Er zitten er 6 in kamer 3 een spelletje Dungeons & Dragons te spelen, de rest waart een beetje rond.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef Judiwi het volgende:
Wat een saaie streams. Doet iedereen een dutje of zo?
wat een muts, je kunt er op wachten dat ie er af flikkert als de bout zo staat en je de plank verschuift...straks weer kapotquote:
Ze liep ook meteen weg, zal niet effe checken of dat ding het nog doet, raar mensquote:Op maandag 6 maart 2023 16:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wat een muts, je kunt er op wachten dat ie er af flikkert als de bout zo staat en je de plank verschuift...straks weer kapot
maar heb ook het idee dat ze met de spullen daar anders omgaan dan thuis, wat kan hun het schelen joh/.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze liep ook meteen weg, zal niet effe checken of dat ding het nog doet, raar mens
Die is tenminste lekker bezig, kun je van velen daar niet zeggenquote:
Dat weet ik nietquote:
jouw schuldquote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten er 6 in kamer 3 een spelletje Dungeons & Dragons te spelen, de rest waart een beetje rond.
Dacht dat de doodstraf afgeschaft was in Nederlandquote:
Jeff is de ergste van het hele stelletje daarquote:Op maandag 6 maart 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik vind Babette trouwens niet de ergste, het zijn bij mij momenten van irritatie, die ik bij veel van de bewoners heb
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een fotoquote:Op maandag 6 maart 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs bij de foto's is Isaac het middelpunt. Zijn foto hangt in het midden
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een foto op te hangen
Dat is waar , leuk ideequote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een foto
Ow absoluutquote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |