Mirthe zit nu te luisteren dus zo meteen weet iedereen het. Zij kan dat echt niet voor haar houden en gaat daar echt wel vragen over stellen bij anderen. Zie ik helemaal voor me en dan wil ze dat op een bepaalde manier doen zodat het niet opvalt maar niemand snapt wat ze bedoelt en alleen maar weer denkenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De opname?
Weet niet waarom Erik die niet verwijderd heeft. Als ik me niet vergis wilde sommigen van de mensen die het gehoord hadden het niet verwijderen om het als bewijs te bewaren ofzo?
Ze hoeft het ook niet voor zich te houden toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe zit nu te luisteren dus zo meteen weet iedereen het. Zij kan dat echt niet voor haar houden en gaat daar echt wel vragen over stellen bij anderen. Zie ik helemaal voor me en dan wil ze dat op een bepaalde manier doen zodat het niet opvalt maar niemand snapt wat ze bedoelt en alleen maar weer denken
Ik denk dat kim niet weet dat die opname erop staat. Daar zoek je ook niet naar als je alleen de laatste podcast wil luisteren (de opname staat voor de laatste podcast met Wendy en na die van Rupert).quote:Op maandag 6 maart 2023 13:30 schreef puzziepie het volgende:
maar dan is Kim ook niet helemaal snugger als ze niet verder heeft geluisterd![]()
Dat zeg ik ook niet..toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hoeft het ook niet voor zich te houden toch?
Dat is het ook, alleen is het nu opgenomen ,maar dat komt wel weer goed, moet je zien waar Esther mee wegkwamquote:Op maandag 6 maart 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het wel erg hypocriet, iedereen lult over elkaar en dan een gesprek, als dan niet bewust opgenomen van anderen aan iedereen laten horen. Maar het zal bij het spel horen. Ze moeten iedereen eens opnemen en aan anderen laten horen, wat wij ook horen wat ze allemaal over elkaar zeggen
Anderen weten het wel , dus dan gaat daar toch iets verkeerdquote:Op maandag 6 maart 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat kim niet weet dat die opname erop staat. Daar zoek je ook niet naar als je alleen de laatste podcast wil luisteren (de opname staat voor de laatste podcast met Wendy en na die van Rupert).
Babs Wendy en Zoe weten van het bestaan van 'een opname;, maar werden toen ze er gisteren naar luisterde geroepen voor het eten. Zoe wilde het verwijderen want het was alleen onzin wat ze hoorden, maar Babs en Wendy wilde dat niet. Zij hebben het daarna niet meer terug geluisterd en weten dus niet dat Babette er op staat.
Babs, Wendy en Zoe weten er dus van? Hoe weten ze dat en waarom wilden ze dan niet dat het gewist werd?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat kim niet weet dat die opname erop staat. Daar zoek je ook niet naar als je alleen de laatste podcast wil luisteren (de opname staat voor de laatste podcast met Wendy en na die van Rupert).
Babs Wendy en Zoe weten van het bestaan van 'een opname;, maar werden toen ze er gisteren naar luisterde geroepen voor het eten. Zoe wilde het verwijderen want het was alleen onzin wat ze hoorden, maar Babs en Wendy wilde dat niet. Zij hebben het daarna niet meer terug geluisterd en weten dus niet dat Babette er op staat.
Ja volgens mij zegt Kim er ook iets op waar ze boos om waren (dacht ik)quote:Op maandag 6 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Anderen weten het wel , dus dan gaat daar toch iets verkeerd
Erikquote:Op maandag 6 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit vind ik nog steeds heel jammerquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef puzziepie het volgende:
Esther komt ook met alles weg dus ik zie het probleem niet
Eriks ethiek is goddank wel goedquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik
De eerlijke die bij Kim Babs voor de bus gooide omdat hij nu eenmaal zo gek was op Kim
Erik die het had over normen en waarden.. tis om te gillenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik
De eerlijke die bij Kim Babs voor de bus gooide omdat hij nu eenmaal zo gek was op Kim
Dat was idd ook erg vermakelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik die het had over normen en waarden.. tis om te gillen
Heeft ze dezelfde opname geluisterd?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:30 schreef puzziepie het volgende:
maar dan is Kim ook niet helemaal snugger als ze niet verder heeft geluisterd![]()
Ik heb geen idee. Raar is het welquote:Op maandag 6 maart 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
En weer zitten Sasha en Jasper samen in de kas.. wat is dat nu toch met die twee? Lijkt wel of ze nu allebei Wanda en Bern negeren.
Blijkbaar niet allesquote:
Ja Erik, die de podcast heeft ontdekt. Wanda over wie het gesprek tussen Babette en Kim deels gaat, Jasper, Sasha en Bern hebben er ook naar geluisterd. Daarna was de podcast een paar dagen 'kwijt'.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus maar het staat er niet meer op?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Erik, die de podcast heeft ontdekt. Wanda over wie het gesprek tussen Babette en Kim deels gaat, Jasper, Sasha en Bern hebben er ook naar geluisterd. Daarna was de podcast een paar dagen 'kwijt'.
Tot gisteren. Jeff heeft daar gisteren de podcast met Wendy mee opgenomen die die 3 dames later gingen terugluisteren. Daarna vonden ze de opname maar hebben die dus nog niet helemaal afgeluisterd. Kim heeft straks naar de podcast met Wendy geluisterd en nu heeft Mirthe 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |