Beste KLB,
Na mijn vorige topic waarin ik als een emotionele idioot jullie vertelde over mijn liefdesverklaring aan mijn collega en hoe het niet helemaal goed is afgelopen, wilde ik graag nog iets delen.
De laatste tijd zit ik op dating apps, maar ik heb nog nooit een match gevonden. En ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik ben een aardige, intelligente en knappe man en toch lijken de vrouwen op deze apps geen interesse in mij te hebben.
Moet ook bekennen dat ik altijd neerkeek op mensen die liefde proberen te vinden via dating apps. Wat is er gebeurd met het ontmoeten van iemand in het echte leven? Het lijkt wel alsof deze apps een excuus zijn geworden om niet meer de moeite te hoeven doen om iemand in persoon te ontmoeten.
Ik bedoel, ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die op zoek zijn naar een man zoals ik. Maar het lijkt erop dat ik altijd de verkeerde vrouwen aantrek. Het is alsof deze apps niet geschikt zijn voor mensen zoals ik, die op zoek zijn naar iets serieus. Toch lijkt het alsof deze apps en de vrouwen die erop zitten, veeeeel te hoge verwachtingen hebben. Alsof ze denken dat ze de perfecte man kunnen vinden door simpelweg naar links of naar rechts te swipen.
En weet je wat het ergste is? Ik zie al deze andere mannen die wél succesvol zijn op deze apps en ik vraag me af wat zij hebben wat ik niet heb. Zijn ze knapper? Hebben ze meer geld? Zijn ze beter in flirten?
Het is gewoon niet eerlijk dat ik hier steeds op vastloop. Ik bedoel, ik ben echt een geweldige vent qua karakter en toch lijkt niemand het te zien. Het frustreert me enorm en het maakt me echt onzeker.
Dus ja, ik ben momenteel in een situatie waarin ik het gevoel heb dat alles tegen me werkt. Maar ik geef niet op. Ik weet dat er ergens die ene speciale vrouw voor me is en ik zal haar vinden, ook al moet ik door alle mislukkingen en afwijzingen heen.
Bedankt voor het lezen van mijn klaagzang.
Klacht: Dating apps en hun gebruikers.
Je kan nu inchecken met je bankpas!