin Tiano en Matin warenquote:
Dat lijkt mij dan ookquote:Op maandag 6 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu twijfel ik of charlie en chaplin Tiano en Matin waren
maar dat moest haast wel
Ice zei degene die boven zitten te draaien
Dan stem je vanuit emotie op ultrakorte termijn en dat zou oerdom zijn dus ben je slim dan stuur je Jeff (en indirect KimD) wegquote:Op maandag 6 maart 2023 20:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze nu Babette zal wegsturen. Het kan natuurlijk dat dat over een week of 2-3 weer anders is.
Ze hadden het laatst een paar keer over de Color Run, waar ze kleurstof in poedervorm over mensen heen gooien... volgens mij zaten ze krijt te raspen tot poeder.... zou dit het kunnen zijn???quote:Op maandag 6 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
voorbereiding voor morgen
ze gaan kleien
die gebruiken ze om de potjes die ze gaan kleien te schilderenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het laatst een paar keer over de Color Run, waar ze kleurstof in poedervorm over mensen heen gooien... volgens mij zaten ze krijt te raspen tot poeder.... zou dit het kunnen zijn???
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het laatst een paar keer over de Color Run, waar ze kleurstof in poedervorm over mensen heen gooien... volgens mij zaten ze krijt te raspen tot poeder.... zou dit het kunnen zijn???
ohhhhhh okequote:Op maandag 6 maart 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gebruiken ze om de potjes die ze gaan kleien te schilderen
Misschien. Ik kan het me in zo'n loods nog wel voorstellen dat de emotie op momenten overheerst, al switcht dat ook allemaal heel snel.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan stem je vanuit emotie en dat zou een oerdomme keuze zijn dus ben je slim dan stuur je Jeff (en indirect KimD) weg
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin zijn gevoel zegt dat hij de finale gaat halen.
Die heeft wel vaker rare gevoelensquote:Op maandag 6 maart 2023 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin zijn gevoel zegt dat hij de finale gaat halen.
dat jaquote:Op maandag 6 maart 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vond het net zo'n raar gezegde dat 'ze' alle 6 in kamer 5 waren geweest..
Dat Jeffrey zei: ze zeiden 'laat het maar gebeuren'.... zouden ze dat in kamer 5 tegen hem en/of anderen gezegd hebben???? (aanname)
Matin doet altijd zo betweterigquote:Op maandag 6 maart 2023 21:03 schreef puzziepie het volgende:
Kim en Jef komen niet in de finale volgens hem , en Babette moet goed luisteren waarom hij dat zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |