Want?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef Judiwi het volgende:
Wat een smerig vies van Wanda, wat een misselijke trut.
Daar had mij papagaai zelfs nog centen mee verdiend.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen cent klopt ook niet
de laatste 2 opdrachten heeft ze verdient
dus klopt het nietquote:Op maandag 6 maart 2023 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar had mij papagaai zelfs nog centen mee verdiend.
Overall gezien, verdiend Moraima weinig doekoe voor de groep.quote:
Slapend rijk worden, het kan!quote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overall gezien, verdiend Moraima weinig doekoe voor de groep.
De eerste 6 maanden waren té braaf, nu zie ik groepsvormingen en meer achterklap, wat het interessanter maakt.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het programma heeft sowieso al haar glans verloren wetende dat ze een flinke vinger in de pap hebben. Zowel de deelnemers als de kijkers worden gewoon keihard in het poepgaatje genomen. Op het moment dat ze weten wie er op die stip komt dan kunnen ze de eliminatie erop aanpassen naar een gewenst resultaat voor henzelf. Is er iets gaande of vallen er woorden dan volgt totale censuur waarbij dus zelfs mensen die erover spreken worden weggedraaid. Daarnaast duurt deze hele show een halfjaar te lang en zijn twee parende zeeslakken nog interessanter om naar te kijken. Je zal toch maar in die loods zitten zeg...
daar zijn er meer vanquote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ZOOOO doorzichtig !!quote:Op maandag 6 maart 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de Baas... wil weten wat er gaande is , heeft geheel toevallig een wissertje bij 'm .. niets met Febo te maken ...
[ afbeelding ]
Dat zijn er wel meer..Sasha, Zoe, Kenzy...Maar Moirama brengt nog wel gezelligheid in de groep...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
de kabouters zijn meestal redelijk zichtbaar bezigquote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Zal niet lang duren tot de kaboutertjes snachts betere cams ophangen..
Ik hoorde Zoowie zonder blikken of blozen ¤2000 make-up troep aanvragen...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
er wordt van alles besteld voor die domme kas
maar een persoonlijk doel
veeeel te duur![]()
Klopt. Janet en Esther harken ook weinig binnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zijn er meer van
Kenzi bijvoorbeeld
Zullen dezelfde kaboutertjes zijn die ook elke Utopia krot volhing met camera'squote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Zal niet lang duren tot de kaboutertjes snachts betere cams ophangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |