Je kan mij niet met hem vergelijken.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je serieus bent post je dit in R&P waar je eigenlijk samen met ph-buf een reeks kan openen.
De bovenste.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:25 schreef Piger het volgende:
Geen match alsin beide niet naar rechts swipen?
Of wel een match maar loopt altijd uit op niets? Dus geen gesprek of date?
Prima. Maar meen je dit dan verder serieus? Want je post het in KLB. Waar je ja euh ja grond in getrapt gaat worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:25 schreef GVU het volgende:
[..]
Je kan mij niet met hem vergelijken.
Ik heb een baan en ik val op straat geen vrouwen lastig.
Weet ik, maar ik wil gewoon even klagen bij iemand die het misschien begrijpt, geen advies van zolderkamerpsychiaters die roepen dat ik professionele hulp moet zoeken.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima. Maar meen je dit dan verder serieus? Want je post het in KLB. Waar je ja euh ja grond in getrapt gaat worden.
Je bent gewoon lelijk. Qua looks zit je simpelweg onder 80% van alle mannen op die datingssite/app. En dan schat ik het nog laag in. No biggie of course, looks zijn niet alles maar op die vleesmarkten ga je niemand vinden tenzij je misschien jouw eigen standaarden bizar laag instelt.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GVU het volgende:
De laatste tijd zit ik op dating apps, maar ik heb nog nooit een match gevonden.
Ok, een constructieve feedback.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:18 schreef GVU het volgende:
Overigens zouden constructieve feedback of goede tips dit keer wél welkom zijn. In plaats van alleen maar iemand die al op de grond ligt trappen na te geven.
Oke. Blijf maar eeuwig eenzaam dan.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:31 schreef GVU het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil gewoon even klagen bij iemand die het misschien begrijpt, geen advies van zolderkamerpsychiaters die roepen dat ik professionele hulp moet zoeken.
Vrouwen zijn niet aangetrokken tot looks alleen geld en statusquote:Op maandag 6 maart 2023 17:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent gewoon lelijk. Qua looks zit je minimaal onder 80% van alle mannen. No biggie. Ga maar naar de hoeren ofzo. Online ga je niemand vinden.
Ofwel, huur een dure auto en ga op golddiggerjacht.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:33 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet aangetrokken tot looks alleen geld en status
ok broquote:Op maandag 6 maart 2023 17:33 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
Heb vorig jaar zomer zo'n 30 meiden gescoord toen ik ging cruisen in mn cabrio op een warme zomerdag in Scheveningenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ofwel, huur een dure auto en ga op golddiggerjacht.
Ik wist hetquote:Op maandag 6 maart 2023 17:33 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb vorig jaar zomer zo'n 30 meiden gescoord toen ik ging cruisen in mn cabrio op een warme zomerdag in Scheveningen
En hoeveel daarvan heb je geneukt?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb vorig jaar zomer zo'n 30 meiden gescoord toen ik ging cruisen in mn cabrio op een warme zomerdag in Scheveningen
Vanaf 16 mag het.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
bb
[..]
29 ervan. Eentje bleek minderjarig daar doe ik niet aan
Dan is je profiel ruk en eventueel je foto's.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:26 schreef GVU het volgende:
[..]
De bovenste.
Een match zou al een hele grote mijlpaal voor mij zijn, laat staan haar telefoonnummer of afspreken.
Ik glij even in je dmquote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef Aberkullie het volgende:
Of je knap bent bepalen wij wel. Graag pics in dm.
Ik ga geen geld betalen voor Tinder.quote:
Sorry mijn portemonnee en poes hebben jou even hartelijk uitgelachenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:33 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
Laat dan even de foto's en tekst die op je profiel staan zien... hoe kun je anders constructief feedback geven?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:18 schreef GVU het volgende:
Overigens zouden constructieve feedback of goede tips dit keer wél welkom zijn. In plaats van alleen maar iemand die al op de grond ligt trappen na te geven.
Beter bezoekt ie een ho om wat druk vd ketel te halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:44 schreef Belugastroop het volgende:
Die apps werken het beste als je vrouw bnt. Als man wordt de lat steeds hoger en hoger en ho..
Raad je TS nou een verandering van geslacht aan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:44 schreef Belugastroop het volgende:
Die apps werken het beste als je vrouw bnt. Als man wordt de lat steeds hoger en hoger en ho..
Behalve als je echt niet om aan te zien bent en 300 KG weegt zul je op Tinder of elke andere dating app als vrouw altijd beet hebben, dus dat is niet zo gek.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:10 schreef SootSprite het volgende:
Ik heb meerdere relaties gehad via Tinder.
Ja, als je alles naar rechts swipet misschien wel, maar over het algemeen zijn vrouwen veel pickier over met wie ze een relatie willen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:10 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Behalve als je echt niet om aan te zien bent en 300 KG weegt zul je op Tinder of elke andere dating app als vrouw altijd beet hebben, dus dat is niet zo gek.
Dan krijgt hij echte adviezen en hij wil alleen klagen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:38 schreef Erasmus het volgende:
Deze TS weer. Weet je zeker dat R&P niets voor je is?
En jij vrouw en voorzien van een kutje en borsten. Dat maakt het al een stuk makkelijk om een match te hebben. De meeste mannen vegen gewoon alles met die eigenschappen naar rechts en dan heb je als vrouw vrij snel een match,quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:10 schreef SootSprite het volgende:
Je bent sociaal beperkt en waarschijnlijk lelijk. Tsja.
Ik heb meerdere relaties gehad via Tinder. Jij durft een vrouw niet eens aan te spreken en faalt hard.
Gewoon travo worden. Vrouwen houden wel van chicks with dicks.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Raad je TS nou een verandering van geslacht aan?
Zelfs een walvis trekt nog wel een nieuwsgierige of fetish-hebbende zeevaarder aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:10 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Behalve als je echt niet om aan te zien bent en 300 KG weegt zul je op Tinder of elke andere dating app als vrouw altijd beet hebben, dus dat is niet zo gek.
Kortste was 6 mnd, langste 4 jaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:39 schreef Inbox het volgende:
[..]
En jij vrouw en voorzien van een kutje en borsten. Dat maakt het al een stuk makkelijk om een match te hebben. De meeste mannen vegen gewoon alles met die eigenschappen naar rechts en dan heb je als vrouw vrij snel een match,
Hoe oud ben je, en hoelang duurde die relaties?
Hoe serieus kun je een relatie noemen als je er al meerdere hebt gehad en ze steeds een paar maanden duurden bijvoorbeeld?
Dat is ook het faillissement van die apps tegenwoordig. Zelfs hele lelijke vrouwen hebben daar snel beet omdat wanhopige mannen ze toch wel liken terwijl in de kroeg zou niemand naar die dames omkijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:10 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen daten lelijke mannen. Lelijke mannen denken een knappe vrouw te kunnen vangen. Daarom hebben vrouwen sneller beet en zijn er minder vrouwelijke incels.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is ook het faillissement van die apps tegenwoordig. Zelfs hele lelijke vrouwen hebben daar snel beet omdat wanhopige mannen ze toch wel liken terwijl in de kroeg zou niemand naar die dames omkijken.
Je moet als man echt heel erg kruipen of zelfverzekerd overkomen om op te vallen.
Feit is gewoon dat als mannen veel zin hebben, ze vrij snel genoeg nemen met een vrouw die een stuk minder knap is dan zij zelf.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:26 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen daten lelijke mannen. Lelijke mannen denken een knappe vrouw te kunnen vangen. Daarom hebben vrouwen sneller beet en zijn er minder vrouwelijke incels.
Jij hebt geen baan meer las ik in een van je nieuwere topicsquote:Op maandag 6 maart 2023 17:25 schreef GVU het volgende:
[..]
Je kan mij niet met hem vergelijken.
Ik heb een baan en ik val op straat geen vrouwen lastig.
Dat wel hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Jij hebt geen baan meer las ik in een van je nieuwere topics![]()
Die heb ik ook niet dus ben (nog) geen slaaf van de staatquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat wel hebben
Slaaf zijn van de staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |