Gisteren, de dames ontdekken de podcast: https://streamable.com/hmwszdquote:Op maandag 6 maart 2023 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alles![]()
Ik snap er verder weinig van
Dat vind ik nog schandaliger, daarom zou Febo in dat geval in moeten grijpenquote:
Het wordt steeds verwarrenderquote:Op maandag 6 maart 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik nog schandaliger, daarom zou Febo in dat geval in moeten grijpen
Iemand die zijn/haar zender ging wisselen daar. Van een (persoonlijk) gesprek was geen sprake.quote:
Er staan meerdere opnames op dat ding, misschien had ze niet de opname geluisterd waar het gesprek achter stond.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alles![]()
Ik snap er verder weinig van
Nee, staat er niet op. Anders had de FEBO vast wel ingegrepen. Ze laten het gewoon ook doorgaan met de podcast...quote:
Simpel uitgelegd:quote:Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus maar het staat er niet meer op?
Ik snap het niet meer
Ah kijk nu snap ik emquote:Op maandag 6 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
opname 1 - podcast met Rupert
opname 2 - 'de opname' met een hoop herrie en niet boeiende gebeurtenissen zoals een bezoekje aan de zenderkamer voor een zenderwissel, pas vanaf ~45 min wordt het interessant volgens Erik
opname 3 - podcast met Wendy
mensen die Rupert nog niet gehoord hebben en doorluisteren zouden de opname kunnen ontdekken.
mensen die die opname luisteren zouden door 45 onzin moeten om erachter te komen dat er iets interessants tussen zit.
mensen die alleen naar Wendy luisteren, horen heel die opname niet
Hij ligt bij Zoë op bed en Zoë zelf ligt in haar bed.quote:
Hij ligt dus nog wel in K3?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij ligt bij Zoë op bed en Zoë zelf ligt in haar bed.
Ik heb die opnames niet gehoord dus kan er niets over zeggen maar ik geef haar wel gelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
Over Mirthe op de podcast zou Babs gezegd hebben; die Mirthe kan ook wel weg en de rest ging voornamelijk over Wanda
Hier heeft ook niemand de opnames gehoord. Alleen de gesprekken die erover gingen.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die opnames niet gehoord dus kan er niets over zeggen maar ik geef wel gelijk
maar als het eigenlijk niet boeiend is, waarom is wanda dan zo boos? lamaarquote:Op maandag 6 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
opname 1 - podcast met Rupert
opname 2 - 'de opname' met een hoop herrie en niet boeiende gebeurtenissen zoals een bezoekje aan de zenderkamer voor een zenderwissel, pas vanaf ~45 min wordt het interessant volgens Erik
opname 3 - podcast met Wendy
mensen die Rupert nog niet gehoord hebben en doorluisteren zouden de opname kunnen ontdekken.
mensen die die opname luisteren zouden door 45 onzin moeten om erachter te komen dat er iets interessants tussen zit.
mensen die alleen naar Wendy luisteren, horen heel die opname niet
Dit was uit de gesprekken tussen de bewoners op uit te maken, ik vinutwelgrappigquote:Op maandag 6 maart 2023 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die opnames niet gehoord dus kan er niets over zeggen maar ik geef wel gelijk
Ja preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier heeft ook niemand de opnames gehoord. Alleen de gesprekken die erover gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |